De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Ja, ik ook. Ben helaas alleen zeik en zeiknat geworden op de terugweg. Jongens, wát een regen... En een partij wielspin... Volgens mij rijd ik niet echt op regen-proof rubber. :+
Volgens mij is dat ook jou opzet :P Een xtra regentraining zegmaar })
 
Nee die schetsplaat was compleet gebroken en de remhendel ook, stapvoets gereden naar strauch en daar de meest passende remhendel gemonteerd. Met 1 voet oppe steppie en de andere lekker motogpstyle laten afhangen volgas naar huis _O- _O-

Weet nog niet precies wat ik wil, misschien een naked met een goeie schop onder de aars, of toch weer een racer. Misschien een 2cil. eerst deze maar eens weg ;)
 
Weet niet wat er aan de hand is maar er staat bar weinig leuks op de sites tot ca. 5k. 1-2 jaar geleden ontploften de sites met leuks in die range
 
Is wel lekker weer vandaag :y
Twijfel om een straatmotor erbij te kopen voor dit jaar
 
Hmm, effe nuuje piccies veur inne OP:

De koffie reeser
y3mS9XqcpsSx0wPejbbvWdoZZ1_sjv0Aoo20evJ52K5WWd5xnTGP3oErcwTp7Lh2D2jTX9UBSFBD_gkhl5W_eTx_vonyJErr4umb9hVeO3deEPeVKF8h__63Zau9TWamo8G1xRMtgvA44ZoNU9528NCRribpcVvqyDou9hnCKUIdXg


De XT1200
y3mwZLz8tfJGEkwsw9C620NfO7OCCjRuh4iocdnHiq7VYXhFvJbmBADxebhsCuTMipGqqTx06Vy5lH8inFNzD0FjvAGoTzim93WxLJiRXPPRonKo_9TvQkVkWI57YGYNmJUf7gtxFW4Hw4UjpXmiOud_UT72goSDRqGIZ1IqaS3nXhTW8gx6Z4sWhlVHYHq1GOS
 
Zaterdag even uitlaat gemonteerd en daarna even wezen toeren. Vanmorgen/vanmiddag ook nog even lekker binnendoor weggetjes gepakt.

Crappy Iphone foto:
IMG_1020_zpsik0z4bc4.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan