Kawasaki ninja 250R 2009 - verlichting

19 feb 2017
6
0
Arnhem
Goedemiddag lieve mensen,

Eindelijk is het zover.. Morgen haal ik m'n allereerste motor op!

Mijn vraag is;

Welk soort (en merk) voorlicht raden jullie aan? Ik wil graag een mooi wit licht. Kleur is zwart.
En is dit makkelijk zelf te vervangen? (eerste motor en nul ervaring met vervangen etc)

Mochten er meerdere tips zijn voor deze motor, dan hoor ik dat graag!

Groetjes Kel
 
welkom op motor-forum :]

in de gebruikshandleiding die waarschijnlijk onder het zadel zit , staat wel uitgelegd hoe je het lampje in de koplamp kan vervangen.
een aantal vervangingslampen geven soms wat blauwig licht, sommige vinden dat fijn.
probeer eerst maar wat er standaard inzit ? :)
 
welkom op motor-forum :]

in de gebruikshandleiding die waarschijnlijk onder het zadel zit , staat wel uitgelegd hoe je het lampje in de koplamp kan vervangen.
een aantal vervangingslampen geven soms wat blauwig licht, sommige vinden dat fijn.
probeer eerst maar wat er standaard inzit ? :)

Bedankt voor je snelle reactie!
Het voorlicht moet vervangen worden zei de eigenaar. Ik moet sowieso kijken voor een nieuw licht!
 
Had gekund, maar nu heb ik de motor voor minder geld. En zelf vervangen moet me kunnen lukken, goede eerste les. Ben namelijk van het zelf aanpakken, in plaats van laten doen.
Ik bedoel: een lampje is gemakkelijk te vervangen. Als de verkoper dat niet gedaan heeft, is hij in het bezit van twee linker handen of is er meer aan de hand.
 
Ik bedoel: een lampje is gemakkelijk te vervangen. Als de verkoper dat niet gedaan heeft, is hij in het bezit van twee linker handen of is er meer aan de hand.

Dat wou ze zelf inderdaad deze week doen, want dat viel haar afgelopen week op toen ze de motor te koop wou zetten. Ik zei dat ik dat zelf wel kan doen, maar dat de prijs lager wordt.

Gok onderhandeling tussen twee vrouwen is niet zoals bij mannen hahaha
 
Ik hoef alleen te weten welk licht jullie me aanbevelen.

je zou het beste eerst even in de handleiding kijken welk lampje voorgeschreven word.

H4 en H7 word veel gebruikt.
dan kan je in eerste instantie net zo goed naar de plaatselijke onderdelen boer gaan voor een H4/H7 lampje en dan kijken of dit genoeg en/of helder genoeg is.

ja ik ben te lui om het op internet op te zoeken.


nog mensen tips voor hobbies die je in de winter kan doen ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan