Wat ga je kopen, of wat heb je gekocht op de Motorbeurs '17?

euroide

Die hard MF'er
5 feb 2015
526
7
Beste motorrijders,

Nu vele van ons nog in winterslaap verkeren, enkele al iets wakker zijn geworden en het stof van de fiets af blazen, staat de opening van het motorseizoen 2017 voor de deur!

Morgen start de Motorbeurs 2017 waar vele merken hun waar presenteren, mooie dames rond lopen en natuurlijk de jacht op (zogenaamde) koopjes kan plaats vinden.

Nu zijn we allemaal nieuwsgierig, wat ben je van plan te kopen en waarom?
Denk je meer voordeel te kunnen krijgen dan in de shop?

En natuurlijk smullen we hier van foto's van aankopen of bijzondere dingen van de beurs!




Kaarten op:
Bezoeker - MOTORbeurs Utrecht - bezoekerssite

Of natuurlijk via de ANWB met €0,50 korting / KNMV met €1,- korting :)
 
Om zelf natuurlijk de aftrap te geven ben ik opzoek naar een mooie motorjeans voor de vrouw, samen met een sportief jack van Alpinestars of Dainese.

Dit ter vervanging van een oud, zwart en 2e hands motorpak :)
 
Ws een nieuwe jas voor de vriendin.. en (mits er een keer een echte aanbieding is) BT headsets
 
Voor degenen die met de trein erheen willen gaan. Regel met zn allen een NS Groupticket, dan ben je voor 7 euro per persoon klaar ongeacht van waaruit je reist voor een retourtje.

Wel natuurlijk je leren pak aantrekken want anders ben je geen echte motorrijder.
 
Als ik wat moet hebben ga ik wel naar de winkel; ben ik binnen 15 minuten klaar.
Er is geen korting hoog genoeg om die paar uur te vergoeden, laat staan het moeten aanschouwen van al dat wijdbijns, extra breed lopend kijk-ons-eens-motorrijders-zijn volk :X
 
nieuwe handschoenen.
de huidige zijn bijna tien jaar oud en er zit een klein nu inmiddels doorgesleten plekje/scheurtje precies op de muis van de rechter (gas) hand.
Heeft zijn geld wel opgebracht heb ze voor vijf tientjes ook op de beurs gekocht.
Ga nu voor een mooi setje race handschoenen van revit bijbehorend bij mijn pak.
 
Als ik wat moet hebben ga ik wel naar de winkel; ben ik binnen 15 minuten klaar.
Er is geen korting hoog genoeg om die paar uur te vergoeden, laat staan het moeten aanschouwen van al dat wijdbijns, extra breed lopend kijk-ons-eens-motorrijders-zijn volk :X

_O- En bedankt. Nu kan ik daar morgen niet meer rondlopen zonder telkens heel hard in de lach te schieten.

Ik ga trouwens met mijn vrouw. Ze heeft nieuwe Alpine gehoorbescherming nodig. We horen trouwens niet bij deze extra breed lopende categorie. Daar hebben we niet de juiste motoren voor ;)
 
Laatst bewerkt:
Als ik wat moet hebben ga ik wel naar de winkel; ben ik binnen 15 minuten klaar.
Er is geen korting hoog genoeg om die paar uur te vergoeden, laat staan het moeten aanschouwen van al dat wijdbijns, extra breed lopend kijk-ons-eens-motorrijders-zijn volk :X

Jezus kan het nog negatiever. :/
 
Mooie buitenland reis (allroad) :-)

Gaaf! Daar kan je natuurlijk ook voor terecht.

Vorig jaar heb ik een paar Held Titan handschoenen gekocht. Bij een Duits bedrijf wat vooral met handschoenen en helmen stond. Voor 170euro zeker niet aan bekocht :)

held-titan-motorhandschoenen.jpg



Daarnaast ga ik me natuurlijk vergapen aan de nieuwe Kawasaki's :)
 
Misschien een langere jas , de jas die ik nu heb valt een beetje kort.

En als ik het nog tegen kom, een doorwaaibroek in mijn maat. De vorige ben ik doorheen gesleten met 80 km/uur en begon toen al best krap te worden.

db
 
Ik ga eens rondkijken of er een occassionboer nog een leuke A2 Motor heeft staan. Gewoon om ze eens in het echt te zien en om te proefzitten natuurlijk.
 
Nieuwe waterdichte handschoenen en een windshield spoiler.

Ben heel benieuwd wat voor aftersales meuk Touratech nog meer meeneemt :)
 
Als ik wat moet hebben ga ik wel naar de winkel; ben ik binnen 15 minuten klaar.
Er is geen korting hoog genoeg om die paar uur te vergoeden, laat staan het moeten aanschouwen van al dat wijdbijns, extra breed lopend kijk-ons-eens-motorrijders-zijn volk :X

Ik vind het zelf reuze interessant wat er aan aftersales te vinden is voor mijn fiets, partijen als Touratech komen ook. Daarnaast is de beurs ook heel geschikt om je horizon wat te verbreden (vakanties/reizen), mensen te leren kennen en ontdek je altijd wel nieuwe oplossingen en technieken waarvan je het bestaan niet eens wist. :W

Mogelijk dat ik er ook een nieuwe helm koop, ik ken geen winkel die zoveel keuze kan bieden als de Motorbeurs. :W
 
Ik vind het zelf reuze interessant wat er aan aftersales te vinden is voor mijn fiets, partijen als Touratech komen ook.

De Touratech stand bestaat traditiegetrouw uit een tafel vol met catalogi. Kan je er eentje van meepakken om thuis door te bladeren, maar meer is er niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan