The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Patrick, heb je die billen van de tweede foto niet gezien? :9
Jaja, ik geef toe, het is een mooie vrouw, dat zeker. Maar niet het soort "sexy" dat ik met de opdracht bedoelde ;)

Zoals in het voorbeeld zegt het wel genoeg denk ik. Uitdagend sexy, beetje uit de context/realiteit getrokken.

Er zijn wel genoeg van die voertuigen voorzien van zulke sexy afbeeldingen hoor ;)
 
Geen van beide :N

Beide zijn gewoon casual gekleed. Beide kunnen bijvoorbeeld gerust een deftig restaurant binnen en gaan eten. Die in het voorbeeld wordt in een deftig restaurant geweigerd ;)

Onder sexy moet je dus verstaan zoals in het voorbeeld, een vrouw die "bewust" haar body showt :P

Kan ook een vrouw in lingerie zijn, van een lingerie leverancier bijvoorbeeld. Een naakte vrouw (doch niet zichtbare je-weet-wel-delen) die een douche neemt, en zo van die dingen.

Ik vind die tweede toch wel sexy hoor. Dat ze niet halfnaakt is staat daar los van imo. Sexappeal en blootheid gaan niet per se altijd samen, maar wie ben ik. :9~ :P
 
Ik vind die tweede toch wel sexy hoor. Dat ze niet halfnaakt is staat daar los van imo. Sexappeal en blootheid gaan niet per se altijd samen, maar wie ben ik. :9~ :P
Het moet absoluut niet bloot zijn. Maar een simpele lange broek en een bloesje zonder mouwen ... nee dat is niet voldoende.
Als dat nu een minishortje of minirokje was ...

Nog een voorbeeldje wat ook wel goed is ...
 
Ik vind die tweede toch wel sexy hoor. Dat ze niet halfnaakt is staat daar los van imo. Sexappeal en blootheid gaan niet per se altijd samen, maar wie ben ik. :9~ :P
Precies, zoals men op Dumpert zou zeggen: zou d'r doen! :+

Ik zag laatst nog wel zo'n lingeriemodel ergens op een geparkeerd bestelbusje staan, maar waar...
 
... zoals men op Dumpert zou zeggen: zou d'r doen! :+
...
Volgens mij hebben jullie "hormonale" problemen! _O- _O- _O-

Jaja ... ik ben ook wel een "gezonde" jongen, maar bij die op dat busje kan ik mij nog probleemloos volledig bedwingen :')

Dat ene autootje stond ergens op mijn werk. Ik wilde meer voorbeelden aanhalen, om ook aan te tonen wat niet goed is, maar ik was op verplaatsing en had niet veel tijd :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha dit is nu al een top-opdracht :)
Ik ben het er wel mee eens dat er wel iets sexier mag, desondanks zou ik dr ook wel doen :+
 
OBzAF0S.jpg


TsDTscr.jpg
 
Yep! Tijdens de testrit dan maar gelijk werk gemaakt van deze uitdaging!

Enfin, aangezien deze dus goedgekeurd is hierbij de nieuwe opdracht:

Je motor bij een tijdelijke snelheidscontrole.
Dat mag dus een auto zijn die staat te flitsen, een controlepost met lasergun of zoals ze hier in België de beroemde en beruchte superflitsers hebben:

voorbeeld


Wat is niet goed? Vaste flitspalen, trajectcontroles, roodlichtcamera's, etc...
 
Laatst bewerkt:
xD Hier in NL bij een tijdelijke flitser op de snelweg/vluchtstrook een foto maken kan je wel eens een duur grapje worden...
(Iets met alleen gebruik mogen maken van de vluchtstrook in geval van nood)
Zou je 'm toevallig op een parkeerplaats moeten tegenkomen...
 
En ik denk zelfs in België ook, ongeacht waar die staat. Ze hebben schrik dat de foto's op sociale media worden geplaatst en dat mensen de voertuigen gaan herkennen.
 
Links zit de flitser in de onderste grille, de radar zit er rechts op maar zie je niet door dat het allemaal zwart is.

Duidelijk genoeg? Die autootjes maken ze ook zo discreet mogelijk, en dichter durfde ik niet voor de foto :$

Van hieruit kon ik ietwat discreet een foto maken :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had nog niet zo lang geleden ergens zo een super flitser als in jou voorbeeld gezien. Maar ik vermoed dat die al verplaatst is want hij stond er niet meer -O-

Dan maar wat kris kras rondgereden, en die baan in Holsbeek staat bekend voor hardrijders. Was vroeger een 70 weg, nu nog maar een 50 weg :Z




Patrick, heb je die billen van de tweede foto niet gezien? :9
Om hier nog maar eens op terug te komen ...

DIT zijn sexy billen!
Kwam ik vandaag weer ergens tegen ;)

Er wordt welleens gezegd van Belgen dat ze in vergelijking met Nederlanders erg preuts zijn ... dus, als je zoiets in België vindt, moet dat toch zeker in NL kunnen *D

Enieweej ... we zijn al verder :] maar wilde het gewoon effe delen 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had nog niet zo lang geleden ergens zo een super flitser als in jou voorbeeld gezien. Maar ik vermoed dat die al verplaatst is want hij stond er niet meer -O-

Dan maar wat kris kras rondgereden, en die baan in Holsbeek staat bekend voor hardrijders. Was vroeger een 70 weg, nu nog maar een 50 weg :Z

Er staat er momenteel een in Everberg op de Sterrebeeksesteenweg.
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een bestelbusje van een waardetransport

Hij verloopt bijna, het is een leuke opdracht maar de timing is net een beetje jammer ;)
Zo met die nationale feestdag gisteren :P

Hij is op een later moment voor herhaling vatbaar, een waardetransport wagen is wel ècht iets waar je over moet struikelen. Ze hebben vaak wel een vaste dag waarop ze een winkel aandoen maar geen vaste tijd. Geven vaak net genoeg tijd vooraf een signaal aan de winkel om de tijdklok van de kluis te laten lopen zodat die open gemaakt kan worden als ze voor de winkel staan, daarna zijn ze in no-time ook weer weg.
 
Hij verloopt bijna, het is een leuke opdracht maar de timing is net een beetje jammer ;)
Zo met die nationale feestdag gisteren :P

Hij is op een later moment voor herhaling vatbaar, een waardetransport wagen is wel ècht iets waar je over moet struikelen. Ze hebben vaak wel een vaste dag waarop ze een winkel aandoen maar geen vaste tijd. Geven vaak net genoeg tijd vooraf een signaal aan de winkel om de tijdklok van de kluis te laten lopen zodat die open gemaakt kan worden als ze voor de winkel staan, daarna zijn ze in no-time ook weer weg.
Maar die waarde transportbusjes zijn toch ook te vinden op bijvoorbeeld hun eigen parkeerterrein. Welliswaar zit er dan een afsluiting tussen je motor en het voertuig maar dat mag ook he.

Is een al tig keer verschenen opdracht en werd toch altijd goed uitgevoerd. Ik dacht zelfs al meerdere keren door Roeleey, waarbij zo een busje achter een draad staat :P

Dan plaats ik is een gemakkelijke, lijkt het wel of iedereen in staking is :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar die waarde transportbusjes zijn toch ook te vinden op bijvoorbeeld hun eigen parkeerterrein. Welliswaar zit er dan een afsluiting tussen je motor en het voertuig maar dat mag ook he.

Is een al tig keer verschenen opdracht en werd toch altijd goed uitgevoerd. Ik dacht zelfs al meerdere keren door Roeleey, waarbij zo een busje achter een draad staat :P

Dan plaats ik is een gemakkelijke, lijkt het wel of iedereen in staking is :+

Ik heb gisteren nog zitten googelen op de motor naar zo'n locatie, kon helaas niks vinden hier, terwijl er echt wel 1 zit hier in de buurt.. Frustrerend :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan