Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen heren,

Mijn vader is gister helaas tijdens een natte sessie op assen van de baan gegaan met zijn zwart-rode oer tuono uit 2005. Hierdoor ben ik op zoek naar een aantal onderdelen:

-Stuur (of eventueel een voorstel voor goed aftermarket stuur identiek aan de originele qua afmetingen)
-Remolie reservoir voorrem
-crash protectie blok
-koppeling cover
-kapje rechts voor
-evt. voorkuip (liefst in kleur met bestickering)

Mocht iemand iets hebben liggen, of iemand kennen die iets heeft liggen, dan hoor ik het graag zodat ik de Tuono weer in ere kan herstellen. Ik ben te bereiken via pb of nul zes 12701325 (ook whatsapp).

Vriendelijke groet,

Johan van der Kooij
 
Goedemorgen heren,

Mijn vader is gister helaas tijdens een natte sessie op assen van de baan gegaan met zijn zwart-rode oer tuono uit 2005. Hierdoor ben ik op zoek naar een aantal onderdelen:

-Stuur (of eventueel een voorstel voor goed aftermarket stuur identiek aan de originele qua afmetingen)
-Remolie reservoir voorrem
-crash protectie blok
-koppeling cover
-kapje rechts voor
-evt. voorkuip (liefst in kleur met bestickering)

Mocht iemand iets hebben liggen, of iemand kennen die iets heeft liggen, dan hoor ik het graag zodat ik de Tuono weer in ere kan herstellen. Ik ben te bereiken via pb of nul zes 12701325 (ook whatsapp).

Vriendelijke groet,

Johan van der Kooij

Ai.. Sterkte. Je vader zelf oké hoop ik?
 
Na 6 jaar op mijn SV650S te hebben gereden, is deze afgelopen weekend verkocht en zojuist al heb ik een keurige oer Tuono gevonden, proefgereden en aangeschaft!

Een Tuono stond al even op de verlanglijst en ik ben dan ook zo blij als een kind :+


Bouwjaar 2006 dus echt een van de laatste oermodellen.
Is een paar jaar geleden geïmporteerd uit Italië en verkeert echt in smetteloze staat.
Enkel een nieuwe achterband scoren en hij is klaar voor het seizoen!

[afbeelding]

Wil er zelf denk ik nog een andere demper op zetten, andere spiegels en wellicht een donker/hoger kuipruitje, maar dat komt mettertijd nog wel :)
Prachtig apparaat. Twee jaar geleden tijdens de V-Twin rit vertelde je al, dat je een Tuono wilde. Mooi dat hij er nu is ;)
 
@ mr kooitje,Ik heb n kopkuip liggen rood tuono 2003 , is aan de ophangpunten kaduuk maar zeker nog bruikbaar zelf ook met n spalkje gereden aan d bevestiging, als je er wat mee kan dan hoor ik het wel,
mag ik wel weten op wat voor banden je Pa reed?

suc6 met het herstel van je Pa en zijn Tuono!
 
Na 6 jaar op mijn SV650S te hebben gereden, is deze afgelopen weekend verkocht en zojuist al heb ik een keurige oer Tuono gevonden, proefgereden en aangeschaft!

Een Tuono stond al even op de verlanglijst en ik ben dan ook zo blij als een kind :+


Bouwjaar 2006 dus echt een van de laatste oermodellen.
Is een paar jaar geleden geïmporteerd uit Italië en verkeert echt in smetteloze staat.
Enkel een nieuwe achterband scoren en hij is klaar voor het seizoen!

[afbeelding]

Wil er zelf denk ik nog een andere demper op zetten, andere spiegels en wellicht een donker/hoger kuipruitje, maar dat komt mettertijd nog wel :)

Gaaf ding! Gefeliciteerd, fluo rosso isj mooi :Y veel mooie hooligan kilometers gewenst })
 
Gaaf ding! Gefeliciteerd, fluo rosso isj mooi :Y veel mooie hooligan kilometers gewenst })
Thanks! Komt vast goed. Zondag kan ik hem gaan ophalen.



Iemand hier toevallig tips voor andere spiegels? Heb voorheen met bar ends gereden maar ik ga toch weer "terug" naar spiegels waar ik wel wat ik kan zien. Maar de originele spiegels op de oer vind ik wel echt euh.. Tja. Gen 2 spiegels misschien?
 
Thanks! Komt vast goed. Zondag kan ik hem gaan ophalen.



Iemand hier toevallig tips voor andere spiegels? Heb voorheen met bar ends gereden maar ik ga toch weer "terug" naar spiegels waar ik wel wat ik kan zien. Maar de originele spiegels op de oer vind ik wel echt euh.. Tja. Gen 2 spiegels misschien?

Ik heb ook bar-end spiegels gehad op mijn oer, maar ben toch geswitched naar gen2 spiegels. Voor mij persoonlijk beter zicht en vind ze er mooi uitzien. Gefeliciteerd met je tuono, veel plezier ermee!
 
Laatst bewerkt:
@ mr kooitje,Ik heb n kopkuip liggen rood tuono 2003 , is aan de ophangpunten kaduuk maar zeker nog bruikbaar zelf ook met n spalkje gereden aan d bevestiging, als je er wat mee kan dan hoor ik het wel,
mag ik wel weten op wat voor banden je Pa reed?

suc6 met het herstel van je Pa en zijn Tuono!

Dank voor je bericht, maar ik denk dat ik dan toch nog wacht tot een complete topkuip voorbij komt of ik repareer de huidige, aangezien deze op een bovenhoek gescheurd is en kleine schuurplekken heeft. Hij reed op zijn straatbanden (Bridgestone Battlax BT-023) en dit was de eerste keer op circuit. Snelheid van een voorganger verkeerd ingeschat en daardoor in de bocht moeten bij remmen, waardoor het voorwiel weggleed. Zelf reed ik in de sportgroep van CRT met Supercorsa's, die bevallen me echt goed tijdens droog weer op het circuit. Nu met natte baan natuurlijk 0,0 grip.. Gelukkig nog wel 1 droge sessie kunnen rijden, blijft toch echt een top machine die Tuono!

Groeten,

Johan
 
Ik heb ook bar-end spiegels gehad op mijn oer, maar ben toch geswitched naar gen2 spiegels. Voor mij persoonlijk beter zicht en vind ze er mooi uitzien. Gefeliciteerd met je tuono, veel plezier ermee!
Net een setje gen 2 spiegels besteld. Viel me alles mee met 68 euro voor de set :Y
 
Niet aan Roke en de Racemap, de uitlaat is met killer gewoon veel te dicht, heb vandaag de killer eruit gehaald en dat lijkt nergens naar, bijna geen doorlaat of wat dan ook.
Heb vanochtend contact gehad met Roke, was meteen van: "probeer eens de standaard uitlaat of zonder killer" ze hadden dus meteen de goede diagnose.
Ben trouwens zeer tevreden met hun, top service altijd, of je voor een complete motor komt, of een simpele vraag hebt.
Uitlaat komt ook niet bij Roke vandaan trouwens.Ja, begrijp ik, maar ik wil een demper met E-keur zodat ik op Zandvoort kan rijden, als ik dan voor die keer op het circuit een beetje vermogen verlies, neem ik dat op de koop toe, maar 70 km minder topsnelheid op de openbare weg, en ca 30 op het rechte stuk van Zandvoort is een beetje veel.
Nu op zoek naar een goed presterende stille uitlaat, iemand nog aan Akra liggen voor weinig 8-)
Akra monteren als je veel op het circuit rijdt, ik heb hem toen der tijd bij pajic laten monteren! Een iets dikker demper maar wel korter. De originele akra vond ik te lang en ook heeft pajic de demper zonder de montage aan de voetsteunen gemonteerd waardoor het heel gaaf eruit ziet!
Hij was met db killer stil genoeg voor volgas langs de paal op zolder, en zonder db killer kon ik rijden op assen!
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen heren,

Mijn vader is gister helaas tijdens een natte sessie op assen van de baan gegaan met zijn zwart-rode oer tuono uit 2005. Hierdoor ben ik op zoek naar een aantal onderdelen:

-Stuur (of eventueel een voorstel voor goed aftermarket stuur identiek aan de originele qua afmetingen)
-Remolie reservoir voorrem
-crash protectie blok
-koppeling cover
-kapje rechts voor
-evt. voorkuip (liefst in kleur met bestickering)

Mocht iemand iets hebben liggen, of iemand kennen die iets heeft liggen, dan hoor ik het graag zodat ik de Tuono weer in ere kan herstellen. Ik ben te bereiken via pb of nul zes 12701325 (ook whatsapp).


Vriendelijke groet,

Johan van der Kooij

je hebt pb.
 
Laatst bewerkt:
Gezien de onderstaande uitlaat niet voldoet met de dB killer en ik met mijn motor op het op Zandvoort wil rijden, ga ik op zoek naar een andere en is deze uitlaat te koop.
Uitlaat is amper gebruikt, heb er 2x 1 sesie mee op Zandvoort gereden.
Gisteren de uitlaat getest op de Dyno zonder de rare dB killer en dan levert de motor netjes vol vermogen, als vergelijking met de originele uitlaat is het vermogen hetzelfde.

Te koop HP Corse uitlaat voor een Tuono V4 vraagprijs € 285,- (nieuw excl verzenden was 428,-)
Zie ook : https://link.marktplaats.nl/m1163195039
full


VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
Vorige week zaterdag met 9 man uit de tuono-app een toerrit gehad door het mooie Groningen. Was zeer geslaagd en mooi uitgezette route, gaaf om zoveel appies bijelkaar te zien en horen 😎

image_zpsojyhtkcd.jpg


image_zps7qe29p15.jpg


image_zps9ewb0ss2.jpg


image_zpsd1nj0gee.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heren
Sta met de oertuono langs de weg met pech

Motor loopt gewoon lekker
Schakel twee keer terug om voor te bereiden vorr de afrit
Stuur in en toen was t afgelopen!!
Er zit wel benzine in
Rara?

Helluupppp
 
Heren
Sta met de oertuono langs de weg met pech

Motor loopt gewoon lekker
Schakel twee keer terug om voor te bereiden vorr de afrit
Stuur in en toen was t afgelopen!!
Er zit wel benzine in
Rara?

Helluupppp

Kan van alles zijn. Brakke zijstandaardschakelaar, slang los van brandstofpomp, kabelbreuk in bedrading bij balhoofd enz. Zijn altijd vervelende dingen als ze er zo van het ene op het andere moment mee ophouden.
 
Deze komt uit zoetermeer, daar rijden ze namelijk allemaal met een verhoogd stuur. xD

Na 6 jaar op mijn SV650S te hebben gereden, is deze afgelopen weekend verkocht en zojuist al heb ik een keurige oer Tuono gevonden, proefgereden en aangeschaft!

Een Tuono stond al even op de verlanglijst en ik ben dan ook zo blij als een kind :+


Bouwjaar 2006 dus echt een van de laatste oermodellen.
Is een paar jaar geleden geïmporteerd uit Italië en verkeert echt in smetteloze staat.
Enkel een nieuwe achterband scoren en hij is klaar voor het seizoen!

[afbeelding]

Wil er zelf denk ik nog een andere demper op zetten, andere spiegels en wellicht een donker/hoger kuipruitje, maar dat komt mettertijd nog wel :)
 
Heren
Euvel hoogstwaarschijnlijk gevonden
Brandstofpomp!!!

Goede suggesties voor een beter soort zijn welkom

Gr jorgoss
 
Sorreno
Laat maar ff weten wa die moet kosten
We hooen natuurlijk op 1 of ander stekkertje of relais
Dinsdagavond weet ik meer
Tenks broo

Gr jorgoss
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan