WSBK seizoen 2017

Nep ducati :+

Onttopic :

worldsuperbike :z :z :z :z :z :z

:+
 
Laatst bewerkt:
Wat is het verschil dan met een RSV4 ?

Niks,maar omdat er ducati opstaat wil men ons van alles doen geloven :+

Volgend jaar de dikst klinkende fiets : de yamaha R1 big bang :t (en ik heb niks met deze fiets)

Maar nu weer onttopic

WSBK :Z :Z :Z :Z :Z O-)
 
Laatst bewerkt:
Ergens is het wel goed voor MotoA dat Elias kampioen is. Dat geeft in ieder geval de lat weer. Zolang je hem niet verslaat, heb je als Amerikaan in Europa weinig te zoeken. Elias kan wat dat betreft dezelfde rol spelen die Sofuoglu ook in de WSS speelt: een soort 'gatekeeper' die de maat geeft.
 
Ergens is het wel goed voor MotoA dat Elias kampioen is. Dat geeft in ieder geval de lat weer. Zolang je hem niet verslaat, heb je als Amerikaan in Europa weinig te zoeken. Elias kan wat dat betreft dezelfde rol spelen die Sofuoglu ook in de WSS speelt: een soort 'gatekeeper' die de maat geeft.

Elias ....eentje met een waanzinnige rijstijl :}
 
Ergens is het wel goed voor MotoA dat Elias kampioen is. Dat geeft in ieder geval de lat weer. Zolang je hem niet verslaat, heb je als Amerikaan in Europa weinig te zoeken. Elias kan wat dat betreft dezelfde rol spelen die Sofuoglu ook in de WSS speelt: een soort 'gatekeeper' die de maat geeft.

Wel het laatste jaar waarschijnlijk, geruchten gaan dat Elias 1 van de 2 rijders is die volgend jaar op de World Superbike Suzuki zit na z'n fantastische seizoen op de nieuwe Gixxer1000 in het MotoAmerica kampioenschap.
 
Carrière over toen de bandenoorlog voorbij was. Hij had hele specifieke banden nodig voor zijn rijstijl.

Enorm getalenteerde coureur, Elias. Een klein beetje het Pedrosa syndroom, kreeg ook niet genoeg warmte in de banden, voornamelijk achter als ik het goed onthouden heb. Dat zijn de berichten die er altijd over naar buiten gebracht zijn.
 
Ik vind het prima! *O*

Nou ja, behalve dan dat die motoren over het algemeen niet bedoeld zijn voor op circuit, dus wat zullen we doen, een kampioenschap met races over de Stelvio, Ardennen en Vogezen? Of een race door de file over de ring A10? :+

Het terugbrengen van de Superbikes klasse naar technologische eenvoud zou ik alleen maar toejuichen. Wat is er mis met een Superstock 1000 EK, maar ook WK? Ik denk dat het voor de competitie alleen maar beter zou zijn. Breng het maar dicht bij de man, dicht bij de markt. Gooi dat paddock elk raceweekend open. Ik denk dat er op gebied van promotie ook nog wel veel te halen valt voor al die mannen.

Terugkomend op het naked kampioenschap: Stock1000 vervangen door naked varianten van de Superbikes? Als het maar stinkt en lawaai maakt, toch? *O*

RAW RACING WORLD SUPERBIKES NAKED CLASS - Australian Motorcycle News

:+

Verder een interessant stukje :)
 
Mooi interview op Worldsbk.com met Ant West: "They decided to test with the Turkisch rider...I forgot his name. I'm sorry!" (doelend op Razgatlioglu) en het enthausiasme als hij verteld over de Kawa als een beest met zoveel vermogen. Top kerel. Krijg gelijk zelf extreme drang weer een race te rijden.
 
Die 'what's his name' voelt zich wel direct thuis op de Kawa

DKA2PP4WsAAV7s1
 
Eigen vertaling voor 'more radical'

Misschien is radicaler een betere vertaling.

Maar het artikel snijdt wel hout
 
Persoonlijk zie ik liever een WSBK dichtbij de straatmotor net zoals de DTM voor de auto vroeger ook was.

Radicaal en of een extremer WSBK betekent duurder dubbel zo hoogdrempelig als nu al het geval is ?
 
Persoonlijk zie ik liever een WSBK dichtbij de straatmotor net zoals de DTM voor de auto vroeger ook was.

Radicaal en of een extremer WSBK betekent duurder dubbel zo hoogdrempelig als nu al het geval is ?
Precies, aan een Superstock 1000 zie je toch ook niet dat die veel goedkoper is? :)
En voor de spanning van de races maakt het ook niet uit, zo niet beter, meer gelijkheid en competitie.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan