WSBK seizoen 2017

Davies verpest z'n eigen seizoen. Erg jammer voor de titelstrijd, hij maakt het Rea veel gemakkelijker op deze manier. Ik snap dat Chaz punten moet gaan snoepen van Rea, maar dit schiet niet op zo. -O-

Eens. De andere kant is dat als je Rea ziet rijden, het allemaal zo makkelijk lijkt. Maar wat hij presteert is gewoon ronduit knap. Zo smooth en gecontroleerd. En tegelijk zo snel. Je kunt hem zeker sinds zijn Kawa periode niet snel betrappen op fouten. Tot zover ongeëvenaard op dit moment.
 
Laatst bewerkt:
Absoluut ongeëvenaard en knap. Die gaat dit jaar gewoon z'n derde titel binnenslepen. Ik vind het alleen zo jammer dat er geen sprake gaat zijn van druk of spanning, als Chaz op de cruciale momenten steeds zijn fiets neerlegt. Het seizoen is wel heel erg lang als je vanaf weekend 3 eigenlijk al wel de eindstand met 90% zekerheid kunt voorspellen. :X
 
Laatst bewerkt:
Ja wederom eens, Mark. We willen allemaal wel meer spanning zien. Je ziet enige strijd tussen de Kawa's en de Duc's. Dan volgen op gepaste afstand de Yammie's. En als die 6 gedoucht hebben, volgt de rest :X
 
Nou die afstand vind ik juist wel mee vallen. Lowes liep aardig in aan het einde. Ik heb hoop op meer strijd in de rest van het jaar. Maar niet voor Rea, die steekt kop en schouders boven de rest uit. Die bochten snelheid!!

Leuk voor Deroue, en ook prima van Schotman. Ben benieuwd naar de Race!!
 
Het schijnt dat de uitlaat van fores was gebroken in de eerste crash en dat daardoor uitlaatgassen op de plastic brandstofpomp werden geblazen 😳
Davies had net zo'n vuurbal in 2016 op Donnington.
 
Dat Milwaukee Aprillia team valt echt tegen zeg, Laverty zat gewoon achter Mercado. En vorig seizoen was Althea ook al veel sterker met BMW. Ik verwacht wel een mooie WSS race morgen, en wie weet nog wat Nederlands succes in de 300 klasse.
 
Kouder dan gisteren en een keiharde wind. 😭😭
full
 
Davies veroorzaakt een hartverzakking maar finisht als een held! :}
Fuck, vdM toch weer net ingehaald door Sykes.
 
Mooie race! Dacht dat Rea gewoon zat te fucken, maar nee kon Davies niet hebben.
 
Scott gewonnen!! *O* erg grappig om te zien die ss300, lijkt wel moto3 maar dan veel langza,mer.
VDM prima resultaat, maar hij zal even aan een snellere teammaat moeten wennen, en ik ook!
 
Leuk voor Scott, wel jammer van Schotman. Alle Nederlanders prima gereden. Wayne Tessels ook 11 en schijnbaar een flink gevecht gewonnen in een groepje om die plek. Hij hoopt in Assen top 8 te rijden.
 
Scott gewonnen!! *O* erg grappig om te zien die ss300, lijkt wel moto3 maar dan veel langza,mer.
VDM prima resultaat, maar hij zal even aan een snellere teammaat moeten wennen, en ik ook!

Uh niks wennen, beter eindigt-ie in Assen gewoon twee keer vóór Lowes en wennen we daar maar aan! :Y *O*

En ook van mij een schouderklopje voor Scott Deroue, knap dat hij de race gewonnen heeft. Erg leuk hoe hij zijn carrière vormgeeft: zoek een klasse waarin je je talent kan laten zien, en groei van daar uit! :t
 
WSBK... Ondanks dat ik Kawa lover ben zat ik toch Davies aan te moedigen hoor stiekem voor de spanning. Mooie strijd tussen Rea en Chaz. Melandri ook nog steeds sterk. Mooi hoe íe steeds die krappere lijn nam. Verders best wel weer een beetje saai qua titelstrijd.

De WSS... Zonde van Sofuoglu, maar wat een baas is die Mahias :Y Spectaculaire rijder.
 
Volgen jullie Anthony West trouwens op facebook? Is echt niet normaal wat die gozer allemaal over heeft en doet om maar te kunnen racen. Verkoopt heel z'n hebben en houwen en weet het toch voor elkaar er weer te staan aankomend weekend. Geschift, maar respect :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
So sad...

Very disappointed to say I'm NOT racing tomorrow in Aragon WSS race. I'm more sad then angry. I did all I possibly could be here and so did all the people around who help me get here. HUGE thanks to all those people. But due to motor problems and only having one motor and a small budget I can't join the race.
 
mooie race. Zo gaaf voor vdm dat de overstap naar Yamaha zo goed uitpakt. En tuurlijk, balen dat Sykes er langs glipt.
 
mooie race. Zo gaaf voor vdm dat de overstap naar Yamaha zo goed uitpakt. En tuurlijk, balen dat Sykes er langs glipt.
Idd alleen jammer dat de Ducas en Kawas zo goed zijn maar het gat is kleiner aan het worden.
Assen daar zou zijn eerste podium een feit moeten worden :Y
Lowes gaat heel erg goed :} heeft een voordeel voor Micheal ;)

Hayden pfffff '( Honda pfffff '(
 
Lees net dat Melandri geblesseerd is geraakt bij de testen in Aragon vandaan. Hoop niet al te ernstigs en dat hij er in Assen eind deze maand gewoon bij kan zijn.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan