Moto Guzzi meeting 20 mei

BadSlipper

Hebben we haast of zo?
Donateur
8 feb 2012
1.913
245
West Betuwe
Op 20 mei is er weer een Moto Guzzi meeting :] . Deze keer ontmoeten we elkaar op een andere plaats en een andere tijd:

We ontmoeten elkaar bij het theehuis van Rhynouwen adres: rhynouwenselaan 16 3981 Bunnik [door de kasteelpoort rijden!!] Aankomst tussen 10:00 en 10:30

Lunchen doen we bij het Boshotel/restaurant adres: dwarsweg 63b 3959AE Overberg

Einde rit en nakaart plaats Het Ei adres: rijksweg 85-a 3784 LV Ter Schuur.

De link naar de route: SendYourFiles.com

Voor de deelnemers uit het noorden: we verzamelen in Zwolle. Afslag centrum, direct na de afslag de weg oversteken bij Euromaster, tussen 09:00 en 09:15. Het is dan nog een uur rijden.


Het is intussen geen exclusieve Moto Guzzi meeting meer, maar wel stuk voor stuk bijzondere motoren! 8-)

Waarschijnlijk zien we daar:

Matz
Dolf
BadSlipper
Jos
Jur (hopelijk)
Unificato
Herbert
Eravenzw
Mguz
Gertepiet

NB: Deelname is op eigen verantwoording! Maar bij pech onderweg helpen we elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben m'n nieuwe TomTom al voorzichtig aan het inrijden tussen de buien door....

full
 
Hoezo tussen de buien, dat ding is toch waterdicht? ;)

Koffiestop, maar ook pannenkoeken!
 
De TomTom wel als het goed is, ik niet. Ik heb de Rider in de vrachtwagen mee deze week samen met de Go 950. Kronkelroutes gebruik ik maar niet.....
Live services en verkeersinfo en flitsers werken via de smartphone en dat werkt gewoon goed. Ook in het buitenland.
 
De route in de TT gezet en via tyre bewerkt, zodat er geen "lussen" meer inzitten. (hoop ik).
We zullen merken of TT en Garmin wat vriendelijker met elkaar omgaan....
 
De route in de TT gezet en via tyre bewerkt, zodat er geen "lussen" meer inzitten. (hoop ik).
We zullen merken of TT en Garmin wat vriendelijker met elkaar omgaan....

Lussen in de route :? Het zou zomaar kunnen dat TT of tyre je om de zandweggetjes wil sturen.

Als er een optie in tyre en/of op je TT zit ,,onverhardewegen vermijden,,die uitteraard niet aanvinken |( |(

In basecamp en op de garmin zit die optie wel.
 
Het bestandje uit de mail opent Tyre. Ik heb het als track en gpx bestand geopend. Dan wordt het via My Drive naar de TT gekopieerd. Als ik de TT de track laat berekenen komen er lussen in de route. Ook in Tyre en My Drive. Niet alleen de onverharde stukken (gekeken met Streetview). Ook de TT staat open voor onverharde wegen, sloten, aspergeversperringen, mijnenvelden etc. Het ligt volgens mij aan het feit dat Basecamp een andere kaart gebruikt dan TomTom, My Drive en Tyre. Het lijkt me het makkelijkste om de voorrijder gewoon te volgen en de navigatie uit te zetten... Via de nieuwe Mijn Route App zou het moeten kunnen, maar dat is voor mij hogere wiskunde en ik heb eerlijk gezegd voorlopig geen zin/tijd me daarin te verdiepen. Dus ik volg gewoon de Triumph. Moet ook makkelijk kunnen op de Guzzi. :] (mocht ik alsnog te snel zijn, trek ik wel een bougiedop los, rij ik op half vermogen) :+


Edit : nog wat geprobeerd. bestand uit de mail geopend. Tyre opent, de route geopend, routemarkeringen gekozen,veel routepunten staan als bestemming gemarkeerd, Deze heb ik veranderd in te bezoeken routepunten en toen naar de TT gekopieerd. De route in de TT geopend, die slaat aan het rekenen en voilá een route met de onverharde stukken staat erin. Ik heb wel al gezien dat er enkele punten niet helemaal goed staan, maar die ga ik nog wel ff aanpassen. Volgens mij gaat het toch nog wat worden.... *O*
 
Laatst bewerkt:
Sturen jullie het resultaat naar Jur? die kan het met een link voor iedereen beschikbaar maken.
 
Hallo luitjes! Jullie kunnen vóór 20/05 ook nog warmdraaien bij de FotoGuzzi rit op Zaterdag 13/05 (waarbij er actiefoto's van je gemaakt worden) vanuit Amsterdam, lunchen in Hoorn en dan 's middags naar het Italiaans Motormuzeum te Amsterdam! Kijk ook op Facebook: Team Moto Guzzi of Moto Guzzi Gruppo Olanda
 
Het is wel een leuk evenement (foto hoef ik zo nodig niet). Maar 13 / 5 ben ik niet in Nederland, denk ik. Het valt ook niet mee, elke zaterdag is er wel wat leuks....
 
vandaag met Motorservice Twente een Guzzi tour gemaakt! (3 groepen - normaal - snel en erg snel ,,aar ook solo met routenavigatie) Ik denk een kleine 40 motorfietsen en 90% guzzi! De dikke 1400 's erbij, een handvol Norges en Breva's , bobbers V7 en V9 , een handvol Stelvio's en een 5 tal California 1100 en een 5 tal Griso's ... TOP dag!
Mooi weer en een super route! Was zeer geslaagd!

Route plaats ik rond 14/15 mei ( Jos is anders bang dat jullie stiekem gaan testrijden...)
 
Route plaats ik rond 14/15 mei ( Jos is anders bang dat jullie stiekem gaan testrijden...)

Dat klopt helemaal!En ik zie die mensen veeeel liever op 20 mei!
 
Zijn er naast Dolf, Jos en ik nog anderen die vanuit het zuiden / zuidoosten komen?
Wellicht goed idee om weer als groep naar Bunnik te rijden? :] Stel voor dat we nog even kijken waar we verzamelen. Suggesties?

Gr, Maarten
 
Ook in dit deel van onze Guzzi communicatie, de route van Jos !

Klik op de link, of kopieer de link in je browser en je hebt de keuze uit een .gpx file voor tom tom ( en Garmin), maar ook 2 Garmin files, één voor de oudere types (bv Zumo 550) en 1 voor de nieuwe types die via Basecamp is geladen.

Succes en tot de 20e om 10 uur bij het startpunt! :]

SendYourFiles.com
 
Zolang het water niet tot aan de uitlaat staat.....

full



Verzamelen zuid bij de parking aan de Erfsestraat tussen Ravenstein en Huisseling aan de A50,
zoals anders? Snelste route is ongeveer 50 minuten rijden of een beetje binnendoor evt. Dit i.v.m. vertrektijd aldaar. Ik heb in de TT de kortste route ingegeven en dan is het ongeveer anderhalf uur rijden met een veerpont bij Maasbommel en bij Wijk bij Duurstede zonder snelweg. Roept u maar...
 
Laatst bewerkt:
Hoi Dolf

Verzamelen bij de parkeerplaats in Ravenstein is prima,en dan lekker binnendoor rijden .
Als ik om 8.00 bij je aan de deur sta,of nog wat eerder , kunnen we om 8.30 in Ravenstein op de parkeerplaats zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan