WSBK seizoen 2017

Nog best een redelijke 2de race van Hayden op de nieuwe Blade. Ten Kate rijdt over een wedstrijd of 4 gewoon mee om plek 5. Aprillia valt me echt zwaar tegen, super goed frame 2 prima rijders en fabrieks ondersteuning. Zou toch beter moeten kunnen. Mooie drama queen die Cluzel altijd.
 
Ik heb net een forse wind gelaten en wou dat met Uw allen delen :)
 
Ik vond het wel vreemd dat Melandri daar totaal niet op anticipeerde. Hij had kunnen weten dat Sykes het daar weer zou proberen, maar het leek wel of Melandri er niks aan deed....hij had de lijn toch kunnen afblokken?
Melandri had geen remdruk meer, was zwak op de remmen. Hij wist naar eigen zeggen dat hij vroeg of laat gepasseerd zou worden.
Hij trok het remhandle volledig tegen het stuur.. het snelheidsverschil voor blokken was te groot denk ik. (Gevaarlijk)
 
Laatst bewerkt:
De WSBK races waren met een aantal leuke uitschieters niet erg enerverend.

De WSS race was een stuk vermakelijker.
Had Smith iets mis aan de motor? Man man wat had die een paar lompe/onbenullige acties uitgehaald zeg..
 
_O-
Was ook wel te verwachten in Thailand vooral na PI.
Als het circus in Europa is begint het wat meer te leven,hopen dat er wat gevonden wordt tegen de dominantie van Rea,knap hoor maar verder..
Melandri is wat mij betreft een aangename verassing,had ik niet meer verwacht.
 
_O-
Was ook wel te verwachten in Thailand vooral na PI.
Als het circus in Europa is begint het wat meer te leven,hopen dat er wat gevonden wordt tegen de dominantie van Rea,knap hoor maar verder..
Melandri is wat mij betreft een aangename verassing,had ik niet meer verwacht.

Ja en nee... Ik vind het geweldig om Kawasaki zo aan de top te zien. Maar aan de andere kant vind ik Sykes veel spectaculairder om te zien.
Bij Rea lijkt het zo eenvoudig... En bij Sykes krijg je veel meer het gevoel van kracht bij de motor. Een soort Marquez vs Lorenzo..
17308862_1565012006857479_922790004442236874_n.jpg
 
Ja en nee... Ik vind het geweldig om Kawasaki zo aan de top te zien. Maar aan de andere kant vind ik Sykes veel spectaculairder om te zien.
Bij Rea lijkt het zo eenvoudig... En bij Sykes krijg je veel meer het gevoel van kracht bij de motor. Een soort Marquez vs Lorenzo..
[afbeelding]
Klopt, en Sykes reed vooral erg spectaculair in het verleden.
Toen Kawasaki nog in het middenveld reed, overal dwars alsof het een supersport 600 is. _O-
Het leek indertijd helemaal op MM. (Die nog geen MotoGP reed, dus eigenlijk lijkt MM op Sykes :+ )
Misschien dat hij nog meer naar voren komt dit seizoen.
 
Klopt, en Sykes reed vooral erg spectaculair in het verleden.
Toen Kawasaki nog in het middenveld reed, overal dwars alsof het een supersport 600 is. _O-
Het leek indertijd helemaal op MM. (Die nog geen MotoGP reed, dus eigenlijk lijkt MM op Sykes :+ )
Misschien dat hij nog meer naar voren komt dit seizoen.

Rea op de honda ook :P ,was toen ook een beeje fan van hem :)
Nu rijdt ie met dusdanig gemak dat de mensen in,schijnbaar letterlijk, slaap vallen.
Leuk voor hem,saai voor ons :')
 
Laatst bewerkt:
Rea op de honda ook :P ,was toen ook een beeje fan van hem :)
Nu rijdt ie met dusdanig gemak dat de mensen in,schijnbaar letterlijk, slaap vallen.
Leuk voor hem,saai voor ons :')
Nou je het zegt! Ook hij moest de Honda tot grotere hoogte tillen. :Y

Belooft wat voor Lorenzo op de Ducati. :+ WSBK topic.
 
Laatst bewerkt:
Ja en nee... Ik vind het geweldig om Kawasaki zo aan de top te zien. Maar aan de andere kant vind ik Sykes veel spectaculairder om te zien.
Bij Rea lijkt het zo eenvoudig... En bij Sykes krijg je veel meer het gevoel van kracht bij de motor. Een soort Marquez vs Lorenzo..
[afbeelding]

Ga je nu Rea met Lorenzo vergelijken? Damn! Arme Jonathan Rea :X
 
Nou je het zegt! Ook hij moest de Honda tot grotere hoogte tillen. :Y

Hij liet destijds op de Honda al zien, waar hij toe in staat was. Wat hij (na 2007) met de Honda gepresteerd heeft, heeft tot nog toe niemand geëvenaard.
 
Hij mag van Dorna dus racen dit siezoen, als hij het geld bij elkaar krijgt. Maar goed hij moet dus nog 140k bij elkaar krijgen, ik hoop het voor hem, maar ben er bang voor.
 
Ooit had Tom Coronel een aandelenplan opgesteld om geld bij elkaar te krijgen en zodoende F1 te kunnen gaan rijden. Ben op de dag van vandaag blij dat ik destijds toch maar geen aandeeltjes gekocht heb.

Je moet het natuurlijk doen omdat je echt fan bent. Maar denk niet dat het zo werkt.

Ik heb destijds een aandeel in zijn haar genomen
En geïnd :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan