Pitbike carb lekt veel

MrDanMan

Rookie
1 mrt 2017
4
0
Veenendaal
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post en weet niet of ik op dit topic goed zit.
Ik heb laatst een 2e hands 125cc 4 takt pitbike gekocht van een vriend. Er is niet veel mis mee, alleen dat de carburateur veel lekt uit de onderkant van het vlotterbakje. Zelfs wanneer ik ermee rij lekt de carburateur.
Ik heb al best veel Gegoogled, maar ik kon er niet veel over vinden.
Ik heb de carb al schoongemaakt en dat heeft het niet opgelost.
Ik ben redelijk nieuw in motoren, maar weet wel hoe carburateurs en motoren ongeveer werken.

Mvg, Daniel
 
zet de carburateur eens los van het blok met een trechtertje benzine op de leiding ergens neer, wellicht beter te zien waar het vandaan lekt dan?

Dit kan ik ook al zien wanneer de carb erop zit. Het loopt leeg aan de onderkant van het vlotterbakje; ik heb er een doorzichtig buisje aan zitten en zie er benzine doorheen lopen.

----------------------------------------


Vlotternaald sluit niet?

Niet aan gedacht, dit zal ik morgen checken en ik laat je weten of het probleem opgelost is!
 
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post en weet niet of ik op dit topic goed zit.
Ik heb laatst een 2e hands 125cc 4 takt pitbike gekocht van een vriend. Er is niet veel mis mee, alleen dat de carburateur veel lekt uit de onderkant van het vlotterbakje. Zelfs wanneer ik ermee rij lekt de carburateur.
Ik heb al best veel Gegoogled, maar ik kon er niet veel over vinden.
Ik heb de carb al schoongemaakt en dat heeft het niet opgelost.
Ik ben redelijk nieuw in motoren, maar weet wel hoe carburateurs en motoren ongeveer werken.

Mvg, Daniel
Het drupt altijd vd onderkant....

Waar begint de lekkage?
 
Hallo allemaal, dit is mijn eerste post en weet niet of ik op dit topic goed zit.
Ik heb laatst een 2e hands 125cc 4 takt pitbike gekocht van een vriend. Er is niet veel mis mee, alleen dat de carburateur veel lekt uit de onderkant van het vlotterbakje. Zelfs wanneer ik ermee rij lekt de carburateur.
Ik heb al best veel Gegoogled, maar ik kon er niet veel over vinden.
Ik heb de carb al schoongemaakt en dat heeft het niet opgelost.
Ik ben redelijk nieuw in motoren, maar weet wel hoe carburateurs en motoren ongeveer werken.

Mvg, Daniel
Het drupt altijd vd onderkant....

Waar begint de lekkage?

Bij de pijl in dit plaatje: http://imgur.com/a/pxes0
 
Terug
Bovenaan Onderaan