WSBK seizoen 2017

Zit er toch wel goed bij! Was in het begin van de sessie niet super snel maar verbeterde wel. En geplaatst voor SP2 :-)
 
Ach, het is geen spier aangedreven sport.
Misschien dat de heren een oppeppertje konden gebruiken, je gaat er niet beter van sturen.
En topsport beweegt zich toch altijd tussen de uitersten van wat toegestaan is.
De heren zullen vast de nodige supplementen tot zich nemen.
En wat doping is.. dat is een ruim begrip, in het originele ontwerp van Coca Cola zat cocaïne.
Dat werkte ook wel opwekkend. :+

Als je een middeltje hebt waardoor je beter focust en het langer vol kan houden lijkt me dit toch een klein voordeel ?!
 
Ach, het is geen spier aangedreven sport.
Misschien dat de heren een oppeppertje konden gebruiken, je gaat er niet beter van sturen
.
En topsport beweegt zich toch altijd tussen de uitersten van wat toegestaan is.
De heren zullen vast de nodige supplementen tot zich nemen.
En wat doping is.. dat is een ruim begrip, in het originele ontwerp van Coca Cola zat cocaïne.
Dat werkte ook wel opwekkend. :+

_O-

Of je weet niet wat doping doet of je kent de inspanning van racen niet...
 
Als je een middeltje hebt waardoor je beter focust en het langer vol kan houden lijkt me dit toch een klein voordeel ?!
Bijwerkingen liggen op de loer.. maar ik kan mij er inderdaad wel iets bij voorstellen. ;)
_O-

Of je weet niet wat doping doet of je kent de inspanning van racen niet...
Als je iets te opgefokt aan het stuur draait.. :+
Maar dit komt uit een redactioneel verhaal van een raceblad hoor. ;)
 
Die zullen heus wel wat supplementen krijgen voor een extra goede focus })

Had eigenlijk meer verwacht van VDM in de 2e FP. De eerste begon al lekker :)
 
Had nou niet het idee dat ie hard aan het pushen was voor een nog snellere tijd.
Reed eigenlijk alles op "pace" tempo...

Benieuwd naar de superpoles en de race morgen!
 
Bijwerkingen liggen op de loer.. maar ik kan mij er inderdaad wel iets bij voorstellen. ;)Als je iets te opgefokt aan het stuur draait.. :+
Maar dit komt uit een redactioneel verhaal van een raceblad hoor. ;)


Tuurlijk ligge er bijwerkingen op de loer maar ik ga er gewoon vanuit dat elke coureur / team zn eigen manier of middeltje heeft ;)
Daarbij geloof ik dat voeding e.d steeds een grotere rol gaan spelen in (top) sport maar ook het gebruik van supplementen e.d. neemt behoorlijk toe.
Hoe dit in de racerij precies zit durf ik niet te zeggen, misschien dat Gerrit ( of iemand anders met de "connecties") dit is zou kunen vragen aan bijvoorbeeld een Zeelenberg ?!
 
Schotman zit er qua positie lekker bij, maar toch op 1.257 van nr1.

Verwacht eerlijk gezegd het meeste van Scott Deroue, die heeft vorig jaar leuke dingen laten zien en ziet dit jaar toch echt als opstap naar bijv. de WSSP.

Tijden vallen me wel beetje tegen, iemand een uitleg over restricties aangezien honda met de 500 rijdt, en Yamaha en Kawasaki met de 300 ?

Mee eens, ik zie Scot in de loop van het seizoen de plek van Sikkelerus in de stock600 nog wel overnemen.
Nog steeds doodzonde dat MVR en Bryan Schouten niet verder zijn gegaan na het behalen vd idm stock600 titel.
Schouten heeft helaas zijn helm aan de wilgen gehangen.
Super zonde van dit talent.
 
Leuk, eens een keer geen Rea op pole. VDM op p7, toch nog hoop werk te doen als je ziet dat hij op de kwalificatieband 0,3 langzamer is dan Rea op de standaard band..
 
Schotman en Deroue gaan ook wel lekker in WSS300.
Al ziet het er allemaal niet heel snel uit, verwacht wel spectaculaire race met zo'n vol deelnemersveld met jonge honden.
 
Deroue heeft het eerste Tissot klokje verdient!

C8UeKaRXsAAK3_p.jpg

C8UeKaaXkAA9xhB.jpg
 
Laatst bewerkt:
Rea leek wel een jumpstart te hebben of stond de rest op de eerste rij te slapen?
 
Het ziet er naar uit dat P5 onder normale omstandigheden het hoogst haalbare is voor de Yamaha mannen, dit seizoen.
 
Davies verpest z'n eigen seizoen. Erg jammer voor de titelstrijd, hij maakt het Rea veel gemakkelijker op deze manier. Ik snap dat Chaz punten moet gaan snoepen van Rea, maar dit schiet niet op zo. -O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan