MFMM 2017

Het is dit jaar in Drenthe.

Zou wel mooi zijn, eindelijk een keertje in de buurt :)... Maar ik moet nog maar zien of iedereen uit het zuiden en westen van het land dat enorme eind gaat rijden, (Ik denk het niet eerlijk gezegd).
 
:')


Afgaande van de afgelopen jaren, gok ik dat het samenvalt met moederdag en bij de Mac in Veenendaal is. Maar dat is een kleine gok hoor... ;)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik de laatste paar edities met plezier georganiseerd heb ben ik van plan dat deze keer weer te doen. Ik wacht alleen even op wat lekkerder weer zodat alle motorharten wat sneller gaan kloppen en er vanaf het begin voldoende enthousiasme voor de meeting is. Plus dat ik met het idee speel een nieuwe tweede locatie te regelen, aangezien Amersfoort al een paar jaar compleet dood is dankzij onze blauwe "vrienden".
 
Aangezien ik de laatste paar edities met plezier georganiseerd heb ben ik van plan dat deze keer weer te doen. Ik wacht alleen even op wat lekkerder weer zodat alle motorharten wat sneller gaan kloppen en er vanaf het begin voldoende enthousiasme voor de meeting is. Plus dat ik met het idee speel een nieuwe tweede locatie te regelen, aangezien Amersfoort al een paar jaar compleet dood is dankzij onze blauwe "vrienden".

Niet dat ik er naar toe ga. Maar voor diegenen die wel willen, ben ik dan toch benieuwd hoe en waar je de nieuwe locatie bekend maakt?
 
Ik ga er geen geheime ROTC taferelen van maken door last minute een locatie vrij te geven. Het is nog steeds een meeting en geen stuntshow. In Amersfoort waren we gewoon niet welkom en deden ze er alles aan om ons te weren, waar we in Veenendaal nog wel welkom lijken te zijn. Een nieuwe locatie waar minder overlast is dan dat in Amersfoort het geval was zou misschien al voldoende zijn. Maar het is nog maar een idee.
 
Niet dat ik er naar toe ga. Maar voor diegenen die wel willen, ben ik dan toch benieuwd hoe en waar je de nieuwe locatie bekend maakt?

Het ligt eraan wat je uitgangspunt is ;)

Voor een optimaal verrassingseffect voor alle partijen kondig je de tweede locatie op de dag een half uur voor vertrek aan. Het liefst analoog })
 
Laatst bewerkt:
Is het wellicht zinnig een groter ongebruikt terrein te gebruiken, waar snack karren, goodies en parts verkopers ook kunnen "mee genieten"?
Ik had medelijden met de veraste auto klanten bij die Mac. Of de Mac zelf als de supply truck er moeilijk bij kan.
De omzet van de Mac zal ook mega zijn, dat is dan wel weer gegunt.

Hoe dan ook.. als wij meerdere bedrijven omzet (en dus belasting) kunnen geven, zullen we minder gemeentes moeilijk doen. Toch?
 
Gewoon weer Veenendaal. Het wordt nooit meer zo als de keren zonder politie, deal with it.

Vorig jaar nog Amersfoort geweest, op sterven na dood. Toen met groepje binnendoor terug gereden.
 
@ Redline Rider:

Er zijn hier ook rijders die voor hun beroep op een motor met strepen rijden, dus ik denk dat jouw plan weinig kans van slagen heeft.
 
Is het wellicht zinnig een groter ongebruikt terrein te gebruiken, waar snack karren, goodies en parts verkopers ook kunnen "mee genieten"?
Ik had medelijden met de veraste auto klanten bij die Mac. Of de Mac zelf als de supply truck er moeilijk bij kan.
De omzet van de Mac zal ook mega zijn, dat is dan wel weer gegunt.

Hoe dan ook.. als wij meerdere bedrijven omzet (en dus belasting) kunnen geven, zullen we minder gemeentes moeilijk doen. Toch?

Ideeën zoals dit zijn door de jaren heen al vaak geopperd maar zijn niet haalbaar. De MFMM is in feite niet meer dan een groot aantal motorrijders die toevallig naar dezelfde parkeerplaats rijden. Wil je er commerciële belangen bijhalen krijg je te maken met vergunningen en daar heeft niemand zin in, plus dan moet er een "echte" organisator komen.

Gewoon weer Veenendaal. Het wordt nooit meer zo als de keren zonder politie, deal with it.

Vorig jaar nog Amersfoort geweest, op sterven na dood. Toen met groepje binnendoor terug gereden.
Amersfoort heb ik ook al een tijd niet meer meegenomen bij het aanmaken van topic en FB event. Amersfoort is sowieso dood. Het idee voor mij is ook niet om terug te gaan naar zoals het vroeger was, zonder politie en met veel gestunt. Het is meer dat het idee van een tweede locatie wel leuk is, aangezien we allemaal motorrijders zijn en er dan nog een soort van tripje tussendoor zit voor degenen die daar zin in hebben. Maar niet Amersfoort dus, want daar zijn we bij voorbaat al niet welkom.

Maar ik heb dus geen idee of er überhaupt animo voor is voor een tweede locatie als de formule daarvan exact hetzelfde is als Veenendaal zelf.
 
Is dit de meeting om je brommer te posen zo van "kiek nij nou eens"?

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan