Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
aI1NyPna0h_kxXdsvxnT98E2o4705o-DNjVVBw2ODtLlHPmkAMqTnM64EEyk__ardwMo5rv6ve5xT_zsDUBh-K2_7s2DZhHyjEzKwXSUp7B91eTARY0ax_MrSggv8hmUXPMdSCe5w1zETxYJcT9dvBVjC6lDwm23ENY6zwcFE9yvSRwAyfb3cdWlQ9B0NpQiozmPhDxR7u5uE1VbXTJuc_QI9_2zEvnTweV54pSQa3qSHwmge3eSOtC1PN6oU6f0yCYWwAk4DZqQzlm6mOKkd3_xRAISRRxqoRrmDLG8Qf9-j1BvIt-B9502dcBXgrXle4clFEIdXud9Ky4UeuAOmghnzmTrpsZC53hOHf49RKKZJgSbjSa0Nzf1WVyDmnaJMLRLMklbIc3JPcUY56FNLR6tw6WYRlpSbnIbord8AvZeYFB_7bnjQzYndUa0UtWpYM2VOBf_FurirG40ZqCdSvDhu_tgD5HdL4SkqtqgyAhSEG4-JmDlv95CbI_TcQyXCtnfyzAU-3qjlEPsWblD6FFhSDNhDVB2KIunhsuqPNdlfqrfuRAY5J8I6JMDlZxog7Z1YZyYP4Z5DVHOmILtEJO8dNEYIO6tl-AE4rdIwfbj2gTbh49x=w960-h636-no


Hoi, ik had gevraagd of ik met deze foto in de OP mocht, maar zag mezelf nog niet staan doe ik iets verkeerd, of ben ik niet welkom? dan hoor ik het graag,
 
Goedemorgen,
ik ben mij aant orienteren op een tuono.

Motoren - Aprilia - Motoren en Scooters - Speurders.nl

Is 10 jaar van een eigenaar geweest, nu sinds oktober in bezit van de huidige eigenaar.
Geen onderhoudshistorie bekend.

Is iemand bekend met deze motor?

Goede keus, geweldige motoren!

Ik ben niet bekend met deze motor, maar mocht je 'm gaan bezichtigen kijk dan goed naar een eventueel schadeverleden. Spatbord hoort zwart te zijn (al had je dat waarschijnlijk al wel door) en de stuurklemmen zijn niet origineel. Dit hoeft natuurlijk niets te betekenen maar trekt wel mijn aandacht.

Ik zou rustig het aanbod een beetje in de gaten houden, een paar honderd euro erbij leggen en een mooie originele kopen. Voor +/- €3250 kan je spekkoper zijn (of niet Edou ;)).

Succes!
 
Goedemorgen,
ik ben mij aant orienteren op een tuono.

Motoren - Aprilia - Motoren en Scooters - Speurders.nl

Is 10 jaar van een eigenaar geweest, nu sinds oktober in bezit van de huidige eigenaar.
Geen onderhoudshistorie bekend.

Is iemand bekend met deze motor?


Niet bekend met deze specifieke motor, maar zit andere stuurklemmen en stuur op, spatbord hoort zwart zoals gezegd, en de valdop aan de rechterkant staat schuin omhoog/ naar achter. Of hij heeft een tik gehad of de beugel erachter zit los. Het dashboard geeft service melding, als er echt nul onderhoudshistorie bij zit zou ik rekening houden met klein beurtje. Succes.
 
Hoi, ik had gevraagd of ik met deze foto in de OP mocht, maar zag mezelf nog niet staan doe ik iets verkeerd, of ben ik niet welkom? dan hoor ik het graag,
Dit soort topics zijn allemaal op vrijwillige basis, de topic starter doet dit dus gewoon omdat hij dit leuk vind.
Zou kunnen dat de topic starter misschien niet altijd meeleest.
Als het echt zo urgent is voor je, kan je hem misschien even per PM benaderen.

Eneee iedereen is welkom.
 
Was alleen een vraag niet urgent, zag alleen iemand uit een later post wel geplaatst, wellicht over het hoofd gezien door TS, Van mij uit geen probleem alleen een vraag.
 
Hoi Wim, je moet een zijstandaard van een fireblade hebben '04-'05 (sc57 is dat volgens mij) Heb deze van de week gemonteerd op aanraden van andere tuono rijders en staat heel stevig.

Huidige standaard staat wel heel schuin, misschien ook preventief vervangen.
Werkt de bedrading van de standaard sensor van de honda met die van de aprilia, of moet ik deze echt afkoppelen ?? ik heb zelf een 2009 tuono.
 
Volgens mij past dat wel maar is niet het zelfde. Kan zijn dat je de geometrie veranderd. Verschil zit er voornamelijk in dat de gaten van een Gen2 dichter bij elkaar zitten. Dus BV: Een (Gen2) riser van twee centimeter kan wel eens vier centimeter worden.
Je zit ook nog eens met de lengte van je dogbone.


Passen de raisers van een generatie 2 op een generatie
1?
Maw:
Is t t zelfde?

Gr Jorgosss
 
Laatst bewerkt:
Huidige standaard staat wel heel schuin, misschien ook preventief vervangen.
Werkt de bedrading van de standaard sensor van de honda met die van de aprilia, of moet ik deze echt afkoppelen ?? ik heb zelf een 2009 tuono.
De sensor kun je gewoon gebruiken maar vereist wel iets werk. Hij komt nl aan de andere kant van de scharnier.
Afkoppelen kan natuuflijk ook

Gen2 beugels passen niet op een gen 1
Te laag en afstand tussen de beugels is ook anders
 
Mogge
Ik gister de Tuono gekocht die op speurders stond
Absoluut schadevrij ding
Nou zoek ik voor die motor nog een zwart spatbord
Iemand nog wat liggen?

Gr Jorgossss
 
Huidige standaard staat wel heel schuin, misschien ook preventief vervangen.
Werkt de bedrading van de standaard sensor van de honda met die van de aprilia, of moet ik deze echt afkoppelen ?? ik heb zelf een 2009 tuono.

Ik heb een klein blokje er onder gelast en zwart gespoten, kost niks en het ziet er ook niet raar uit....
 
[afbeelding]

Hoi, ik had gevraagd of ik met deze foto in de OP mocht, maar zag mezelf nog niet staan doe ik iets verkeerd, of ben ik niet welkom? dan hoor ik het graag,

Je foto doet het nog steeds niet (bij mij althans).

Hoi, ik had gevraagd of ik met deze foto in de OP mocht, maar zag mezelf nog niet staan doe ik iets verkeerd, of ben ik niet welkom? dan hoor ik het graag,
Dit soort topics zijn allemaal op vrijwillige basis, de topic starter doet dit dus gewoon omdat hij dit leuk vind.
Zou kunnen dat de topic starter misschien niet altijd meeleest.
Als het echt zo urgent is voor je, kan je hem misschien even per PM benaderen.

Eneee iedereen is welkom.

:Y
 
full

Bij mij doet de foto het, werkt dat niet via google photo? Heb hem daar als openbaar staan.
Heb even verder gezocht en zag nu de mogelijkheid via de documentlijst, nu wel zichtbaar?
 
Laatst bewerkt:
Past ook op een 2008 Tuono V2?
Doe mij er dan maar eentje :t

Ik heb het even nagezocht voor je, volgens mij wel :)
Volgens dezelfde gegevens past hij ook op de Mana, Shiver, Dorsoduro, en Caponord (qua Aprilia modellen).

Je zou het zelf ook even na kunnen meten. De steekmaat van de gaten is 100 x 65 mm. Stuurdikte 28,6 mm (fatbar).
De kosten komen verwacht (afhankelijk van hoeveel we er maken) rond de €100 uit.
 
Vandaag van een maatje van mij de mogelijkheid gekregen om een paar dagen op zijn tuono rond te rijden om eventueel over te nemen.

Aantal zaken waar ik eventueel nog naar opzoek ben voor als ik tot koop overga.

1. Rechter zijkapje incl val dop met beugel.
2. Manier om de uitlaatdemper weer uit te deuken bij de slipon. (zie foto)
full
 
Vandaag van een maatje van mij de mogelijkheid gekregen om een paar dagen op zijn tuono rond te rijden om eventueel over te nemen.

Aantal zaken waar ik eventueel nog naar opzoek ben voor als ik tot koop overga.

1. Rechter zijkapje incl val dop met beugel.
2. Manier om de uitlaatdemper weer uit te deuken bij de slipon. (zie foto)
[afbeelding]

Stukje inkorten is een stuk netter denk ik....
 
Vandaag van een maatje van mij de mogelijkheid gekregen om een paar dagen op zijn tuono rond te rijden om eventueel over te nemen.

Aantal zaken waar ik eventueel nog naar opzoek ben voor als ik tot koop overga.

1. Rechter zijkapje incl val dop met beugel.
2. Manier om de uitlaatdemper weer uit te deuken bij de slipon. (zie foto)
[afbeelding]

Zou niet voor de standaard valdoppen gaan maar meteen voor een R&G set kiezen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan