Gs topic etentje deel 2

Tox, vergeet niet ons debat te hervatten over de Hegeliaanse levensbeschouwing versus het niihilisme van Nietsche, tegen een empirische toetsing van de schijnwerkelijkheid... vorige keer werden we gruwelijk gestoord door het dronken gebral van die BMW-nozems aan onze tafel... -O-
 
Fast'nSweet en ik komen ook.
eating-drumstick.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik tel tot nu toe 15 personen

Ik wacht tot pakweg 5 maart en dan ga ik reserveren bij

Van der valk te Harderwijk
Adres: Leuvenumseweg 7 Harderwijk. Ligt zowat naast de A28.

Ondanks de grote eetzaal hangt hier een hele gezellige sfeer. Er is dus veel ruimte en het eten is er naar onze ervaring prima. Verder goede parkeer ruimte.
Na het eten is er ook nog ruimte om in de bar (ruimte) nog wat te drinken en na te hangen......

Ik reserveer voor 1830 uur

De optie van boxertall voor een ritje vooraf klinkt goed. Zelf werk ik alleen die dag tot 1530......
 
Fijn, Dirk !

Onze kamer ligt ook al vast... heb een RUSTIGE kamer gevraagd... aan de andere kant van het hotel...dan kunnen jullie ongegeneerd tot 04.30 AM uit volle borst woeste motorgezangen aanheffen... Nana en ik slapen dan de slaap der rechtvaardigen... :Z
 
Maar ach, Miekusss, de overige 50 weekends van het jaar sta je toch altijd paraat voor je gezin ?

En je moét toch niet tegen je man zeggen dat die GS-etentjes steeds worden afgesloten met een een knallende orgie ?

Laat dat nu gewoon een geheimpje van ons clubbie wezen... simpel !


:+
 
Laatst bewerkt:
Ik moet dan wel op tijd naar huis hoor, de klok gaat 's nachts een uur vooruit dus we kunnen minder lang slapen.




....dat zei iedereen altijd als mijn verjaardag in het weekend werd gevierd :')

(Want de zomertijd gaat in van 25 op 26 maart a.s.)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan