WSBK seizoen 2017

Zuur voor Mickey! Maar mag ik dan toch op de bres springen voor Lowes? Wij roepen hier regelmatig dat hij zijn eer aandoet als hij valt. Maar dat heeft hij dit seizoen dus helemaal niet zo gek veel gedaan. En heeft zich regelmatig met de langzamere Yammie gemengd in het gevecht om de eerste 4 plekken. Hopelijk komt vdM volgend jaar dichterbij.

Die Lowes is ook niet zo handig hè? 2 Crashes nodig om definitief uit te vallen. vdM heeft er maar 1 crash voor nodig. Is toch efficiënter! _O-
 
Laatst bewerkt:
Zuur voor Mickey! Maar mag ik dan toch op de bres springen voor Lowes? Wij roepen hier regelmatig dat hij zijn eer aandoet als hij valt. Maar dat heeft hij dit seizoen dus helemaal niet zo gek veel gedaan. En heeft zich regelmatig met de langzamere Yammie gemengd in het gevecht om de eerste 4 plekken. Hopelijk komt vdM volgend jaar dichterbij.

Ik zeg niets over lowes _O-
 
Haha ik ga echt stuk, moet je eens terug kijken.
De commentator:"Lowes probeert zo goed als het kan de schade re repareren".
2 seconden later: " oooow daar gaat hij weer".
 
De broertjes Lowes kunnen beter een sloperij beginnen samen. Man man wat rijden die 2 samen veel aan puin.

En dan kan Crutchlow als assistent in de sloperij meewerken :)
 
Had dus wel te maken met de yamaha denk ik? zowel Michael als Lowes allebei hele rare situatie met de voorkant die zo abrupt maar keihard weg is ineens.
 
Had dus wel te maken met de yamaha denk ik? zowel Michael als Lowes allebei hele rare situatie met de voorkant die zo abrupt maar keihard weg is ineens.

Quote van de site van Michael:
"Unfortunately, through Turn 9 I was aiming to pass Tom Sykes into Turn 10 but we had completely different mid-corner speeds and I hit him quite hard – luckily, he didn’t crash."

Klinkt of Micheal eraf ging door een tik tegen Sykes.
Lowes had geen hulp nodig : :P
 
Quote van de site van Michael:
"Unfortunately, through Turn 9 I was aiming to pass Tom Sykes into Turn 10 but we had completely different mid-corner speeds and I hit him quite hard – luckily, he didn’t crash."

Klinkt of Micheal eraf ging door een tik tegen Sykes.
Lowes had geen hulp nodig : :P

Klopt dat zegt Michael zelf ook ......insturen bocht was zijn snelheid hoger dan Sykes en tikte hem ligt aan , michael was blij dat hij daardoor Sykes er niet af kegelde.
 
Laatst bewerkt:
Klopt dat zegt Michael zelf ook ......insturen bocht was zijn snelheid hoger dan Sykes en tikte hem ligt aan , michael was blij dat hij daardoor Sykes er niet af kegelde.

Precies ! Hij was lekker aan het voorbereiden om hem de volgende bocht er naast of ervoor te zetten, helaas had Sykes total geen snelheid in die 9de bocht.

Ga me trouwens wel afvragen of het geen tijd word voor iemand anders op de zx10rr.. Sykes komt totaal niet meer uti de verf en valt haast iedere race ver terug
 
Precies ! Hij was lekker aan het voorbereiden om hem de volgende bocht er naast of ervoor te zetten, helaas had Sykes total geen snelheid in die 9de bocht.

Ga me trouwens wel afvragen of het geen tijd word voor iemand anders op de zx10rr.. Sykes komt totaal niet meer uti de verf en valt haast iedere race ver terug


Sykes moet zn eigen diep schamen loop maar over zn banden enz te zeiken ,vorig jaar heeft die de 2e plaats gekregen van Rea en nu moet die er weer zelf voor knokken en is nergens
Nee Sykes verdiend die 2e plaats echt niet en gaat hem niet halen ook of Davies moet uitvallen ,maar die gaat er tenminste voor
 
Zo op naar de laatste race van het seizoen, waarin alles beslist gaat worden. Benieuwd wie het kampioenschap uiteindelijk naar zich toe kan trekken. Spannend!
 
De regie denkt ook; " we brengen het publiek maar een beetje schuin in beeld, dan lijkt het nog wat."
 
Ja het zat eraan te komen, Lowes toch weer sneller en voorbij aan Mickey, helaas.
 
Op zich was het geen slecht seizoen voor Yamaha. Ik hoop dat ze in de winter stappen kunnen maken en op P.I. voor de Ducati's staan.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan