TomTom rider 40 reset

Jehaan27

Rookie
26 feb 2017
1
0
Iemand ervaring met een reset van de TomTom Rider 40?
De mijne blijft continu opstarten, van het beginscherm tot het scherm met allerlei data op.
Ik kan 'm ook niet meer af zetten, tenzij de batterij weer helemaal leeg is.
Ik heb de instructies op de website gevolgd, maar levert niets op.

Groeten,
Jehaan
 
Met de rider heb ik geen ervaring.
Maar als je der rider kan benaderen met windows verkenner werkt hij hetzelfde als de oudere series.
In dat geval kan je in de directory van de kaart de file mapsettings.cfg deleten
Maak eerst met windows verkenner ook een kopie als backup.
Altijd handig.

Behoort de rider tot de nieuwere series dan kan ik je niet helpen.


Volgens de site van tomtom is het een oudere serie die je dus met tomtom home en dus verkenner kan benaderen

Edit: Foutje de Rider 40 is van het nieuwere type die je met mydrive moet benaderen
 
Laatst bewerkt:
Dit scherm?
b34fca1e-13af-4369-a80a-d727105fb77a.jpg
 
nee de Rider 40 is van het nieuwe type.

635584890105890463ON.png


even teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Lijkt me een garantie zaak.
Tenzij je zelf een illegale kaart erin hebt geladen, grote kans dat ie dan gebricked is. (hardware geblokkeerd) Kan dus niet blijkbaar :9

Heb je al geprobeerd om je TomTom aan de pc te hangen en MyDrive Connect op te starten? wellicht voert ie dan een software update uit en ben je van het probleem af.
 
Laatst bewerkt:
nee de Rider 40 is van het nieuwe type.

[afbeelding]

even teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Lijkt me een garantie zaak.
Tenzij je zelf een illegale kaart erin hebt geladen, grote kans dat ie dan gebricked is. (hardware geblokkeerd)

Heb je al geprobeerd om je TomTom aan de pc te hangen en MyDrive Connect op te starten? wellicht voert ie dan een software update uit en ben je van het probleem af.

De nieuwere versies kan je geen illegale kaart opzetten.

Maar ff aan mydrive connect hangen lijkt me geen slecht idee.
 
Laatst bewerkt:
nee de Rider 40 is van het nieuwe type.

[afbeelding]

even teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Lijkt me een garantie zaak.
Tenzij je zelf een illegale kaart erin hebt geladen, grote kans dat ie dan gebricked is. (hardware geblokkeerd) Kan dus niet blijkbaar :9

Heb je al geprobeerd om je TomTom aan de pc te hangen en MyDrive Connect op te starten? wellicht voert ie dan een software update uit en ben je van het probleem af.

De foto van mij is een voorbeeld, maar heb je dergelijke informatie met witte letters op een zwarte achtergrond op jou tomtom 40?
 
Terug
Bovenaan Onderaan