R1 racer 2008: prijsverlaging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratel

Die hard MF'er
13 okt 2005
558
2
Numansdorp
Te Koop ivm overstap naar ‘rustiger aan’:

Schitterende R1 van 2008

In zomer 2016 groot onderhoud gehad bij Nippon Bikes (factuur aanwezig) en schuifschade hersteld na lullig lowsidertje bij insturen 1e chicane op Zolder op natte baan.

Specs van de fiets:

• Slipperclutch
• Ohlins TTX achterschokdemper en Ohlins stuurdemper
• SO-aangepaste voorvork (veren, binnenwerk) zomer 2016 geserviced bij Nippon Bikes
• Powercommander Quickshifter, omgekeerd schakelen (zomer 2016 gemonteerd en afgesteld bij Nippon Bikes)
• Nieuw Sebimoto kuipwerk, professioneel gespoten in mat antraciet metallic
• Nieuwe accu
• Nieuwe clip-ons
• Titax hendels - Renthal medium soft handvatten
• Domino snelgas
• Blok protectors B&G
• Bodis demperset
• Racetankdop
• Alle vloeistoffen vers
• Voorzien van goede Pirelli Dragon SC2 (achter) en SC1 (voor), slechts een dag op Assen mee gereden
• 164 PK aan het wiel (uitdraai zomer 2016 aanwezig)
• Prachtige koppelkromme, traditionele R1-dip middengebied volledig weg
• Extra zitje (nieuw/ongebruikt), ook antraciet gespoten is er ook bij
• Gebruikt kuipwerk met wat lichte schaafschade links krijg je er ook bij
• Digitaal service manual krijg je er ook bij

Geen papieren, framenummer is wel gecheckt op herkomst.
Simpelweg een zeer mooie, perfect sturende en vooral bloedsnelle fiets waar je heel veel plezier van zult hebben. Opstappen en rijden maar.

Prijs: € 5.700,- beperkte inruil mogelijk (600 of dikke twin, straatfiets ook oke)

Ciao, Ratel


full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Thanks Inezzz, reply via PB verstuurd. Ik nodig ook iedereen uit om even te contacten via PB of het geneomde telefoonnummer.
 
Mooie fiets hoor. Ik twijfel ook weleens maar dan precies andersom. Ik rij momenteel een R6 uit 2007. Ik heb een R1 als deze maar dan in straatconfig en rij daar ook weleens mee op het circuit maar ben yoch altijd weer blij als ik op mijn zesje zit.
Veel succes met je switch, zal je best wel bevallen :Y of helemaal niet :N ....:?
 
Zonnige up! Prijs (licht) bespreekbaar omdat ik concreet een andere fiets op het oog heb.
 
'R1 racer 2008, zeer complete prachtfiets' > 'R1 racer 2008: prijsverlaging'
 
Paasbumpje, voor de starter (of de doorstarter) naar keuze "voor gratis" een nette gebruikte Spool of Rev-it! raceoverall (maatje 50) erbij.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan