Gs topic etentje deel 2

We laten de kers over, de appelmoes weet ik niet....... :r

Ik ben benieuwd naar deze van der Valk. Ik heb er nog nooit gegeten, maar her en der wel goede geluiden gehoord over deze locatie. Ze staan in ieder geval niet bekend als restaurant "De stinkende emmer". Ik vind het wel leuk dat er een bar bij zit, dan is er ruimte voor een afterparty. *O*
 
Laatst bewerkt:
drinks.gif
 
Wij hebben er een paar keer gegeten en waren erg goed over te spreken...
Zoals gezegd..de chateaux briand is erg lekker...Dat is een gerecht voor 2 personen....

Wat ons zelf aanspreekt is de sfeer..
Ondanks dat de ruimte/eetzaal of hoe jet ook wilt noemen, vrij groot is...er hangt toch iets van een huiselijke sfeer.
Bediening is ook prima.

Vd Valk is niet meer die vreetschuur van vroeger met een kippepoot,appelmoes en frietjes..... *D
 
Wij hopen ook dat na het eten we nog even met elkaar lekker kunnen na borrelen....!! ( ff roggelen dat Shirley naar huis rijdt... :9 )
 
Men houdt mij hier sinds de vorige week (letterlijk) dag en nacht én weekends bezig met de gevolgen van een recentelijk gezonken binnenschip (voor Franse verzekeraars en met een Franse schipper).

"Dankzij" een recente wetswijziging, is deze zaak van een ongehoorde complexiteit en daarom moet ik eerstdaags ook naar Parijs voor verder overleg.

Hopelijk moet dat niet op zaterdag...

Maar zelfs indien het voor maandag is, zullen wij wel op zondag behoorlijk vroeg en met een minimaal houten kop weer naar Antwerpen moeten, zodat ik linea recta naar kantoor kan...

Het geborrel zal voor mij dus geen Olympische proporties aannemen, vrees ik... -O-
 
Nou ja, ik ben er wel klaar voor. :+


Slijk, als je uitleg nodig hebt over dat gezonken bootje, je mag mij altijd bellen. :t
 
Nou ja, ik ben er wel klaar voor. :+


Slijk, als je uitleg nodig hebt over dat gezonken bootje, je mag mij altijd bellen. :t

Graag, Detox ... graag je visie op het retentierecht tegenover het beslagrecht van de beheerder van de waterweg volgens de Wrakkenwet en de gevolgen hiervan met het oog op de abandonprocedure... je weet wel... artt.48 en 273 van de Zeewet...

Ik ben zéér benieuwd... :Y
 
Wie wil er nou een wrak, de bergingskosten versus een bult oud ijzer! Ik zeg, laat de beheerder lekker dat ding houden en de dronken kapitein levenslang achter de deur.

court-judge-smiley-emoticon.gif





Damn, wat ben ik toch multi-inzetbaar. :)
 
Beter ja, mijn kunst tot simplificeren maakt het veel te ingewikkeld en dat was het al. Maar goed, als het makkelijk was hadden ze jou niet nodig. ;)

Nou wil ik de druk niet verhogen, maar wat er ook gebeurd en hoe gecompliceerd ook, zaterdagavond 19.00 aan de bar in Harderwijk. :9
 
Maar zelfs indien het voor maandag is, zullen wij wel op zondag behoorlijk vroeg en met een minimaal houten kop weer naar Antwerpen moeten, zodat ik linea recta naar kantoor kan...

Het geborrel zal voor mij dus geen Olympische proporties aannemen, vrees ik... -O-

Zeg nou maar gewoon dat je zondagochtend de Formule 1 in Melbourne wil zien :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan