casual jeans

Super bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat het lastig is om alle 3 de punten te krijgen, scheelt dat ik geen 4e punt met goedkoop van belang vind.Oke, dat schuren was dat al gelijk te merken met passen of merk je dit pas met langdurig gebruik? Hoe is het verder qua warmte met deze broek. De laatste paar weken zijn niet heel erg warm geweest dus mij lijkt niet dat je het te warm in de broek gehad hebt. Mijn vraag is nu heb je het de afgelopen weken fris gehad, oftewel als het warmer wordt dan het dan nog vol te houden is.

Schuren had ik niet bij het passen, kreeg er pas last van na het rijden, broek frommelt teveel op in mn holtes en wordt geirriteerd na een tijdje. kwa warmte is het gewoon goed te doen, met temperaturen rond de 20 graden geloof ik best dat je het erg warm krijgt als je niet op de motor zit, maar dat is met zulke temperaturen met de meeste beschermde kleding denk
 
ik zou haast zeggen: zoekfunctie...

heel kort, voor TS: kijk eens naar Held jeans, zonder insteekspul: die past waarschijnlijk het best bij jouw "vraag"
Ik ben zelf ook uitgekomen bij Held. In de winkel van alles gepast en uiteindelijk werd het de Held Hoover (wellicht inmiddels een oud model). Vooral Rev'it paste bij mij echt niet. Ik heb er van die flexibele Seesmart-protectie van Rev'it in en die laat ik ook gewoon zitten op kantoor, waarbij ik niet het idee heb dat ik er raar bijloop. Het zal minder veilig zijn dan mijn normale pak, maar ik vind het ook wel lekker om wat minder te hoeven verkleden. Op vakantie heb ik er ook lekker in rondgelopen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan