De Limbocl@n: Still going slow | deel 162

Zo veel sleutel ik niet aan m'n Husk. 2 a 3 beurtjes per jaar. En een beurtje kost een half uurtje, kleppen stellen een uurtje. Voor de rest ben ik vooral aan het modden... Of banden aan het wisselen. :+
 
Laatst bewerkt:
En als dat rijden op de weg niks meer is kun je natuurlijk ook eens een circuit dagje proberen,daar heb je geen last van de Polizei en vervelende drempels en woonwijken
 
Laatst bewerkt:
Hyper zojuist verkocht :)
Nu rustig de tijd om circuitfiets voor volgend jaar in orde te maken
 
Volgend jaar? Gast, het jaar is net begonnen... Over mijn fiets voor volgend jaar denk ik in oktober wel een keer na. _O-
 
Ja gewoon rustig op het gemak opbouwen. Onderdelen bij elkaar zoeken, duc blok opnieuw opbouwen, dat soort dingen. Wellicht krijg ik het dit seizoen nog af.
 
Ah jullie gaan helpen dus *O*
Wie gaat er een complete passende! Uitlaanlijn lassen? :+
 
Laatst bewerkt:
Vulkaneifel, Luxemburg en Ardennen zijn prachtig. Vooral voor de wegen met iets slechter asfalt gaan. Dan ben je inderdaad alleen en kan je doen waar je zin in hebt. :Y De "gewone" Eifel is een no-go zone als het lekker weer is tegenwoordig.


dan wordt t toch echt tijd dat je wat gaat doen met basecamp als je klaar bent met de eifel.

ik ben er al zo vaak geweest en t gaat mij nooit vervelen. zoek wegen waar inderdaad niet teveel motorvolk komt. van polizei heb ik normaal gezien ook geen last.
 
Ik gebruik meestal Tyre, werkt prima. Maar ik doel op het feit dat het in de Eifel te druk aan het worden is qua popo (Euskirchen, Düren). En een rondje Rursee is 300km vanuit mij thuis, dat is het niet meer waard. :N
Tuurlijk, er zijn rustigere stukken. Maar dat ligt meer richting Vulkaneifel, daar kom ik dan wel weer graag. Kleine weggetjes, minder fraai asfalt, gaaaas! :Y
De eerste week van mei prop ik de Husky en de KTM ook lekker achter in de bus, om juist in die regio een dag of vier te gaan spelen.
 
Laatst bewerkt:
Nondeknetter....topic vliegt :X
Even een tijdje afwezig geweest (dacht het is stil hier...ze missen me niet, plus veel zoeken naar een andere baan) en dan sta je al niet meer op de OP :$

Allemaal alvast fijne km's
 
dan wordt t toch echt tijd dat je wat gaat doen met basecamp als je klaar bent met de eifel.

ik ben er al zo vaak geweest en t gaat mij nooit vervelen. zoek wegen waar inderdaad niet teveel motorvolk komt. van polizei heb ik normaal gezien ook geen last.


Ben er al zo lang niet meer geweest dat ik onderhand niet meer weet waar het ligt :/
Door de weeks rijden, dan zijn er wat minder mensen op de weg. Weekenden was wel wat druk in het verleden. En ach polizei....ik rij toch als een oma dus daar hoef ik me niet druk om te maken :')
 
17880696_1207090049389523_1999623713084667904_o.jpg


Deze mag in de OP :)
 
Ich zek bienoa nooit gebroekt ;)

Hub eine elektrisch ziekehoesbed omgebouwd tot motorlift. Ofja in elkaar gebak en braad. Maar ut heujt al 3 joar :+ En get alu gelas
Mot um binnenkort ens loate vulle en nog ens get oefene
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan