Gs topic etentje deel 2

Maar ach, Miekusss, de overige 50 weekends van het jaar sta je toch altijd paraat voor je gezin ?

En je moét toch niet tegen je man zeggen dat die GS-etentjes steeds worden afgesloten met een een knallende orgie ?

Laat dat nu gewoon een geheimpje van ons clubbie wezen... simpel !


:+

Nu snap ik die boeking van die hotelkamer.... :X
 
Denk niet dat Dirk in aanmerking komt. Hij heeft het altijd over Lelykstad en ergens zullen ze dat niet pikken. :N
Ben dan altijd weer blij dat ik voor Almere heb gekozen. (Wat zeg ik nou?)

:')
 
Nu snap ik die boeking van die hotelkamer.... :X

Hotelkamer ? We don't need no steenking hotelkamer... })


full
 
Denk niet dat Dirk in aanmerking komt. Hij heeft het altijd over Lelykstad en ergens zullen ze dat niet pikken. :N
Ben dan altijd weer blij dat ik voor Almere heb gekozen. (Wat zeg ik nou?)

:')
:t

Klopt !!!

Ik kom eigenlijk uit Uithoorn. Dat is vlakbij Amstelveen.
Sinds 7 jr woon ik nu in Lelijkstad en ik vind het nog steeds geen fijne stad...
Wel als voordeel dat je goedkoper en ruimer woont dan in de randstad. En veel natuur en weinig verkeerslichten..ook wel prettig natuurlijk....maar het hoge tokkiegehalte, vechthonden en overdadig tattoo gehalte....mmm ik kan er nog steeds geen vriendjes mee worden........
En uit eten gaan: tja dat doen wij gemiddeld 5x per maand, zomers vaker....maar meestal niet in Lelijkstad.....
 
Laatst bewerkt:
Omdat het hier toch een soort offtopic topic is even voor Slijk:

Onze Wolf vierde vorige week zijn 1e verjaardag.
Ik wilde heel graag een compilatie van zijn eerste jaar, juist omdat ze zo veranderen in dat eerste jaar. Detox heeft er een prachtig filmpje (met stiekem zijn humor erin verpakt halverwege) van gemaakt:
 
Prachtig filmpje... vooral dan met die wonderbaarlijk krimpende zetel.... :P

We zaten hier met zjn tweeën vertederd naar te kijken... jep, madame Slijk is ook niks gewend, TenCats... *D

En Wolf heeft nog een heel hondenleven voor zich... daar denk je toch aan als je eigen monster plots reeds bijna 8 jaar oud blijkt te zijn... gisteren was-ie immers ook nog een puppy ! :')
 
Hé, ik kan er ook niks aan doen dat ik als 25 jarige gevangen zit in het lichaam van een 28 jarige. :/
 
Dan moet ik achterop mee terug. :N
Voor ons is het bijna een thuiswedstrijd, wij wonen op 20 minuten afstand, dus de motor klaarzetten, pakkie aan, helm op...... dat kost net zoveel tijd als in de auto stappen en naar Harderwijk kachelen.
 
Ik denk dat ik met de auto kom samen met Mutzz.
Moet nog afstemmen maar dat komt wel. Geen haast.

Motor moet nodig weg voor een beurt, maar ik zit met chronisch tijdgebrek.
 
Wij komen met de auto, maar zullen iets later arriveren, waarschijnlijk om een uur of zeven, omdat we 's middags nog een andere activiteit hebben.
Dus houd twee stoelen vrij alsjullieblieft :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan