De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Vandaag wat kilometertjes gemaakt door de Ardennen.
Wielerwedstrijd gaan kijken, bij de tussenpunten toch iedere keer even de jas uitgedaan, want anders was het niet uit te houden door de hitte.
 
*O* *O* *O* Tuono Gekauft *O* *O* *O*

SlfXwSM.jpg

f941ayr.jpg

bwRCLAo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met een beetje geluk word mijn gsxr vanavond opgehaald.

En ga ik voor een naked kijken

Tuono, speed triple, mt09, superduke,

Wil gewoon wat anders als een 4 in lijn proberen en graag wat rechterop dit keer.
 
Bedankt voor de felicitaties *O* Morgen voor het eerst de fiets eens den Eifel inrijden :Y :] Eerst de bekende route richting de ring, daar effe bei de Italiaan langs :9 en dan willekeurige plaats invoeren in Luxemburg standje bochtige wegen, en dan via zelfde standje naar huis :] Verwacht na eerste deel niet veel verkeer tegen te komen :P
 
Ik ga morgen met de motor richting Keulen. Eerst de start van de wielerklassieker 'Rundum Köln' kijken en dan met de motor door het bergisches land de wedstrijd volgen. Fijne stuurwegen daar oostelijk van Keulen
 
Ik ga morgen met de motor richting Keulen. Eerst de start van de wielerklassieker 'Rundum Köln' kijken en dan met de motor door het bergisches land de wedstrijd volgen. Fijne stuurwegen daar oostelijk van Keulen
Die kant nog niet opgeweest met de brommer, have fun!
 
Binnenkort zeker nog eens terug naar het Bergisches land.
Nu vind ik profwielrenwedstrijden gaaf om te zien maar heb ik (net als iedereen hier) een hekel aan toerfietsers.

Waar in Nederland en België de weg 10min. voor een wedstrijd gesloten wordt (en na het passeren van het laatste voertuig direct weer geopend), houden de duitsers na de profwedstrijd de weg nog een 1,5u dicht omdat men de toerfietsers ruimte wilt geven.
Kortom, niet veel kunnen toeren

Omgeving is beetje mix van zuid Limburg en de Eifel. Alleen stuk rustiger



En voor de liefhebbers een link naar de route van rundum Köln door het Bergisches land
MyRoute-app: De #1 alles-in-een routetool
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de tanktas tocht promotor eifel gereden in omgekeerde richting er waren wel wat omleidingen door weg werkzaamheden er werd gewaarschuwd voor politie op onopvallende BMW
 
Terug
Bovenaan Onderaan