WSBK seizoen 2017

Gave foto's Gerrit, geniet van het weekend! :t

Ben verder helemaal niet jaloers of zo. :P
 
Yamaha komt eigenlijk ook geen stap dichterbij. Zitten nog steeds op het niveau van vorig jaar.

Of doen de kawa's en ducs ook dezelfde stap? Dus Yamaha moet 2 stappen doen ;)
Iig alles beter dan de honda -O-

Bij Laverty leek zn remleiding/spatbord losgetrokken worden bij de aanraking met lowes.
 
Laatst bewerkt:
Of doen de kawa's en ducs ook dezelfde stap? Dus Yamaha moet 2 stappen doen ;)
Iig alles beter dan de honda -O-

Bij Laverty leek zn remleiding/spatbord losgetrokken worden bij de aanraking met lowes.

ik had eerder het idee dat hij wilde gaan staan op een stepje wat er niet meer was..
 
Dat was een beste klap zeg. Hij heeft zijn eigen leven gered. Volgens mij had hij geen remmen meer, of zijn stuur zat vast door het spatbord.

[afbeelding]

[afbeelding]


Stukje geknipt.

Volgens mij zie je z'n remleiding los bungelen... Dus bij het inknijpen van de hendel... niks noppes nada --> abandon shit!

Snel gehandeld :}
 
https://vimeo.com/217320130

Stukje geknipt.

Volgens mij zie je z'n remleiding los bungelen... Dus bij het inknijpen van de hendel... niks noppes nada --> abandon shit!

Snel gehandeld :}

nee, je ziet hem ineens verzakken naar rechts en omdat hij dat doet raakt de machine even in onbalans en daardoor valt hij van de machine. dus volgens mij is dat het. het stepje is weg of breekt af zo lijkt het meer.
 
Laverty moest zijn eigen leven redden.. net als Lawson van de motor springen. O-)

Wat dacht je van Colin Edwards?
full
 
Goeie klapper inderdaad...
Ben eigenlijk wel benieuwd waar precies de remleiding door was... Bij de banjo of de leiding doorgesneden?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan