WSBK seizoen 2017

Guiliano rijdt ook weer mee....
full
 
Tja jongens van Ten kate hebben weer een hoop werk vannacht. :X Met dank aan de olie die uit de geplofte Yamaha van Lowes spoot. :/
 
Dominant in SP1, maar geen steek verder in SP2. Ik denk dat het weer een anoniem ritje wordt vanmiddag voor Michael, hopelijk kan hij bij Lowes aanpikken die toch de betere hand heeft.
 
Kanonnen, wat zat VDM ver van de kop in SP2, zelfs bijna een sec op Lowes.

Nu gaat het ook niet lekker ondanks de goede start.

Trouwens: een atmosfeer op het circuit van een koelcel....op Qatar zit nog meer publiek.
 
Dit circuit is toch geen reclame voor de Superbikes? Er zit al weinig publiek (op in field gedeelte volgens mij geen tribunes/taluds) en het publiek wat er is zie je niet eens door het hekwerk van de oval.

Om het maar niet te hebben over de races van de WSBK zelf. Negen van de tien keer helaas slaapverwekkend... en toch iedere keer blijven kijken.
 
Het is dan ook de laatste x dat er op dit circuit gereden wordt. Vanaf maandag heeft het nl officieel een nieuwe eigenaar, die het niet gaat exploiteren maar alleen voor eigen test doeleinden gaat gebruiken. ;)
Hopelijk volgend jaar weer op de Nurburgring. *O*

Mja de races van WSBK is dodelijk saai, ik kijk alleen eigenlijk nog omdat Vdm en Tenkate meerijden. Maar dat gaat allemaal niet echt geweldig.... :N
 
We kunnen toch wel officieel veklaren dat de wsbk nu saaier is dan de motogp. Wie had dat ooit gedacht? Het is verworden van een prachtig kampioenschap tot een commercieel uitgeknepen evenement waar we kijken naar een optocht. Het is net of ik het over de F1 heb :X :Z
 
Laatst bewerkt:
Wordt tijd dat Yamaha en Honda de racing ondersteuning van EU teams opschroeft.
Het elektronische gedeelte is er anders en meer lovend.

Een Suzuki zou een rentree willen maken..
 
We kunnen toch wel officieel veklaren dat de wsbk nu saaier is dan de motogp. Wie had dat ooit gedacht? Het is verworden van een prachtig kampioenschap tot een commercieel uitgeknepen evenement waar we kijken naar een optocht. Het is net of ik het over de F1 heb :X :Z


MotoGP is al tijden een stuk gaver dan de wsbk.
Sinds Marquez mee doet in mijn ogen.

Maar de optocht in wsbk, is dat nou echt veroorzaakt door Dorna? Lijkt me nou niet echt hun doelstelling. Probleem is meer dat er maar 2 grote fabrieksteams zijn die er daadwerkelijk geld in pompen. De rest zijn zelfstandige teams of kleine fabrieken zoals MV en Aprilia.
 
Je zag hem kijken naar de achterkant van z'n fiets toen hij na een paar ronden ineens zoveel plekken verloor.

Jammer, maar morgen weer een kans (wel een kleinere wanneer je vanaf de 15e plek moet starten...)
 
We kunnen toch wel officieel veklaren dat de wsbk nu saaier is dan de motogp. Wie had dat ooit gedacht? Het is verworden van een prachtig kampioenschap tot een commercieel uitgeknepen evenement waar we kijken naar een optocht. Het is net of ik het over de F1 heb :X :Z



:^


Het was eentonig ..

Morgen zal het niet anders zijn


WSS zal mij meer interessant lijken echter mister Wss kenan zal op 1 eindigen 😃
 
MotoGP is al tijden een stuk gaver dan de wsbk.
Sinds Marquez mee doet in mijn ogen.

Maar de optocht in wsbk, is dat nou echt veroorzaakt door Dorna? Lijkt me nou niet echt hun doelstelling. Probleem is meer dat er maar 2 grote fabrieksteams zijn die er daadwerkelijk geld in pompen. De rest zijn zelfstandige teams of kleine fabrieken zoals MV en Aprilia.

Ik zal niet direct zeggen dat die optocht veroorzaakt wordt door Dorna. Want die optocht die is er inderdaad al een paar jaar. Maar Dorna is wel degelijk debet aan het versoberde programma op de racedag. En met de racedag bedoel ik uiteraard zondag. En het lijkt met het jaar saaier te worden. Er moet veel veranderen voordat ik nog een spontaan weekendje WSBK in het buitenland boek.
 
Het is dan ook de laatste x dat er op dit circuit gereden wordt. Vanaf maandag heeft het nl officieel een nieuwe eigenaar, die het niet gaat exploiteren maar alleen voor eigen test doeleinden gaat gebruiken. ;)
Hopelijk volgend jaar weer op de Nurburgring. *O*

Mja de races van WSBK is dodelijk saai, ik kijk alleen eigenlijk nog omdat Vdm en Tenkate meerijden. Maar dat gaat allemaal niet echt geweldig.... :N

Ik zie ze voorlopig niet meer op de Nurburgring rijden. Ze zijn niet voor niets uitgeweken naar andere circuits. De Nurburgring kan de belachelijke prijs die men dient neer te leggen om het circus te mogen organiseren gewoonweg niet meer betalen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan