The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zie je maar, 't is niet omdat het moeilijk lijkt dat het dat ook is *O*

Ik zei het onlangs nog dat ik vlak bij Landen woon. Dat is nu echt wel mij de rijstpap met de gouden lepel voeren he _O-

Voor de volgende zou het mogelijk kunnen zijn dat je een beetje moet werken :P

Je motor bij twee rijen winkelkarretjes (minstens 10 per rij) van twee verschillende winkels

Ik wil ze wel duidelijk kunnen tellen EN duidelijk kunnen zien dat het van twee verschillende winkels is.
 
OLqWdHh.jpg

Links Albert Heijn, rechts Lidl. Als je het niet gelooft uplaod ik zo wel meer. Opdracht volgt zo, moet even wat bedenken.
 
Ik keek om en direct inspiratie:

volgende opdracht: je motor bij een vreettent én sportwinkel
Dus MacDonalds & Decathlon bijvoorbeeld





En nu ik toch bezig ben: bewijs vorige opdracht
 
Laatst bewerkt:
Ik zei het onlangs nog dat ik vlak bij Landen woon. Dat is nu echt wel mij de rijstpap met de gouden lepel voeren he _O-
Ach, gewoon m'n vorige opdracht weer gebruikt, moest toch wat, en anderen zouden 'm toch ook goed moeten kunnen uitvoeren.. Maar nee hoor, DKP moet de show meteen weer stelen. :+

[afbeelding]
Links Albert Heijn, rechts Lidl. Als je het niet gelooft uplaod ik zo wel meer. Opdracht volgt zo, moet even wat bedenken.
:t
Zag het zo ook wel dat ze van verschillende winkels zijn ;)
Je motor bij twee rijen winkelkarretjes (minstens 10 per rij) van twee verschillende winkels

Ik wil ze wel duidelijk kunnen tellen EN duidelijk kunnen zien dat het van twee verschillende winkels is.
Tja, je weet het maar nooit he. ;)
 
Foto veranderd in linkje want de tweede poging is veel beter, daar staan beide er veel duidelijker op 8-)

En bewijsfoto dat het niet enkel om een plakaat aan een muur gaat wat die Decathlon betreft.

Is die in Hannuit. De Quick en Decathlon staan op maps.google, maar de Quick nog niet op streetvieuw.
Hannuit, Waals Gewest:
Google Maps
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En ook ik heb mij door de directe omgeving laten inspireren;

Je motor met een Action en een tankstation en/of met een zonnecenter
Dus met een Action EN een tankstation,
Of met een Action EN een zonnecenter,
Of met een Action met zowel een tankstation en een zonnecenter.

Voorbeeldje ... van in Hannuit dus, getrokken zittend op de motor waar die stond bij de laatste foto 8-)
 
Ik KAN een optie vinden, namelijk de Kinkerstraat in Amsterdam, als er tenminste een paar panden tussen mogen zitten en je heel zorgvuldig je foto positioneert. Maar gezien de recente ontwikkelingen in Stockholm ga ik niet nu vannacht nog met een motor in de buurt van het Museumplein komen :) Misschien morgen als 'ie er dan nog staat. (/edit: niet het Museumplein natuurlijk, maar de opdracht :P )
 
Laatst bewerkt:
En ook ik heb mij door de directe omgeving laten inspireren;

Je motor met een Action en een tankstation en/of met een zonnecenter
Dus met een Action EN een tankstation,


34trC6L.jpg

Action en total op de achtergrond.

WNH4P7r.jpg

Action met Tinq
(Hurksestraat eindhoven)
 
:t

Wat zijn precies ME voertuigen? Bedoel je gewoon gepantserde busjes?
Zoiets als wat wij hebben als "civiele bescherming"?
Ik had gedacht er heel wat rond de luchthaven te zien, van die gepatserde busjes bedoel ik dan, want de civiele bescherming is gewoon een onderdeel van het leger, maar soms ook van de politie. Het leger staat hier momenteel met hopen, ook gepantserde voertuigen, maar geen busjes.
 
Net postwissel gehad en dus wel deze foto kunnen maken:
full

De eerste twee van links zijn gepantserde jeeps die ingeschakeld worden als civiele bescherming.

Maar weet niet of je zoiets bedoeld ...


... dus ik wacht nog effe af.

Ben in de mogelijkheid om elke 30 min ongeveer te checken ;)
 
ME: mobiele eenheid...
In NL karakteristieke blauwe busjes bij de politie die bij rellen enzo ingezet worden...
(click)


Even niet aan gedacht wat de Belgische tegenhanger zou zijn... maar ik denk idd Civiele bescherming....
Dus ik reken het goed :)
 
*O*

Hier kunnen dat dus zowel militaire als politie voertuigen zijn. Maar wel altijd gepantserd :Y

Je motor bij een verkeersbord max snelheid (A1) met een waarde niet hoger dan 20km/u erop (15m/h)
 
Je motor bij een verkeersbord max snelheid (A1) met een waarde niet hoger dan 20km/u erop (15m/h)

Hmmm max 30 zie je wel in Nederland in die A1 uitvoering... (als geheel bord)
max 15 zal heeeeeeel misschien te vinden zijn... (Toch niks te doen vandaag dus we gaan op zoek xD)

Edit: hmmm wellicht in een woonerf... dus op zoek naar woonerven :)
 
Laatst bewerkt:
Hmmm max 30 zie je wel in Nederland in die A1 uitvoering... (als geheel bord)
max 15 zal heeeeeeel misschien te vinden zijn... (Toch niks te doen vandaag dus we gaan op zoek xD)

Edit: hmmm wellicht in een woonerf... dus op zoek naar woonerven :)
De max is 20km/u he ;)
Er staat "niet hoger dan 20", want als ik max 20 had gezet zou er begrepen kunnen worden dat het specifiek een max 20 bord moest zijn en de lagere niet zouden mogen ;)

Tussen haakjes heb ik 15m/h gezet voor onze mijlen tellende deelnemers ;)

Parkeerterreinen van winkels en winkel complexen, daar vind je gemakkelijk 20 en lager :Y

Is echt een gemakkelijke hoor ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:t

Wat zijn precies ME voertuigen? Bedoel je gewoon gepantserde busjes?
Zoiets als wat wij hebben als "civiele bescherming"?
Ik had gedacht er heel wat rond de luchthaven te zien, van die gepatserde busjes bedoel ik dan, want de civiele bescherming is gewoon een onderdeel van het leger, maar soms ook van de politie. Het leger staat hier momenteel met hopen, ook gepantserde voertuigen, maar geen busjes.

Wat in Nederland de ME is viel hier in België onder de Algemene Reserve van de federale politie, tegenwoordig heet dat het Interventiekorps.
De civile bescherming heeft hele andere taken zoals het ondersteunen van de brandweer. Zoals ze het zelf omschrijven: ze bieden hulp aan de bevolking bij kleine en grote rampen. Denk hierbij een verkeersongeluk waarbij gevaarlijk stoffen vrijkomen, overstromingen etc...
Het een heeft dus eigenlijk niets met het ander te maken, maar ondertussen is de opdracht al goedgekeurd en gaat het spel gewoon verder.
You lucky bastard DKP!
:t
 
Hmmm max 30 zie je wel in Nederland in die A1 uitvoering... (als geheel bord)
max 15 zal heeeeeeel misschien te vinden zijn... (Toch niks te doen vandaag dus we gaan op zoek xD)

Edit: hmmm wellicht in een woonerf... dus op zoek naar woonerven :)

Als een bord aangeeft dat je een woonerf betreedt dan zal daar geen bord mee bijstaan dat de maximum snelheid aangeeft, aangezien het bord "woonerf" dat al automatisch doet. In een woonerf mag men namelijk niet harder als stapvoets rijden, bij mijn weten de laagste maximum "snelheid", of zullen we eerder traagheid zeggen!
 
Wat in Nederland de ME is viel hier in België onder de Algemene Reserve van de federale politie, tegenwoordig heet dat het Interventiekorps.
De civile bescherming heeft hele andere taken zoals het ondersteunen van de brandweer. Zoals ze het zelf omschrijven: ze bieden hulp aan de bevolking bij kleine en grote rampen. Denk hierbij een verkeersongeluk waarbij gevaarlijk stoffen vrijkomen, overstromingen etc...
Het een heeft dus eigenlijk niets met het ander te maken, maar ondertussen is de opdracht al goedgekeurd en gaat het spel gewoon verder.
You lucky bastard DKP!
:t
Wanneer bij rellen waterkannonnen en gepantserde busjes/jeeps met manschappen, ingezet worden, kunnen die zowel van het leger zijn als van de federale politie (wat in wezen ook afstamt van het leger, want de voormalige rijkswacht was gewoon een onderdeel van het leger), valt dat onder civiele bescherming :Y

Diezelfde manschappen worden idd ook ingezet bij rampen, valt ook weer onder civiele bescherming.

België, geen land ter wereld waar alles zo ingewikkeld in elkaar zit als hier :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Edit: hmmm wellicht in een woonerf... dus op zoek naar woonerven :)
Nogmaals: kijk maar eens goed bij parkeerterreinen van winkelcentra, of grote parkeerterreinen van grote winkels, of gewoon parkeerterreinen in het algemeen.

Inritten van parkeergarages ook dikwijls ;)

@Hollender: in België, een bord van woonerf, betekent dat niet gewoon 30km/u iov stapvoets? Want dat laatste is 5km/u ... dan moet je zelfs in stationair nog bijremmen of je rijdt te snel _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan