Onderstuur spiegels houden of niet

Firerock_

Rookie
9 feb 2017
21
0
België
Hey everyone

Ik heb vorige week mijn stuurspiegels ontvangen en gebruik die nu een paar dagen.

Eigenlijk ben ik half tevreden ervan. Looks good, handig en klein. Maar ik zie het achterliggend verkeer niet.
Wel wat er rechts en links achter mij is, maar niet juist achter mij.
Op zich kan ik ook leven zonder te kijken 'juist achter' mij, maar is dat wel oké ?
Is dat niet een beetje onveilig?

Alleszins wil ik niet terug naar mijn standaard spiegels, want die steken voorbij mijn stuur en het stoort tijdens het kruipen tussen de auto's.

Otherwise, wil ik graag zoeken achter underbar spiegels die een steeltje hebben die gevestigd is op het stuur, maar het spiegel komt dan onder mijn handvaten.
Hebben jullie suggesties?

Grtjs Anna
 
kwaliteitsverschil bij spiegels is er wel degelijk.

ik kreeg een keer een set binnen met van de glas wat vergroot.
word je de hele tijd schichtig omdat iedereen 1 meter achter je lijkt te rijden.
ik had graag het dubbele uitgegeven voor spiegels met normaal spiegelglas.

met kostprijs is erover bedoel je dat ze te duur zijn ?
 
Als 36,- euro al te duur is dan zullen spiegels van 100,- euro ook wel niet van toepassing zijn :+ Als het dus niks mag kosten wordt het toch je huidige spiegels of een setje spiegels uit China wat verbouwen zodat het naar je zin is.
 
kwaliteitsverschil bij spiegels is er wel degelijk.

ik kreeg een keer een set binnen met van de glas wat vergroot.
word je de hele tijd schichtig omdat iedereen 1 meter achter je lijkt te rijden.
ik had graag het dubbele uitgegeven voor spiegels met normaal spiegelglas.

met kostprijs is erover bedoel je dat ze te duur zijn ?

Die dat heeft een normale spiegelglas, dus de inschattingen zijn hetzelfde tov mijn standaard spiegels.

Ja ik heb niet zoveel geld om spiegels te kopen(- (lang leve zelfstandig student zijn).
Heb wat pech gehad en onlangs motorongeluk gehad, en heb geen budget meer over.

Nog minder voor een 125cc die eigenlijk gewoon woon-school verkeer is.
Deze zomer zou ik me misschien wel wat duurdere kunnen permitteren, na een studentenjobke, maar nu niet.

Kwil max 20 à 30 eu uitgeven voor 2 spiegels.
 
Als 36,- euro al te duur is dan zullen spiegels van 100,- euro ook wel niet van toepassing zijn :+ Als het dus niks mag kosten wordt het toch je huidige spiegels of een setje spiegels uit China wat verbouwen zodat het naar je zin is.

Jup idd '( 100 eu is echt wel té duur voor me.

Ik heb iets gezien een andere forum en kga het testen.
Is met een extra spiegel voor op rechterspiegel van auto, die soms tijdens een rijexamen of
als jet met een aanhangwagen rijdt.
En proberen de onderstuur spiegels terug op te sturen.
 
Thanks voor de info,

ik ben er even onderuit !

Een verkeersongeluk met de motor, dus hoe mijn spiegels eruit zien don't give fuck.
Zal nog ff out zijn, zware letsel aan mijn linkerknie, kan nog een jaar of 2 duren vooraleer ik terug de oude ben.

Nee, met zo'n halsje wiebelt het alle kanten op en blijft het niet zitten op de plek die je wil. Kan je anders eens foto maken van hoe je het nu hebt gemonteerd? Wellicht valt er het eea te stellen of aan te passen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan