The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dyrNTuw.jpg


Zoiets?

Indien goed:
Je motor bij een glas bier
 
Da is een flesje bier ... :P

Mijne is een glas bier ... :P

Maar we zien nog wel ... ;)

Corona drink je niet uit een glas ;)

Maar je mag hem hebben hoor van mij. Mijn inspanning was er beperkt. Ik trok net een biertje los tijdens het koken, en hoefde maar 6 stappen naar de garage...
 
Corona drink je niet uit een glas ;)

Maar je mag hem hebben hoor van mij. Mijn inspanning was er beperkt. Ik trok net een biertje los tijdens het koken, en hoefde maar 6 stappen naar de garage...
Ik wacht toch nog effe het oordeel af, je weet maar nooit ;)

Ik moest er de motor wel voor buiten rollen, mijn kot is er te klein voor om ze volledig op de foto te krijgen daar binnen :P
 
Glas bier... Flesje keur ik niet goed.
Wat jammer voor je MaartenP -O-

Ik had het je gegund 8-)

Zou dat je eerste opdracht zijn geweest, of heb je er al een gedaan?

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een cabrio waarvan het dak geopend is
Die zijn er nu wel met hopen te vinden he!
Het mag ook een voorbij rijdende zijn!
En bij de dealer staan mag ie ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat jammer voor je MaartenP -O-

Ik had het je gegund 8-)

Zou dat je eerste opdracht zijn geweest, of heb je er al een gedaan?

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een cabrio waarvan het dak geopend is
Die zijn er nu wel met hopen te vinden he!
Het mag ook een voorbij rijdende zijn!
En bij de dealer staan mag ie ook.

Haha zou de eerste geweest zijn, maar morgen vrij en met de motor op pad. Dus hopenlijk kan ik dan een echte scoren.
 
Haha zou de eerste geweest zijn, maar morgen vrij en met de motor op pad. Dus hopenlijk kan ik dan een echte scoren.
Dan is het nog jammerder dan jammer -O-

Maar, de opdrachtgever bepaald ...

En als ik verloren had, was dat mijn eigen fout geweest. Had de foto met het glas bier gemaakt, maar daarna eerst gereageerd op Okami-Xci's bericht en pas daarna de foto geplaatst _O-

Kan je de motor niet buiten zetten en wachten tot er een open cabrio door komt, of is die kans te klein? :P

Edit: hoeft al niet meer :P

arme roeleey ... die weet niet wat hem overkomt met de afgelopen dagen :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan het mis hebben maar ik denk dat oorspronkelijk een kraam bedoeld werd zoals op een stedelijke straatmarkt, zoiets:

7uq4U1E.jpg


(Als die opgebouwd of afgebroken worden zie je altijd prachtige kraamskeletten met stangen, schragen, balken etc.)
 
Laatst bewerkt:
Sta je er nog?
De opdracht luidt "pal naast" en niet voor of achter ...
... tenzij de opdrachtgever mild is ;)
Aangezien het ijsje geen duidelijke voor-, achter- of zijkanten heeft, en de fotograaf, motor en ijsje niet op één lijn staan, is dit wel degelijk 'naast' het ijsje. De voor- of acherkant van de motor heeft daar niets mee te maken.

Het woord 'pal' heeft ook enkel betrekking op de afstand tussen de twee objecten.
 
Laatst bewerkt:
Sta je er nog?
De opdracht luidt "pal naast" en niet voor of achter ...
... tenzij de opdrachtgever mild is ;)

Is min of meer bij mij beneden xD maar dit is wat er mogelijk is...
als ik m'n motor zou draaien dat de zijkant naar t ijsje staat is het de naast die je bedoeld, ondanks dat ie op dezelfde plek staat.
Echter andere positie en ik sta tussen de tafels en stoelen van de ijssalon... of ik blokkeer de hele doorgang voor fietsers...
niet te vergeten dat ik al eventjes spook heb gereden op de stoep om er te geraken xD

(om maar even over de vragende blikken te zwijgen)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien het ijsje geen duidelijke voor-, achter- of zijkanten heeft, en de fotograaf, motor en ijsje niet op één lijn staan, is dit wel degelijk 'naast' het ijsje. De voor- of acherkant van de motor heeft daar niets mee te maken.

Het woord 'pal' heeft ook enkel betrekking op de afstand tussen de twee objecten.
Ik ben het ermee eens :Y

Maar ik wil de deelnemer gewoon helpen zekerheid te hebben het puntje te halen :Y

Ik vind "pal naast" sowieso wel een beetje algemeen, en voor mij zou het altijd wel genoeg zijn dat je dan zo dicht staat dat er niets meer tussen kan. Ja, een vogeltje kan er nog wel tussendoor natuurlijk, maar je weet wat ik bedoel he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan