WSBK seizoen 2017

wie weet willem ,

vdm rijdt in ieder geval weer met de 8 uur van suzuka Van Der Mark to partner Lowes at Suzuka Eight-Hours
Interessant dat Yamaha het niet van Vinales verlangt om mee te doen aan de 8 uren van Suzuka, als nieuwste aanwinst binnen de Yamaha familie. Desalniettemin leuk voor van der Mark.

Rode vlag ondertussen in de WSS 600, race teruggebracht tot 13 ronden. In de WSS 300 moet Deroue gaan oppassen voor zijn leiding in het kampioenschap, wat ondertussen is teruggebracht tot 2 punten over Coppola.
 
Ongenaakbaar die Sufuoglu op zijn Kawasaki. 41e overwinning alweer, super gedaan. Heeft nog wel heel wat goed te maken om een kans te hebben op de titel dit jaar, maar hij is zeker goed bezig!
 
Interessant dat Yamaha het niet van Vinales verlangt om mee te doen aan de 8 uren van Suzuka, als nieuwste aanwinst binnen de Yamaha familie. Desalniettemin leuk voor van der Mark.

Rode vlag ondertussen in de WSS 600, race teruggebracht tot 13 ronden. In de WSS 300 moet Deroue gaan oppassen voor zijn leiding in het kampioenschap, wat ondertussen is teruggebracht tot 2 punten over Coppola.



vinales houden ze strak on a leash :o :P


vindt het juist een compliment dat vdm weer de 8 uur mag doen, vindt ik toffer ;) kwa rijden kwa respect en waardering :Y
 
Ongenaakbaar die Sufuoglu op zijn Kawasaki. 41e overwinning alweer, super gedaan. Heeft nog wel heel wat goed te maken om een kans te hebben op de titel dit jaar, maar hij is zeker goed bezig!


snelste turk van de planeet :+ :o ;)

hij is wss en ademt wss 600 power :} :] in mijn beleving MR 600 wss ;) *D
 
Al is hij wel scout van Yamaha ,....een goede vriendschap zet hij niet op het spel heeft hij mij ooit verteld , of hij moet ineens mega gaan presteren ,....moet wel zeggen zij kijken hééél anders naar een coureur zoals wij dat doen. ;) *D


:^
 
Al is hij wel scout van Yamaha ,....een goede vriendschap zet hij niet op het spel heeft hij mij ooit verteld , of hij moet ineens mega gaan presteren ,....moet wel zeggen zij kijken hééél anders naar een coureur zoals wij dat doen. ;) *D


Sluit mij aan bij je wijze woorden Gerrit :t
 
snelste turk van de planeet :+ :o ;)

hij is wss en ademt wss 600 power :} :] in mijn beleving MR 600 wss ;) *D
Ik had Toprak Razgatlioglu anders ook graag in het WSS 600 kampioenschap gezien, met c.q. tegen Sofuoglu. Dan ben ik erg benieuwd wie van de twee het snelste is, maar Toprak is handig naar de Stock 1000 doorgesluisd en pakt vandaag de leiding in het kampioenschap. :)

Zou het heel gaaf vinden als deze Turk succesvol in het WSBK zou kunnen zijn, evenals de Chileen Scheib die vandaag het podium pakt. Hoe meer nationaliteiten, hoe beter wat mij betreft, zolang kwaliteit gewaarborgd blijft.
 
Scheib was ook al goed in het CEV.

Trouwens wel een topuitzending op de Player. Commentaar, analyses en interviews bij de wedstrijden met dank aan British Eurosport. Kan dit niet iedere keer zo?
 
8 minuten...showtime ,....mooste stukk the old hairpin


💪💪
full
 
Laatst bewerkt:
Geen stream te vinden die het momenteel uitzend helaas.
Edit: Inmiddels 1 gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Ik had Toprak Razgatlioglu anders ook graag in het WSS 600 kampioenschap gezien, met c.q. tegen Sofuoglu. Dan ben ik erg benieuwd wie van de twee het snelste is, maar Toprak is handig naar de Stock 1000 doorgesluisd en pakt vandaag de leiding in het kampioenschap. :)

Zou het heel gaaf vinden als deze Turk succesvol in het WSBK zou kunnen zijn, evenals de Chileen Scheib die vandaag het podium pakt. Hoe meer nationaliteiten, hoe beter wat mij betreft, zolang kwaliteit gewaarborgd blijft.


toprak voelt zich beter op de 1000 :Y :Y
 
Damn de finish komt net een ronde te laat voor Michael zeg! Maar nette race en voor Lowes gefinisht :t
 
Ongelooflijk frustrerend moet het zijn voor Van der Mark, zeg. Die Yamaha heeft gewoon niet de pace om het vol te houden ten op zichten van de Ducati van Davies. Met veel hangen en wurgen komt Michael een paar keer goed weg en waarmee hij wat extra tijd op zijn achtervolgers kan pakken, maar langzaam maar zeker valt hij 'gewoon' terug. Balen, want hij was zo dichtbij dat eerste podium met Yamaha.

Niet zulke spannende races gezien vandaag, wel gaaf dat Rea de 100e WSBK overwinning pakt voor Kawasaki. En maar 13 coureurs die de race in dezelfde ronde uitreden. :o
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan