The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is toch hopelijk een grap he... :')
Hangt ervan af ...

... op de Filipijnen nog geen Hayabusa gezien, wel een R1 (nee, gee R15 zoals je er wel meer ziet, maar echt een R1), en die werd niet bereden met teensletsen ...

... wel met simpele sportschoentjes, dunne lange broek, en t-shirt. O ja, hij had wél een helm aan :')

En hij reed niet te traag hoor :X

Maar ginder is dat normaal :]

Btw: op het werk staan 3 John Dheers, 1 originele groene en twee oververfde, die zijn geel. Trekt gewoon op niks een gele John Dheer _O- (kwestie van gewoonte wellicht ;) )

Die behoren tot de Winter Operations en moeten geel zijn om op de manouvring area te mogen.

Maar die stonden te ver van den draad om herkenbaar te zijn om 4:30 smorgens -O-

Misschien straks na het werk als die nog niet gedaan is ... al weet ik niet of ik de omweg nog is kan maken want als ik komende maandag thuiskom van het werk zal ik enkele rondjes rond de blok moeten rijden om exact 60.000km te hebben voor het grote onderhoud. Maar als ik straks eerst nog eens langs de WOPS hangar ga heb ik bijna 15km extra en zal ik maandag over de 60.000km zitten voor de grote beurt :') :+

heb een lichte vorm van dwangneurose ... soms erg ambetant, al zeg ik het zelf :+ _O-
 
YJBQwEV.jpg
 
:+ Is inderdaad wel een leuke dame... maar ja bewijs maar eens dat die tussen de 20 en de 35 is...
en dan nog... is wat er in de opdracht staat een 'gecensureerde versie' van waar ik aan dacht op het moment dat ik die bedacht...
(Doordat ik voor dat ik poste... de opdracht al had veranderd naar Universiteit.... maar toch een beetje essentie van de eigenlijke opdracht heb laten staan)

Ik dacht eerst aan een leuke single studente topless...

maar toen kwam er al allemaal ideeën in me op die ik niet zou willen zien...
iemand van 80+ kan nog steeds studente zijn, iemand met obesitas, iemand met anorexia...

dus toen kwam de leeftijd er bij, tussen de 20 en 35, maar jah bewijs maar eens dat ze single is.
En dan hadden we het nog niet over uiterlijk... En er dan nog eentje vinden die bereid is topless op de foto te gaan?
Werd toch wel een beetje veel gevraagd _O-


Ja ik weet 't, het is hoog tijd dat ik een vriendin krijg die mij een beetje africht....
 
Laatst bewerkt:
...
en dan nog... is wat er in de opdracht staat een 'gecensureerde versie' van waar ik aan dacht op het moment dat ik die bedacht...
Ben ik effe niet mee ... waaruit blijkt dat wat er gecensureerd moest zijn :?

Ook staat er niks van single zijn en blablabla :P

Ik zag enkel "leuke dame tussen de 20 en 35" ...
Dus met mijn vrouw had ook gekunnen en een fototje van haar verblijfskaart of passport was ook goed geweest ;)

Of wil je zeggen dat mijn vrouwtje geen leuke dame is :(
:+ :+ :+

Btw: een dame topless op de foto ... daar is een ander topic voor he ;)

Ja ik weet 't, het is hoog tijd dat ik een vriendin krijg die mij een beetje africht....
Daar lijk je idd nood aan te hebben ja _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht even nog te zeggen dat ik langs die ingang al eens binnen ben gekomen, maar nu twijfel ik toch. Alleszins ziet je collega er nu lekker uit als degene die ik er toentertijd tegenkwam!
Ben je met een voertuig binnen gereden? Voor welke firma of welke dienst?
Wellicht was dat dan via "wachtpost tarmac", ik stond vandaag op "wachtpost loods 40", maar qua principe en uitzicht vrijwel hetzelfde, alleen is loods 40 iets kleiner en ligt op een andere plaats en wordt vooral gebruikt voor de catering trucks en ander personeel dat zuidelijk op de luchthaven nodig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan