Carton

Peter cbx

Rookie
21 feb 2017
2
0
Wachtebeke
Wie wat informatie wil over carton moto weet wel een en ander zelf heb ik er twee staan een chromolideen voor een cb 900 met be dikke buizen de karton van Paul heb ik gebouwd lang geleden dit is een prototype gebouwd met te dunne buizen zo zijn er 10 van gebouwd maar uit productie genomen vanwege niet veilig verder heeft hij er nog15 gebouwd met dikkere buizen die voldeden wel aan de strakke van de motor en gingen niet trillen op hogere snelheid verder bezit ik ook het enige exemplaar een van gebouwd in aluminium met een gsx1100 blok die geboord is naar1400 yochimura kit heeft een verstelbaar voorvork met 16 inch wielen in wie nog wat wil weten over karton kan me bereiken op 0495546993 misschien zet ik wel wat foto's op het forum we zien wel greets peter


Aanvulling MBM:
Geprobeerd het iets leesbaarder te maken:

Wie wat informatie wil over carton moto. Ik weet wel een en ander.

Zelf heb ik er twee staan, een chromolideen voor een cb 900 met be dikke buizen.
De karton van Paul heb ik gebouwd.
Lang geleden dit is een prototype gebouwd met te dunne buizen.
Zo zijn er 10 van gebouwd maar uit productie genomen vanwege niet veilig.
Verder heeft hij er nog 15 gebouwd met dikkere buizen, die voldeden wel aan de strakke van de motor en gingen niet trillen op hogere snelheid.
Verder bezit ik ook het enige exemplaar.
Een van gebouwd in aluminium met een gsx1100 blok die geboord is naar 1400 met een Yochimura kit.
Deze motor heeft een verstelbare voorvork met 16 inch wielen. Wie nog wat wil weten over karton kan me bereiken op 0495546993. Misschien zet ik wel wat foto's op het forum, we zien wel.

Greets peter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op MF, :)

Ik weet weinig van Carton moto,is dat iemand die speciale frames bouwt voor endurance motoren?
Zoals bijvoorbeeld Harris of Spondon,Bakker?
Zo ja wil ik je foto's hier op MF wel zien,ben een grote endurance race-fan,zeker de oudere types, :}

Groeten, :W
 
Man die de karton bouwde is gal geruime tijd overleden is juist gemaakt voor de racerij in de jaren80 er zijn slechts 26 exemplaren gemaakt en een reeks achterbruggen hoeveel weet ik niet want er is geen informatie van te vinden wel weet ik dat er verschillende motoren naar Amerika en Japan zijn geemigreerd
 
:W Peter
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan