Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op het oog ziet hezelfde uit denk maar dat ik eens moet passen in iedergeval bedankt voor je reactie

Voorbochten zijn helaas niet hetzelfde. Diameter wijkt uit mijn hoofd ook af. Maar er zijn wel verschillende uitvoeringen. Diegene die ik had gemeten paste helaas niet op mijn gen 1 met dubbele Akra.
 
Vandaag ook mijn nieuw tuono opgehaald!! Rijdt fantastisch, erg blij mee! Ruitje van puig is al besteld, nu nog een set dempers, iemand hier toevallig een set die die wil verkopen? Akrapovic bijv?? *D
 
Even een kleine foto alvast, betere maak ik nog wel :Y
full
 
Balen Je bent niet de 1e die het overkomt. Waar blijven deze uitlaten ? Marktplaats ? Zijn er speciale kenmerken ?

De bochten van het dubbele akra systeem zijn dikker dan de standaard uitlaten van de gen1.

Let hierop als je andere dempers wil monteren.
Ik weet niet of de gen2 dempers passen op jouw bochten.

Mile Pajic maakt uitlaten op maat. Hij is een tovenaar hierin. Misschien kan hij iets voor je betekenen.
inderdaad mille pajic is de man.
heeft mijn full akra systeem van 1gen ook aangepast zodat er de demper van 2 gen rsvr en tuono op kunnen, is maar een kleine aanpassing en maakt ze zoekgebied zoveel groter.
 
Vette motor Astor! Blinkt goed.
Iemand hier toevallig interesse in mijn puig ruitje? Dan pm maar!
Heb even geen betere foto. Maar is het normale puig ruitje licht getint.


full
 
Vond deze kleurstelling heel erg mooi, en eentje die je niet heel vaak ziet. Heb hem vrijwel standaard bij Lemar motoren gehaald. Beetje aanpassen nog en dan post ik wel even een fatsoenlijke foto :Y
 
Goedemorgen heren,

Ik kom mij even aanmelden met een waarschijnlijk veel gestelde vraag en daarom stel ik hem juist. aangezien hier de kennis en ervaring zit.

Zal me eerst even voorstellen. Ik ben stephan nieuw op dit forum en woon in Zeist. Wel vaak topics gelezen maar toch maar even aangemeld. Zag dat er genoeg te vinden was betreft mijn nieuwe aanschaf. Ik reed namelijk GSX-R 750 K7. Echter had mijn vriendin de motorrijbewijs gehaald en gingen wij op pad voor een mooie brommer voor haar. Wat stond daar bij de dealer een Tuono 1100 Factory. Was meteen verkocht. Was bijna vechten :) maar zaterdag staat die onder mijn carpoort.

Ik ben aan het kijken naar een andere uitlaat en twijfel tussen hp corse hydroform of sc project oval carbon. Hebben jullie ervaring hiermee ?

Doel is alleen die mooie rauwe v4 te verduidelijken en mag iets luider echter wel een e keur. Daarom valt helaas austin racing af. Hoor graag van jullie.
 
Ik ben aan het kijken naar een andere uitlaat en twijfel tussen hp corse hydroform of sc project oval carbon. Hebben jullie ervaring hiermee ?

Doel is alleen die mooie rauwe v4 te verduidelijken en mag iets luider echter wel een e keur. Daarom valt helaas austin racing af. Hoor graag van jullie.
Mooie motor, mooie uitlaten, heb beide geprobeerd en ze hebben beide een E-keur maar presteren zeer onder de maat met dB killer.
Heb zelfs het idee dat de schade die ik aan het motorblok heb opgelopen hier wel iets mee te maken kan hebben, pas dus op.
Er zijn volgens mijn maar 2 goede opties, een Akra (hiermee blijf ook de fabrieksgarantie van Aprilia geldig) of gewoon lekker de originele laten zitten, klink naar mijn idee al echt niet verkeerd voor een originele uitlaat.

Veel plezier gewenst.
 
Over uitlaten gesproken, weet iemand hier een website waar ik akrapovic sp uitlaten kan bestellen? Carbon of titanium?
 
op MP zijn er twee die met die set adverteren....

vraagje kan ik zelf de melding service weghalen uit het dash van een gen 1? heb zelf de olie en filters gedaan.

En de melding EFI ? of komt dat doordat de mapping verandert is voor de dubbele akra set die ik heb laten monteren bij Startwin?
 
Betere plek is er niet volgens mij! Andere foto's maak ik nog wel een keer. Ik ben nu aan het sturen in Luxemburg/ Eifel/Frankrijk!!

Idd, had m ook zo op mn KTM gemonteerd. Veel plezier daar, ben benieuwd naar de pics!

Heb zo 123 geen foto en ben op vakantie maar als je even geduld hebt dan post ik wanneer ik terug ben een foto :)

Top, jij ook veel plezier! Heb jij de T van IG gebruiker Thetuono gekocht? Ben jij Thetuono op IG? Identiek plaatje.
 
Laatst bewerkt:
op MP zijn er twee die met die set adverteren....

vraagje kan ik zelf de melding service weghalen uit het dash van een gen 1? heb zelf de olie en filters gedaan.

En de melding EFI ? of komt dat doordat de mapping verandert is voor de dubbele akra set die ik heb laten monteren bij Startwin?

Lap en R tegelijk indrukken :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan