Opstartproblemen met carbs

GuzziGerby

Rookie
31 aug 2015
4
0
Betreft nieuwe carbset op cb750k7:
Ik heb een andere, gebruikte carbset geplaatst en de 4 stationair luchtschroeven ingesteld op twee volle slagen uit. Nu krijg ik de motor wel aan het lopen, maar alleen met de choke vol open getrokken. Hij blijft dan boven de 3000 tpm lopen. Op het moment dat ik met warme motor de choke dicht duw, valt de motor spontaan stil, ook al geef ik flink gas bij. De choke blijft dus echt nodig, ook met warme motor. De carbs zijn gewoon goed schoon. Wat kan er loos zijn?
 
Laatst bewerkt:
Carbs smerig. Dus nogmaals reinigen en dan echt goed dus ook de mengselschroeven er uit en zowel de hoofdsproeiers als ook de sproeierbuizen en de stationairsproeiers er ook uit en dan alle kanalen ed goed schoon maken.
 
Laatst bewerkt:
Dat kwam niet goed. Daarom heb ik er een onlangs andere set op gezet die uit een rijdende machine kwam. Nu lijkt het weer hetzelfde euvel te zijn. Nu met één verschil: ik heb er KN-luchtfilters opgezet en de sproeiermaat vergroot van 105 naar 120.
 
Dat kwam niet goed. Daarom heb ik er een onlangs andere set op gezet die uit een rijdende machine kwam. Nu lijkt het weer hetzelfde euvel te zijn. Nu met één verschil: ik heb er KN-luchtfilters opgezet en de sproeiermaat vergroot van 105 naar 120.
Ging het wel goed met met oem airbox en sproeiers?
 
Terug
Bovenaan Onderaan