WSBK seizoen 2017

Ik volg hem ook op FB, mooi om te zien. Gun hem ook wel succes (zolang het achter VDM is ;) ). Staat me bij dat West een historie bij zich draagt waardoor teams hem niet willen contracteren of ben ik nu in de war met een andere coureur?
For 2013, West continued with the QMMF Moto2 Team alongside Indonesian rider Rafid Topan Sucipto who replaced West at Valencia following his ban. In November 2013 the Court of Arbitration for Sport ruled on an appeal by the World Anti-Doping Agency against the decision of the Fédération Internationale de Motocyclisme to only ban West for one month following his positive drug test in 2012. The court retrospectively increased the ban to 18 months and all his results between 20 May 2012 and 19 October 2013 were voided.

Maar hij lag toen al niet echt lekker hoor, is ondertussen al lang en breed race veteraan. :)
 
Laatst bewerkt:
VdM er goed bij! Hoewel Davies onderaan staat zal er nog wel wat verschuiven. Overigens zijn de vrijdag trainingen inderdaad live te zien op de eurosport player!
 
For 2013, West continued with the QMMF Moto2 Team alongside Indonesian rider Rafid Topan Sucipto who replaced West at Valencia following his ban. In November 2013 the Court of Arbitration for Sport ruled on an appeal by the World Anti-Doping Agency against the decision of the Fédération Internationale de Motocyclisme to only ban West for one month following his positive drug test in 2012. The court retrospectively increased the ban to 18 months and all his results between 20 May 2012 and 19 October 2013 were voided.

Maar hij lag toen al niet echt lekker hoor, is ondertussen al lang en breed race veteraan. :)

"Methylhexanamine is een stimulerend middel en een ingrediënt van sommige partydrugs en voedingssupplementen... Omdat methylhexanamine een stimulerend middel is, is het gebruik ervan in de sport niet toegelaten.[3] Het verhoogt de alertheid en vermindert de vermoeidheid. Het zou ook een vetverbrander zijn en vermagerend werken"

Het is af en toe ook een wat treurig bestaan; zie je hem in zn eentje ergens op de wereld op een terras zitten, wachten op de volgende race.
 
Top 6
full
 
Ik volg hem ook op FB, mooi om te zien. Gun hem ook wel succes (zolang het achter VDM is ;) ). Staat me bij dat West een historie bij zich draagt waardoor teams hem niet willen contracteren of ben ik nu in de war met een andere coureur?

Michael rijdt superbikes en West rijdt Supersport, dus no worries mate.
 
SSP300 rijdt rond de 2:13 onder perfecte omstandigheden.
Moto3 rijdt onder de 2 minuten rond de 1:58 op Aragon :o

Schotman doet wel lekker mee!

[edit]Ze gaan nu 1 snelle ronde proberen neer te zetten[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ga je nu echt een moto3 racemotor vanaf de tekentafel vergelijken met een (super)sport motor die ontworpen is voor de verkoop...?
Jazeker, dit is WORLDsupersport300, dus de snelste klasse in zijn soort en niet een of andere merkencup (met alle respect).
WSBK en MotoGP liggen nog geen 2 seconden uit elkaar op Aragon.
WSS600 doet 1:54 en Moto2 doet rond de 1:53 op Aragon.
Red Bull Rookies rijden 2:02 op Aragon.

2:12 is lang wachten voordat ze een keer voorbij komen... :Z

Moto3 rijdt 1:42 op Assen, tel daar 15 seconden bij op en ik kan bijna meedoen met mijn Fazer... _O- In ieder geval binnen de 107% O-)
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens. Maar om het 300cc segment sneller te krijgen zullen ze meer moeten doen dan alleen het kuipwerk op de 600 en 1000cc's laten lijken.

Neem de supersport 400 machines. Die stonden technisch gezien niet zo ver van hun grote broers. Deze 300cc's wel. Zou mooi zijn als de merken in de loop der jaren dit naar een hoger niveau brengen.
 
Laatst bewerkt:
Schotman zit er qua positie lekker bij, maar toch op 1.257 van nr1.

Verwacht eerlijk gezegd het meeste van Scott Deroue, die heeft vorig jaar leuke dingen laten zien en ziet dit jaar toch echt als opstap naar bijv. de WSSP.

Tijden vallen me wel beetje tegen, iemand een uitleg over restricties aangezien honda met de 500 rijdt, en Yamaha en Kawasaki met de 300 ?
 
Volgen jullie Anthony West trouwens op facebook? Is echt niet normaal wat die gozer allemaal over heeft en doet om maar te kunnen racen. Verkoopt heel z'n hebben en houwen en weet het toch voor elkaar er weer te staan aankomend weekend. Geschift, maar respect :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]



geschift ja gek ja .

west is de grootste motor coureur "zwerver" van het hele motorsport wereldje positieve zin dan
zit alleen nog maar op twitter. de rest heb ik verwijderd dus krijg er een stuk minder van mee

wat hij er voor doet geeft ook weer een keer zijde weer hoe het er toe gaat ..
 
Volg hem on Instagram, idd wat een gedrevenheid. Hij is vanmorgen om 3:30u aangekomen in Aragon en de nacht daarvoor waren ze de fiets nog in elkaar aan het zetten. Fiets is gistermiddag 'ingereden' op de dyno :) :}



aan werk ethiek ligt het niet bij west :P
 
For 2013, West continued with the QMMF Moto2 Team alongside Indonesian rider Rafid Topan Sucipto who replaced West at Valencia following his ban. In November 2013 the Court of Arbitration for Sport ruled on an appeal by the World Anti-Doping Agency against the decision of the Fédération Internationale de Motocyclisme to only ban West for one month following his positive drug test in 2012. The court retrospectively increased the ban to 18 months and all his results between 20 May 2012 and 19 October 2013 were voided.

Maar hij lag toen al niet echt lekker hoor, is ondertussen al lang en breed race veteraan. :)



uuuhhh haga hebben ze ook een x gepakt op ginseng thee ..
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens. Maar om het 300cc segment sneller te krijgen zullen ze meer moeten doen dan alleen het kuipwerk op de 600 en 1000cc's laten lijken.

Neem de supersport 400 machines. Die stonden technisch gezien niet zo ver van hun grote broers. Deze 300cc's wel. Zou mooi zijn als de merken in de loop der jaren dit naar een hoger niveau brengen.



ze zullen nog wel wat lichter worden de 300.. brommerds
 
Schotman zit er qua positie lekker bij, maar toch op 1.257 van nr1.

Verwacht eerlijk gezegd het meeste van Scott Deroue, die heeft vorig jaar leuke dingen laten zien en ziet dit jaar toch echt als opstap naar bijv. de WSSP.

Tijden vallen me wel beetje tegen, iemand een uitleg over restricties aangezien honda met de 500 rijdt, en Yamaha en Kawasaki met de 300 ?

Wat ik begreep is dat de 500 van Honda geknepen is om het gelijk te houden.
 
Zou het toch wel een grote teleurstelling vinden als we er later ooit achterkomen dat de Aliens in de GP en WSBK ook doping hebben gebruikt....
 
Zou het toch wel een grote teleurstelling vinden als we er later ooit achterkomen dat de Aliens in de GP en WSBK ook doping hebben gebruikt....
Ach, het is geen spier aangedreven sport.
Misschien dat de heren een oppeppertje konden gebruiken, je gaat er niet beter van sturen.
En topsport beweegt zich toch altijd tussen de uitersten van wat toegestaan is.
De heren zullen vast de nodige supplementen tot zich nemen.
En wat doping is.. dat is een ruim begrip, in het originele ontwerp van Coca Cola zat cocaïne.
Dat werkte ook wel opwekkend. :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan