WSBK seizoen 2017

Hij mag van Dorna dus racen dit siezoen, als hij het geld bij elkaar krijgt. Maar goed hij moet dus nog 140k bij elkaar krijgen, ik hoop het voor hem, maar ben er bang voor.

Talent zat.
Volgens mij een redelijk internationale fan schare.
Ik hoop dat hem lukt, ik denk na z'n drede plaats wel een aanwinst voor het kampioenschap.
Als ik het goed rijdt hij sowieso Aragon.
 
Talent zat.
Volgens mij een redelijk internationale fan schare.
Ik hoop dat hem lukt, ik denk na z'n drede plaats wel een aanwinst voor het kampioenschap.
Als ik het goed rijdt hij sowieso Aragon.

Als hij een vol seizoen draait hoop ik dat het elke race regent })
 
Ik denk internep als je geluk hebt.
Net als met de Red Bull Rookies cup in het begin? :$
 
Kenan Sofuoglu: Familienfoto mit Präsident Erdogan/Supersport-WM SPEEDWEEK

Sofuoglu heeft bezoek gekregen van Erdogan. Sofuogluy heeft trouwens al eerder aangegeven groot fan te zijn van Erdogan.

Toch mooi van Erdogan dat hij gewoon met de vrouw van Sofuoglu wilde praten, terwijl zij toch uit het verderfelijke Nederland komt. Het land van fascisme, nazi's en kindermoordenaars.
Haha ja zo zie je maar het is net een mens :P Hij is wel vaker bij 'm langsgeweest, ook toen hun zoontje was overleden meen ik. En ook toen íe de 400-nog-wat km/u aantikte met z'n H2R.
 
Kenan Sofuoglu: Familienfoto mit Präsident Erdogan/Supersport-WM SPEEDWEEK

Sofuoglu heeft bezoek gekregen van Erdogan. Sofuoglu heeft trouwens al eerder aangegeven groot fan te zijn van Erdogan.

Toch mooi van Erdogan dat hij gewoon met de vrouw van Sofuoglu wilde praten, terwijl zij toch uit het verderfelijke Nederland komt. Het land van fascisme, nazi's en kindermoordenaars.
Zet dit nou niet hier neer. ;)
Sofu is een echte doorzetter waar veel respect naar toe kan.
Niet die ouwe op de foto's,wat een mafkees. |(
 
Talent zat.
Volgens mij een redelijk internationale fan schare.
Ik hoop dat hem lukt, ik denk na z'n drede plaats wel een aanwinst voor het kampioenschap.
Als ik het goed rijdt hij sowieso Aragon.

Op dit moment zit West al in Spanje, idd voor de wedstrijd in Aragon. En aangezien het Nederlandse EAB Racing hem helpt/ondersteunt, zal West waarschijnlijk Assen ook wel rijden. Wel leuk een Nederlands tintje in de WSS ronde van Assen.

En als je geld stort helemaal leuk om te volgen..... O-) :+
 
Op dit moment zit West al in Spanje, idd voor de wedstrijd in Aragon. En aangezien het Nederlandse EAB Racing hem helpt/ondersteunt, zal West waarschijnlijk Assen ook wel rijden. Wel leuk een Nederlands tintje in de WSS ronde van Assen.

En als je geld stort helemaal leuk om te volgen..... O-) :+

Reedt West vorig jaar ook al niet in Assen met z'n eigen team?
En eerder nog eens voor het Yamaha fabrieksteam als invaller?
 
Van stemmingmakerij wordt niemand beter he. ;)

Laten we de politiek zelf dan maar uit de sport houden.
Sport verbroedert. :+ :t

unnamed-351-500x333.jpg
 
Reedt West vorig jaar ook al niet in Assen met z'n eigen team?
En eerder nog eens voor het Yamaha fabrieksteam als invaller?

Yup vorig jaar was West er ook bij op Assen in WSS race. En toen ook al met hulp van EAB Racing en hij bracht zelf wat mensen mee.
Daarna heeft hij het seizoen afgemaakt op een Kawasaki zx10r in de resterende WSBK races. (volgens mij in het team van Pedercini)

Hij heeft idd in 2007 of 2008 drie wedstrijden gereden, in het Yamaha WSS fabrieks team als invaller. En dat deed hij erg succesvol, volgens mij won hij 2 van de 3 wedstrijden. Het team wilde hem graag houden maar helaas koos hij voor een Motogp avontuur.
 
Ik begrijp dat vanaf de Aragon ronde, ook alle WSBK vrije trainingen live zullen worden uitgezonden op in ieder geval worldsbk.com.

Heel gaaf! Eindelijk! :}
 
Ik begrijp dat vanaf de Aragon ronde, ook alle WSBK vrije trainingen live zullen worden uitgezonden op in ieder geval worldsbk.com.

Heel gaaf! Eindelijk! :}
Dat is bijzonder, de vrijdag werd nooit uitgezonden volgens mij.
 
Nog meer sessies waar je geen tijd voor hebt! :+ Goed nieuws!
Dat is ook wel weer zo. _O-

Was ik maar motorsportverslaggever; races kijken en er voor betaald worden ook nog eens terwijl ik mijn ongezouten mening de ether in blaas... :t
 
Dat is bijzonder, de vrijdag werd nooit uitgezonden volgens mij.
Klopt inderdaad. Heb het herhaaldelijk over Twitter en e-mail aangegeven dat ik het te zot voor woorden vind dat dit niet wordt uitgezonden, maar vanaf volgend weekend dus wel. Top! :)
 
Aha! daarom _O- hebben ze op het commentaar / personeelskosten bespaard. :+
 
Zo te zien aan de TV-gids van Eurosport wordt er niet heel veel live uitgezonden aankomend weekend van de World Superbikes en de British Superbikes. Op de Eurosport Player lijkt wel alles te zien (te veel rechten en te weinig zenders helaas): Programmering Eurosport Player
 
Belachelijk is het !

Race 2 niet live, nieuwe 300 cc wordt helemaal niet van uitgezonden ??

En natuurlijk weer de nodige reclame tussendoor
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan