DVD RaceTechnieken The Race Academy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yakko

MF veteraan
27 jan 2005
1.995
0
Breda
Circuitrijden kun je leren ..... zeiden ze _O-

We zijn zelfs afgereisd naar ditzelfde circuit Mas du Clos, 7 jaar geleden alweer. Schitterend circuit met een nog mooier gezelschap!

Mas_Du_Clos.jpg


Maargoed laat ik niet teveel woorden eraan spenderen, dit is wat The Race Academy er over zegt:

DVD Racetechnieken

Het Handboek Circuitrijden, in korte tijd de racebijbel van elke motorcoureur geworden, is verfilmd! De preview van “Racetechnieken - circuitrijden kun je leren” is in Amsterdam enthousiast ontvangen door een volle zaal met kritische genodigden. Sinds januari 2009 zijn er 2000 exemplaren verkocht.

In “Racetechnieken” onthullen niemand minder dan tweevoudig wereldkampioen Supersport Sébastien Charpentier en Moto-GP coureur Jurgen van den Goorbergh, de geheimen van het circuitrijden. Een film van een uur, waarin voor het eerst alle racetechnieken in beeld zijn gebracht.

De opnamen worden middels helder commentaar, slows en fraaie graphics toegankelijk gemaakt voor de circuitrijder. Elk hoofdstuk begint met spectaculaire beelden die door het Super Bike Worldchampionship speciaal ter beschikking zijn gesteld.


onbeschadigde dvd in onbeschadigde hoes, 16 eur inc. verzk.
 
Laatst bewerkt:
En als je de boeken er ook nog bij zoekt dan kan je mij een pb sturen. Ik ze nieuw liggen.
 
Nog beschikbaar?

Nog wel MAtzwart wilde hem overnemen maar laat geen details weten, ik geef hem tot morgen middag 17h en anders ben je next in line!

off topic: welke organisatie heeft er in 2017 dagen hier geboekt?

Geen idee, toentertijd was het de laatste circuitdag op dat circuit voorlopig. Het gemeentebestuur had besloten geen vergunning meer af te geven? Geen idee waarom, het is een soort Equyers qua ligging dan, qua opzet lijkt het er bij lange na niet op. Ligt ook in de middle of nowhere gewoon tusswen weilanden met koeien en helaas ook nog eens een takke eind rijden. Maar wat een circuit, zucht :z . Eeuwig zonde, ik weet niet of ze ondertussen weer een vergunning hebben weten te roggelen :? We hadden het toen via Eybis geboekt, super organisatie, is wel wat anders dan MSH, zeer geschikte gast, als ik op zijn pagina kijk komt het circuit niet meer voor op de agenda dus ik neem aan dat er nog weinig veranderd is :/

En als je de boeken er ook nog bij zoekt dan kan je mij een pb sturen. Ik ze nieuw liggen.

Welja, btje mijn topic stelen, ga es gauw Yamaha paraplu's zoeken jij :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan