Gs topic etentje deel 2

motormaniac58

MF veteraan
4 mei 2004
6.368
2.642
de polder
Deel 1 was in februari 2016
Deelnemers uit het gs topic

Bij voldoende animo om weer een gezellige avond te hebben - met een lekker etentje-
zou het een mooie start van het motorseizoen zijn

Daarom:

Zaterdag 25 maart.
Tijdstip en lokatie komen later.

Als je een bijdrage wilt leveren om deze avond te laten slagen..dan svp opgave of je alleen of met een partner komt.

Wie gaan er mee?

Mr en Mrs maniac
Erwin
Boxertall en Boxerdame
Mr en Mrs Slijkmoto
Stamperd en joyrider
Mr en mrs Ten Cats
Adventure girl en Mutz
Tox en fast en Sweet
 
Laatst bewerkt:
De 25e ontvang ik net mijn pensioentje dus ik gooi 'm in de groep. En we zijn ook (nog) niet op vakantie die dag, dus wie weet...

Ik kom er op terug...
 
Waar zal dat precies doorgaan? Ik wil wel komen, maar hangt af van de locatie? Van dinsdag tot vrijdag zit ik in Oostenrijk, zaterdag overdag cursus scheidsrechter en zondag is het de seizoensopening met de motor...
 
Waar zal dat precies doorgaan? Ik wil wel komen, maar hangt af van de locatie? Van dinsdag tot vrijdag zit ik in Oostenrijk, zaterdag overdag cursus scheidsrechter en zondag is het de seizoensopening met de motor...

Dat wordt wel vrij krap voor jou Ivo.
Awel..maar gij zijt er zot genoeg voor om toch te verschijnen !!

Als lokatie stel ik voor: van der Valk in Harderwijk.
De chateaubriand is er zoooooo lekker !!!!
En een ideale gelegenheid voor monsieur et madame Slijk om daar te overnachten..
Die kunnen zo onder inlvoed van heerlijke wijn dronken in hun bed vallen....
 
Laatst bewerkt:
De groep accepteert op 25 maart je pensioentje met graagte en trakteert zichzelf ermee op een flesje (of tien) Château Cheval Blanc


Zo'n lange vent als jij ziet toch weer het verkleinwoordje over het hoofd. Kan gebeuren, neem ik je niet eens (meer) kwalijk.

In ieder geval: Wij, als in Mr & MrsTenCats, zijn erbij. Jawel.
 
Dat wordt wel vrij krap voor jou Ivo.
Awel..maar gij zijt er zot genoeg voor om toch te verschijnen !!

Als lokatie stel ik voor: van der Valk in Harderwijk.
De chateaubriand is er zoooooo lekker !!!!
En een ideale gelegenheid voor monsieur et madame Slijk om daar te overnachten..
Die kunnen zo onder inlvoed van heerlijke wijn dronken in hun bed vallen....

Sjonge, wat een schabouwelijk "Vlaams".... :+

Hopelijk is de Châteaubriand beter... :Y

Laat maar komen, ik heb geboekt voor Madame Boue et moi-même... *D
 
Ik heb hier met madame overlegd en zij is er nog niet helemaal over uit wanneer haar verjaardag gevierd moet gaan worden. Wij proberen uiteraard wel aan te haken.
 
Okidoki Tox..omdat je nog niet had toegezegd had iknje nog niet toegevoegd....

Maar doe je best...als jij een Slijk dicht bij elkaar zitten is het al feest....
 
Okidoki Tox..omdat je nog niet had toegezegd had iknje nog niet toegevoegd....

Maar doe je best...als jij een Slijk dicht bij elkaar zitten is het al feest....
Mocht het toeval Meester Slijk en mijn hooggeleerd persoon naast elkaar zetten, dan wordt het zeker geen cabaret voorstelling. Zware juridische verhandelingen zullen de revue passeren en menig geopolitiek debat zal niet worden geschuwd . :/



We zijn achterin de rookhoek te vinden, neuzelend over dikke brommers en evenredige tieten.
burp2.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan