The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil nu niet lastig doen, maar een vliegtuig is in feite ook een voertuig, toch?
Enfin, de zaak is al rond dus heeft het weinig nut er nog over te discussiëren, maar wilde het toch even kwijt.
;)
Ik begrijp je punt ;)
Heb zelf ook gezegd dat hij geen liefdadigheid jegens mij moezt betonen, maar de opdrachtgever bepaald, en hij heeft hem goedgekeurd, dus ... ;)
Het ging hem erom dat de motoren niet meer dienen voor voortstuwing ;)

Moest hij die toch afgekeurd hebben had ik deze morgen heel vroeg nog wel een mobiele stroomgroep gevonden hoor ;)
Ik heb die opdracht daarom ook gemakkelijk gemaakt door die een beetje van hem over te nemen, maar dan specifiek een stroomgroep.

Ik ben mij momenteel aan het opwarmen met een lekkere warme chocomelk met slagroom, en daarna nog wat verder toeren door het mooie Wallonië :]

En hoe zit het met jou, ben je alweer motorisch mobiel? :]
 
Helaas. Ik sta te popelen maar de motor is nog niet klaar. Er zitten twee richtingen achter elkaar in de waterpomp. Bij het monteren is er eentje gesneuveld en dus alles weer opnieuw besteld. Wachten op levering nu.
-O-

Ondertussen bleek mijn achterband ook lek en te ver versleten om nog te plakken en dus ook maar direct twee nieuwe banden besteld. Gisteren binnengekomen, vanavond monteren als het meezit.

Nog even volhouden dus!
B|
 
Ik wil nu niet lastig doen, maar een vliegtuig is in feite ook een voertuig, toch?
Enfin, de zaak is al rond dus heeft het weinig nut er nog over te discussiëren, maar wilde het toch even kwijt.
;)

Je hebt ook gewoon gelijk.
Nu ik de timestamps terugkijk was het allemaal heel kort op elkaar. Voor mijn gevoel waren we vrij lang in discussie en lag het topic daardoor dood. Was in werkelijkheid hooguit een paar uur.

In die paar uur heb ik de motor geduwd voor de opdracht, een nieuwe verzonnen, ontbeten, boodschappen gedaan, gekookt en avondeten naar binnen gewerkt. (in die volgorde) Een hele dag gemaakt dus. Voor mijn gevoel was ik al een hele dag in gesprek met DKP.
Wat is tijd toch relatief.. :P
 
Jammer dat het 1 bord moet zijn.. -O-

sWoIJHX.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jawel hoor.. Wel even je leesbril opzettten :+
:^
Dat het bij deze opdracht wat stagneert, moet je bij DKP zijn.. die wilt perse het allemaal op 1 bord hebben. -O-
Zijn wel te vinden hoor :Y
Je moet er natuurlijk wel wat voor willen rijden :]
Moest ik ook voor dat "legale U-bocht" bord ;)
En een tijdje terug voor dat eiland met 1 bruggetje,
En voor ... en voor ... enz :]

Maar dat levert dikwijls wel mooie ritten op.
Je ziet dingen en plaatsen die je nooit eerder zag, en waar je misschien anders nooit zou komen 8-)

Alleen formuleer ik mijn opdracht meteen volledig, zodat je niet voor niets aan een verkeerd bord zou staan :P

geintje he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:^Zijn wel te vinden hoor :Y
Je moet er natuurlijk wel wat voor willen rijden :]
Moest ik ook voor dat "legale U-bocht" bord ;)
En een tijdje terug voor dat eiland met 1 bruggetje,
En voor ... en voor ... enz :]

Maar dat levert dikwijls wel mooie ritten op.
Je ziet dingen en plaatsen die je nooit eerder zag, en waar je misschien anders nooit zou komen 8-)

Alleen formuleer ik mijn opdracht meteen volledig, zodat je niet voor niets aan een verkeerd bord zou staan :P

geintje he ;)

haha i know.. beetje plagen hoort erbij :P
 
:^Zijn wel te vinden hoor :Y
Je moet er natuurlijk wel wat voor willen rijden :]
Moest ik ook voor dat "legale U-bocht" bord ;)
En een tijdje terug voor dat eiland met 1 bruggetje,
En voor ... en voor ... enz :]

Maar dat levert dikwijls wel mooie ritten op.
Je ziet dingen en plaatsen die je nooit eerder zag, en waar je misschien anders nooit zou komen 8-)

Alleen formuleer ik mijn opdracht meteen volledig, zodat je niet voor niets aan een verkeerd bord zou staan :P

geintje he ;)
Het us tenslotte ook 'the riding game'. :t
 
Morgenochtend verloopt ie weer:P

Heb gedacht en gezocht (met google maps) maar kan zo'n bordje gewoon niet vinden

In Nederland lijkt de combi tijd en wegsleepregeling met minstens 1 onderbord te werken.....

Maar er zal altijd wel een garage, winkel, privepersoon zijn die ze eigen bord heeft met alles op 1 plaat. De standaard borden zijn allemaal met 1 onderbord....

Maar ik ben toch aan het klussen in mijn nieuwe huis, dus jullie hoeven ook niet heel snel te gaan met punten pakken ;)
 
Laatst bewerkt:
I.v.m. 48 uur en een beetje openstaan, een nieuwe.
Plaats een foto van een foto, van een foto, van een foto van je motor!



Droste effect! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk om dat er duidelijk op te krijgen, dus de lichtsterkte van het beeldscherm op 100% gezet. Hoop dat het duidelijk genoeg is ...

In mijn kleine garagetje kreeg ik de motor er niet volledig op, moest ze dus weer buiten duwen, en ondanks de bewolking is er te veel en te sterk licht buiten.

Eerste stap

Tweede stap

Derde en laatste stap zoals in vorig bericht.

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een trailer voor een zweefliegtuig
Voorbeeldje ...
 
En we staan weer stil -O-

het heet the riding game, maar we staan meer stil dan dat er gereden wordt ! -O-
 
Laatst bewerkt:
En we staan weer stil -O-

het heet the riding game, maar we staan meer stil dan dat er gereden wordt ! -O-
Wel ... neem de motor en ga rijden, er zullen daar toch wel vliegvelden in de buurt zijn waar zwevers actief zijn ;)

Het is dan wel regenachtig, er is wel voldoende termiek dezer dagen, en zwevers zijn vooral actief in het weekend. Ik had die opdracht al lang in mijn voorraadje staan (in geval van gebrek aan inspiratie neem ik er uit mijn voorraadje ;) ), maar deze kon ik niet in de week plaatsen, want dan is ze idd te moeilijk.

Ik wilde eerst "met een zweefvliegtuig" zetten, maar dat is moeilijker. Die trailers zie je meestal aan de rand van zo een vliegveld, terwijl de zwevers meestal moeilijker te zien zijn ;)

De trailer kan je ook elders tegen komen, de zwever zelf meestal niet ;)
 
Hahaha gefeliciteerd DKP
Nu je je doel bereikt heb kan je stoppen met het spel. :+
Zal wel :P

Dit spel is veel te leuk 8-)
Petflesspel spreekt mij ook erg aan. Maar dat ligt minder voor de hand omdat dat flesje steeds op slechts 1 bepaalde plaats ligt, en erger nog, niet buiten NL mag :P

Heb het ooit 1 keertje kunnen ophalen, en zou het graag nog eens kunnen doen :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wel ... neem de motor en ga rijden, er zullen daar toch wel vliegvelden in de buurt zijn waar zwevers actief zijn ;)

Het is dan wel regenachtig, er is wel voldoende termiek dezer dagen, en zwevers zijn vooral actief in het weekend. Ik had die opdracht al lang in mijn voorraadje staan (in geval van gebrek aan inspiratie neem ik er uit mijn voorraadje ;) ), maar deze kon ik niet in de week plaatsen, want dan is ze idd te moeilijk.

Ik wilde eerst "met een zweefvliegtuig" zetten, maar dat is moeilijker. Die trailers zie je meestal aan de rand van zo een vliegveld, terwijl de zwevers meestal moeilijker te zien zijn ;)

De trailer kan je ook elders tegen komen, de zwever zelf meestal niet ;)

Weleens eerder naar zo'n zweefvliegtuig gezocht, maar die werd ook niet gehaald door de spelers hier.. en in de buurt is hier niks te vinden.. nogal logisch met rotterdam airport in de buurt. Dan wil je geen zwevers tegenkomen alszijnde een passagiers vliegtuig.

Lijkt me weer een sport voor mooi weer en niet voor regenachtig bewolkt dag zoals deze.

btw gefeliciteerd met je eerste plek.. geniet ervan.. slim gespeeld !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan