WSBK seizoen 2017

Nee hoor, het is gewoon bizar saai op dit moment!

Het enige wat nog leuk is is dat MVDM mee rijdt, maar zelfs de commentator heeft pas 4 ronden later in de gaten dat Michael 5 plaatsen is terug gevallen dus dat maakt het ook niet beter.

Tuurlijk, het is motorsport en ik geniet nog wel van alle inhaal acties en mooie beelden, maar het is gewoon niet heel leuk als de uitslag al zo goed als vast ligt van tevoren.

Las laatst geruchten over eenheid qua electronica, lijkt me niet verkeerd voor de verschillen onderling...
 
Nee hoor, het is gewoon bizar saai op dit moment!

Het enige wat nog leuk is is dat MVDM mee rijdt, maar zelfs de commentator heeft pas 4 ronden later in de gaten dat Michael 5 plaatsen is terug gevallen dus dat maakt het ook niet beter.

Tuurlijk, het is motorsport en ik geniet nog wel van alle inhaal acties en mooie beelden, maar het is gewoon niet heel leuk als de uitslag al zo goed als vast ligt van tevoren.

Las laatst geruchten over eenheid qua electronica, lijkt me niet verkeerd voor de verschillen onderling...

Ja inderdaad. Je zag vdM wegzakken naar P18 ofzo en de commentator reageerde pas toen vdM in de herhaling langs de baan reed. Commentatoren hebben vast ook moeite om wakker te blijven bij dit kampioenschap momenteel :)
 
Het wsbk kan mijn rug op :)

Ik ben al een tijdje aan het herkauwen op de laatste motoGp wedstrijd.
Nondeju wat een race :9~ :9~

Afgelopen weekend zelf mijn brommer uitgelaten..op mettet :)

Veel leuker :t :t
 
Laatst bewerkt:
Het wsbk kan mijn rug op :)

Ik ben al een tijdje aan het herkauwen op de laatste motoGp wedstrijd.
Nondeju wat een race :9~ :9~

Afgelopen weekend zelf mijn brommer uitgelaten..op mettet :)

Veel leuker :t :t

Tis dat ik het hier lees,wist helemaal niet dat ze gereden hadden,zelfs een stadgenoot die mee rijdt helpt al niet.
 
Tis dat ik het hier lees,wist helemaal niet dat ze gereden hadden,zelfs een stadgenoot die mee rijdt helpt al niet.

Als je stadsgenoot slim is probeert ie een zitje te krijgen in de moto2. :)
Stuk interessanter voor hem :Y ,hij heeft het talent :t
 
Hebben we het nu over Van der Mark of Bendsneijder? Zou Michael heel graag in de Moto 2 willen zien.
 
Michael heeft een tweejarig contract bij Yamaha, die heeft zich geen seconde bekommerd om andere teams/motoren.
 
Een optie?

En zijn deze coureurs ook niet toevallig stadsgenoten? :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan