Honda dylan 150

yohannes

MF'er
4 mrt 2012
86
0
Kaatsheuvel
Ik had problemen met mijn honda dylan dat hij ineens terug viel en niet harder reed dan 40, het bleek dat de uitlaat binnenwerk stuk was.
De uitlaat is vernieuwd de originele uitlaat zit eronder.
het is nu een goed geluid en de motor draait regelmatig.
Maar hij trekt nu langzaam op, en ga niet harder dan 70 km.
Dat is onbekend voor me, het is anders dan dat de uitlaat stuk is.
Net of hij geremd word.Het is net of hij door wil trekken en dan niet verder gaat.
Hij was voor de kapotte uitlaat helemaal goed en reed gewoon 110 of 120. en het binnenwerk brakaf en zakte hij ineens naar de 40 gelukkig was ik bijna thuis, dus heb niet ver meer gereden.
Kan iemand mij meer vertellen

bedankt yopieper
 
Laatst bewerkt:
dit is de bout op de uitlaat bocht waar dient die voor???
full

full
 
Lambdasonde inderdaad. Een dylan heeft een carburateur, kan zijn dat die uitlaat op meerdere modellen gebruikt wordt of dat er landspecifieke uitvoeringen zijn die wel injectie hebben.
 
Laatst bewerkt:
Mijn tip als ex Dylan rijder: zet er een Leovince uitlaat op en je bent klaar met alles.
Ook nog eens een mooiere sound.
Maatje die ik ken heeft er nog ene liggen een gloednieuwe omdat hij er destijds 2 van heeft gekocht maar de eerste nog super voldoet.
Mocht je interesse hebben, mag je mij een pb sturen.
Vr gr E
 
Je schrijft dat hij eerst 110 reed. Het motortje is dus niks mis mee. Nu wil hij maar 70. Het moet dus aan de uitlaat liggen.
Ik zou het vragen aan de verkoper van de uitlaat.
 
Om even mee te denken, zou het misschien ook kunnen liggen aan je variomatic?
Kans is klein, maar wellicht zijn het 2 zaken die toevallig gelijktijdig begonnen.
Wellicht een idee om de boel even los te halen of na te laten kijken.
Want je zegt dat er een nieuwe originele uitlaat onder is gekomen.
Overigens heb ik 2 Honda Dylans gehad en beide hadden die bout NIET in de uitlaat zitten.
De mensen die ik ken met een Honda Dylan hadden dat ook niet.
Zoals eerder vermeld had iemand het over een Lambdasonde en misschien zit de verkeerde uitlaat onder je Dylan.
Want jij hebt idd carbarateurs.
Vr Gr E
 
Terug
Bovenaan Onderaan