The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gRH3aEU.jpg
 
Bijbehorende google overview

Indien goed:

Je motor bij een bestelbusje voorzien van een achteruirijcamera

Voorbeeld

Hahah dat was een makkelijke... Eventjes naar buiten lopen xD

3kseTLI.jpg


gn0CsU4.jpg


"Indien goed: (ik verwacht niet anders eigenlijk)"
Je motor bij een of meerdere voertuigen, waarbij:
de combinatie van de (hoofd) kleuren lijken op die van een vlag van een land (Volgorde niet belangrijk)


Bijvoorbeeld je rode motor bij een blauwe en een witte auto om de kleuren van de vlag van NL/Fr weer te geven.
Zilver keur ik goed als zijnde wit en goud als geel.


Tip voor vlaggen (kleuren combinatie inspiratie):
Lijst van vlaggen van de wereld - Wikipedia

Een zo goed mogelijke benadering van zal worden goedgekeurd.
Een donker grijze motor kan doorgaan voor zwart maar onder de juiste omstandigheden ook voor 'zilver' (en daarmee wit)
Beetje spelen met flits/lichtinval ;)
 
Laatst bewerkt:
En wat met een donker grijze motor?
Ik kan me geen vlag voorstellen waar ze (donker)grijs in gebruiken?

Donker grijs zullen we maar accepteren als (verlept) zwart :) Licht grijs als wit?

In all fairness, als jouw donker grijs in combinatie met de kleuren eerder op wit zou lijken dan als wit. ;)



*/me kijkt naar de grijze vlaggenmast hier op het terrein*
Motiveer je foto ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja de kleine letters niet gelezen :o

De dik gedrukte letters deden vermoeden dat je eigen motor niet meetelde, vandaar dat de japanse vlag als eerste in mijn hoofd naar voren kwam...

Je motor bij een alfa romeo mito die niet bij de dealer staat
 
Laatst bewerkt:
Ja de kleine letters niet gelezen :o

De dik gedrukte letters deden vermoeden dat je eigen motor niet meetelde, vandaar dat de japanse vlag als eerste in mijn hoofd naar voren kwam...
Had ik ook aan de hand :P

... alfa romeo mito ...
Gaan we weer met auto's beginnen :P

Op het vorige topic zijn ze op het autoforum volgens mij gewoon jaloers _O-

Weet je wat daar allemaal aan bod kwam?
... Amerikaanse old timer, Chrysler PT Cruiser, Ford F-150, Lancia, Bentley/Maseratti, Saab, Jaguar, Ssangyon Rexton, Citroën AX/BX/CX, Citroën Picasso, Citroën C3 Pluriël, Chevrolet/Deawoo Matiz, VW Lupo, Nissan Micra, Renault Twingo I, Renault Twingo, VW GTE, Mercedes S, Toyota Picnic, Toyota Starlet, Daihatsu Domino, Daihatsu Move, Fiat Mimultipla, Audi A2, Audi Q5, BMW cabrio, auto met dakkoffer, Toyota Landcruiser, auto met antivriesdeken, Citroën Cactus, Mitsubishi Colt, BMW 2 reeks, BMW 1 reeks, auto en busje zelfde merk zelfde kleur, 2 auto's zelfde kleur ander merk, Porsche, Jaguar, Toyota Tundra, rode Volvo V40, VW Beetle, Renault Grand Scenic, Seat Ibiza FR, Skoda Octavia, Alfa Romea 33, auto twee kleuren, rode Alfa Romeo, rode Ford Focus station, Dodge Ram, Ford Ranger, Renault R** (nummer), Honda Civic hatchback tot '95, Mercedes met staand embleem, Rolls Royce, Fiat 500 met sunroof dak, Mitsubishi Outlander PHEV, auto met getinte ramen en trekhaak, Mini Cooper oud model, Mini Clubman, Mini Cooper Countryman, Porsche Panamera, pickup met trailer, Citroën DS/2CV/Mehari, Daihatsu Materia, Audi A5, auto met een 4, motor bij auto in dezelfde kleur, minstens 2 buitenlandse auto's, gele Ford Ka, auto met buitenlands kenteken, auto met gekleurde velgen, auto met CD-kenteken, full elektrisce auto anders dan Tesla, les-auto, Ford Mustang, Bentley/Maseratti/Rolls Royce, Mercedes SLK, ...

En dan heb ik de laatste pagina's er nog niet bij genomen _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja de kleine letters niet gelezen :o

De dik gedrukte letters deden vermoeden dat je eigen motor niet meetelde, vandaar dat de japanse vlag als eerste in mijn hoofd naar voren kwam...
Had ik ook aan de hand :P
Zo leer ik ook weer wat bij :) zal 't in het vervolg nog iets beter proberen te omschrijven

Net te laat, volgende keer beter....
net te laat inderdaad was zeer zeker origineel
_O-
 
Gaan we weer met auto's beginnen :P

Op het vorige topic zijn ze op het autoforum volgens mij gewoon jaloers _O-

Weet je wat daar allemaal aan bod kwam?
... Amerikaanse old timer, Chrysler PT Cruiser, Ford F-150, Lancia, Bentley/Maseratti, Saab, Jaguar, Ssangyon Rexton, Citroën AX/BX/CX, Citroën Picasso, Citroën C3 Pluriël, Chevrolet/Deawoo Matiz, VW Lupo, Nissan Micra, Renault Twingo I, Renault Twingo, VW GTE, Mercedes S, Toyota Picnic, Toyota Starlet, Daihatsu Domino, Daihatsu Move, Fiat Mimultipla, Audi A2, Audi Q5, BMW cabrio, auto met dakkoffer, Toyota Landcruiser, auto met antivriesdeken, Citroën Cactus, Mitsubishi Colt, BMW 2 reeks, BMW 1 reeks, auto en busje zelfde merk zelfde kleur, 2 auto's zelfde kleur ander merk, Porsche, Jaguar, Toyota Tundra, rode Volvo V40, VW Beetle, Renault Grand Scenic, Seat Ibiza FR, Skoda Octavia, Alfa Romea 33, auto twee kleuren, rode Alfa Romeo, rode Ford Focus station, Dodge Ram, Ford Ranger, Renault R** (nummer), Honda Civic hatchback tot '95, Mercedes met staand embleem, Rolls Royce, Fiat 500 met sunroof dak, Mitsubishi Outlander PHEV, auto met getinte ramen en trekhaak, Mini Cooper oud model, Mini Clubman, Mini Cooper Countryman, Porsche Panamera, pickup met trailer, Citroën DS/2CV/Mehari, Daihatsu Materia, Audi A5, auto met een 4, motor bij auto in dezelfde kleur, minstens 2 buitenlandse auto's, gele Ford Ka, auto met buitenlands kenteken, auto met gekleurde velgen, auto met CD-kenteken, full elektrisce auto anders dan Tesla, les-auto, Ford Mustang, Bentley/Maseratti/Rolls Royce, Mercedes SLK, ...

En dan heb ik de laatste pagina's er nog niet bij genomen _O-

Het is maandag he.. beetje inspiratieloos nog :o Mijn achterdehand hebbende opdrachtenlijst hielp mij ook niet.

Moet die echt een keer gaan opschonen _O-, dus dan maar ff kijken buiten het hekwerk van mijn werk en klakkeloos een auto uitgekozen })
 
Deze opdracht geeft natuurlijk wel ruimte voor interpretatie (en voorkeur) :+
Ben benieuwd waar mensen mee op de proppen komen!
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

[afbeelding]

Maak je keuze DKP... de eerste _O- of de tweede *D
Geen van beide :N

Beide zijn gewoon casual gekleed. Beide kunnen bijvoorbeeld gerust een deftig restaurant binnen en gaan eten. Die in het voorbeeld wordt in een deftig restaurant geweigerd ;)

Onder sexy moet je dus verstaan zoals in het voorbeeld, een vrouw die "bewust" haar body showt :P

Kan ook een vrouw in lingerie zijn, van een lingerie leverancier bijvoorbeeld. Een naakte vrouw (doch niet zichtbare je-weet-wel-delen) die een douche neemt, en zo van die dingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan