WSBK seizoen 2017

Toch minder zonder commentaar, er is inderdaad een extra kanaal kunnen ze daar niet even het Engelse commentaar op zetten
 
Lowes P4, vdM P11. Dat laatste moet toch beter kunnen! (Zeg ik vanaf het bankje)
Haslam met een wildcard en een crash op P7, niet slecht!
 
Zag net m'n held Troy Corser op de paddock samen met die andere Troy....Bayllis is nog steeds de zelfde boef als jaren terug .👍😂

:Y Was straks ook in beeld ja. En je kan als commentatoren ook Shakey en Foggy tegen het lijf lopen. En roep eens hard "Troy", kijken wie er om kijkt :P
 
Laatst bewerkt:
Was vaak een gezellige boel in het paddock met Bayliss en chili bijvoorbeeld​, heb me regelmatig kapot gelachen als chili weer truien en shirts aan t verkopen was aan mensen die dat eigenlijk helemaal niet wilden :p

P11 is wel tegenvallend hoor, hoop dat ie in de race aan kan pikken voor een top 5
 
Ik vind het ma waardeloos hoor zo met eurosport op fb bij worldsbk deden ze gister zo'n live ding
 
IK heb braaf een Eurosport Player abbonement maar E1 en E2 zenden geen WSBK uit dit weekend? Beetje jammer van mijn mijn abbonement. En jammer dat ik niet kan kijken. Is het in Nederland nergens live te volgen?

Eurosport Player heeft vaak extra streams, in dit geval de World Superbike stream. Helaas zonder commentaar. Bij British Superbikes zendt men altijd uit wat men bij British Eurosport ziet, dus met commentaar en analyse/interviews. Voor de programmering kun je ook terecht op Programmering Eurosport Player
 
Ik vind het seizoen van Mickey tot nu toe tegenvallen. Of laat ik het anders formuleren, ik had er meer van verwacht. Uit mijn hoofd werd er met de Bsb? aangekondigd dat het de bedoeling was om op korte termijn door te stromen naar de Motogp. Maar dit lijkt mij een maatje te groot. Wsbk is/was een hartstikke mooi kampioenschap. Maar proberen in deze klasse wat moois te laten zien.
 
Was vaak een gezellige boel in het paddock met Bayliss en chili bijvoorbeeld​, heb me regelmatig kapot gelachen als chili weer truien en shirts aan t verkopen was aan mensen die dat eigenlijk helemaal niet wilden :p

P11 is wel tegenvallend hoor, hoop dat ie in de race aan kan pikken voor een top 5

16:00u klopt dus wel mbt de WSBK races, zowel vandaag als morgen :X
Op deze pagina kun je de enige echte timetable downloaden als pdf:
http://www.donington-park.co.uk/eve...fim-superbike-world-championship/10234/#event

En dan zie je dit:
Za: 15:00 WorldSBK RACE 1
Zo: 15:00 WorldSBK RACE 2
 
Hier houd je het niet droog ...bizar zo'n opkomst .

full
 
Ik vind het seizoen van Mickey tot nu toe tegenvallen. Of laat ik het anders formuleren, ik had er meer van verwacht. Uit mijn hoofd werd er met de Bsb? aangekondigd dat het de bedoeling was om op korte termijn door te stromen naar de Motogp. Maar dit lijkt mij een maatje te groot. Wsbk is/was een hartstikke mooi kampioenschap. Maar proberen in deze klasse wat moois te laten zien.

Ik vind het een beetje raar dat iedereen maar denkt dat het een topcoureur die constant voor podiumplaatsen kan rijden.Misschien is die niet zo goed als dat iedereen denkt en gewoon een subtopper zoals de andere 15 man die meerijden.
 
Let op ...ik zie het om 15.00 maar in Nedderland is het urtje later .

:Y Vandaar dus, 16:00u. als genoemd evanals het tijdverschil op de vorige pagina. Maar dank voor je tip. Je kunt het inderdaad niet vaak genoeg herhalen :X
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een beetje raar dat iedereen maar denkt dat het een topcoureur die constant voor podiumplaatsen kan rijden.Misschien is die niet zo goed als dat iedereen denkt en gewoon een subtopper zoals de andere 15 man die meerijden.

World Supersport kampioen en veel podiumraces op de SBK Honda hebben heel veel hoop gegeven. Helaas bieden de motoren waar Mickey op rijdt niet meer dan subtop resultaten, maar dan nog heeft hij het dit jaar lastiger dan voorgaande jaren. Hij heeft de hoop in elk geval verdiend, de vraag is inderdaad of er méér in zit.
 
World Supersport kampioen en veel podiumraces op de SBK Honda hebben heel veel hoop gegeven. Helaas bieden de motoren waar Mickey op rijdt niet meer dan subtop resultaten, maar dan nog heeft hij het dit jaar lastiger dan voorgaande jaren. Hij heeft de hoop in elk geval verdiend, de vraag is inderdaad of er méér in zit.

Zal ik dan maar uitspreken dat ik denk dat er meer in zit.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan