Stem niet op Groen Links of 50 Plus

Status
Niet open voor verdere reacties.
7 mrt 2011
35
0
Deze 2 partijen hebben aangegeven voorstander te zijn voor een motor APK. Daar is de afgelopen jaren voor gestreden om die van de baan te krijgen en nu willen deze 2 partijen dit weer opnieuw ter sprake brengen. Dit moeten wij als motor liefhebbers toch niet willen. De onzin van zo'n APK is al meer dan duidelijk aangetoond.
 
Het is niet de vraag OF er een apk komt voor motoren maar wanneer, idem voor rekeningrijden.
 
Laatst bewerkt:
Deze 2 partijen hebben aangegeven voorstander te zijn voor een motor APK. Daar is de afgelopen jaren voor gestreden om die van de baan te krijgen en nu willen deze 2 partijen dit weer opnieuw ter sprake brengen. Dit moeten wij als motor liefhebbers toch niet willen. De onzin van zo'n APK is al meer dan duidelijk aangetoond.

Helemaal mee eens. Maar, soms krijg ik m'n twijfels. Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles
 
Nou op beide had ik toch nooit gestemd. Al hadden ze in hun verkiezings programma staan dat er nooit een motor apk zou komen...
 
Ik denk dat voor sommige mensen een apk op de motor een heel goed plan is..
Dank voor de stem-tip!
 
GroenLinks?

De auto van Femke

Femke%20Halsema%20080509371.jpg
 
50+ is geen partij, vind ik. en iedere partij heeft wel iets waar je het niet mee eens bent. ik denk dat ik dit jaar eens uit pure hufterigheid op GL of SP ga stemmen. betekent dat dan dat ik voor een motor-APK ben? nee.

het centrum van het politieke spectrum valt voor mij af. van PVDA tot VVD en klein Gristelijk.
 
De motor-APK is wel een van de laatste punten waar mijn keuze van afhangt. Zijn er geen belangrijkere dingen om je druk over te maken qua nationale thema's?
 
Laatst bewerkt:
Ach ja TS is al 6 jaar MF lid en heeft al 31 hele berichten/repley's geplaatst. B|
Dus dat is zeker iemand die een duidelijke visie heeft :')

:+
 
Toch nog een vraagje? Ik ben 50-plus en wil graag met 65 gaan genieten!
(doe ik trouwens nu ook al)

Wat moet ik doen?

Ik kan je wel vertellen wat je hàd moeten doen, maar dat is achteraf gelul natuurlijk. :)

65 is qua kosten al heel lang niet meer redelijk, het is alleen jammer dat er nu pas iets aan wordt gedaan en die grens dus in een keer een paar jaar omhoog gaat. Elke partij die nog voor een AOW leeftijd van 65 is kan in ieder geval niet rekenen.

Dat gezegd hebbende snap ik ook dat de groep die bijna 65 is daar niet blij mee is en ook gewoon lekker op een partij moeten stemmen die hun belang wel bijstaat, maar dat verandert weinig aan de cijfers.
 
Laatst bewerkt:
Toch nog een vraagje? Ik ben 50-plus en wil graag met 65 gaan genieten!
(doe ik trouwens nu ook al)

Wat moet ik doen?


Volgens TS in ieder geval niet op GL of 50+ stemmen (want die willen een APK). Maar ja, als je er met 65 tussenuit wilt dan moet je wel. Dus de keuze is eenvoudig: of met 65 op een APK motor toeren (en veel vrije tijd) of nog even doorwerken (maar dan geen APK).

Lastige keuzes... :+
 
Lijkt me knap als GL of 50+ ineens wel ook maar 1 partij programma punt in hun verkiezingsprogram onaangetast zo door de tweede en eerste kamer kan persen. Dat is nog nooit gelukt omdat geen enkele politieke partij zich daar echt aan lijkt te houden (omdat ze moeten samen werken, etc etc.) Stom geneuzel de politiek en ondertussen heb ik geen flauw benul waar ik mijn toch waardevolle stem op uit ga brengen.

Zo :)
 
Ik zie het probleem van de APK voor motoren niet. Zou een goede regel zijn, worden er heel wat barrels met achterstallig onderhoud van de weg gehaald..... en voor de mensen die hun spullen in orde hebben ie er geen enkel probleem.

Dit betekend echter niet dat ik 50+ of groen links ga stemmen.
 
Ik zie het probleem van de APK voor motoren niet. Zou een goede regel zijn, worden er heel wat barrels met achterstallig onderhoud van de weg gehaald..... en voor de mensen die hun spullen in orde hebben ie er geen enkel probleem.

Dit betekend echter niet dat ik 50+ of groen links ga stemmen.

:^

De apk is wel het minste probleem wat die linkse hufters graaiers/profiteurs/weggevers in petto hebben voor Nederland.
 
Voor wie niet wil gaan stemmen, of niet weet op welke partij, maar ook niet wil dat zijn / haar stem naar de gesettelde en splinter partijen gaat, weet Peter Plasman (advocaat) wel raad mee.

Niet Stemmers
 
Ik kan je wel vertellen wat je hàd moeten doen, maar dat is achteraf gelul natuurlijk. :)

65 is qua kosten al heel lang niet meer redelijk, het is alleen jammer dat er nu pas iets aan wordt gedaan en die grens dus in een keer een paar jaar omhoog gaat. Elke partij die nog voor een AOW leeftijd van 65 is kan in ieder geval niet rekenen.

Dat gezegd hebbende snap ik ook dat de groep die bijna 65 is daar niet blij mee is en ook gewoon lekker op een partij moeten stemmen die hun belang wel bijstaat, maar dat verandert weinig aan de cijfers.


Dit is natuurlijk maar net hoe je het aan wilt pakken, en wat er voor over is ZONDER dat het kapitalen hoeft te kosten....

Zo maar wat ideeen

Voor een 65 jarige kunnen 2 jongeren aan het werk qua salaris
Zet een schoolverlater als leerling naast een ervaren werknemer als het oude patroon/leerling systeem, als laatste schooljaar ( kost het niets extra)
laat niet de leeftijd ,maar de gewerkte jaren de maatstaf zijn...
Laat beroepen bepalend zijn wat de leeftijd is ( denk je dat een 60 of 65 jarige in de zorg nog een man of vrouw van 100+ kg in of uit bed kunnen krijgen )
en belangrijker
De roverheid moet geen gaten vullen met geld en reserves die daar niet voor bedoeld zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan