The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Next

Nu hopen dat er iemand is die weet wat het zou kunnen zijn want nu ben ik nieuwsgierig :+ :+
Lijkt wel op een stel verlaten militaire gebouwen.

Maar ja, zolang MaartenP het maar niet weet (wist, op het moment van de foto) voldoet het natuurlijk :Y

Edit: als je op kaart kijkt staat er "Rob Rolefes" en als je daar op googeld krijg je vanalles en nog wat.
En als je dan op satteliet foto kijkt zijn die gebouwen/terrein lichtjes gecensureerd. Wat mij nog meer doet vermoeden dat het een militaire achtergrond/geschiedenis heeft.

Maar ik kan het ook mis hebben. Dat betekent dus duidelijk "iets waarvan je niet weet waarvoor het dient of gediend heeft" :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat betreft de locatie misschien niet heel logisch maar misschien iets wat ooit bij vliegveld twente heeft gehoord? Qua bouwstijl lijkt t er wel op
 
Wat betreft de locatie misschien niet heel logisch maar misschien iets wat ooit bij vliegveld twente heeft gehoord? Qua bouwstijl lijkt t er wel op
He, een nieuwe in het spel!

Welkom in het leukste* spel op MF *O*

Even de regels lezen voor je fotootjes schiet ;)

En ja, het zou zomaar kunnen ... misschien iets van militaire luchtmacht of zo?
 
He, een nieuwe in het spel!

Welkom in het leukste* spel op MF *O*

Even de regels lezen voor je fotootjes schiet ;)

En ja, het zou zomaar kunnen ... misschien iets van militaire luchtmacht of zo?

Hehe dankje, gluur al wel een tijdje mee bij dit topic, maar ben tot nu toe nog altijd te lui/te laat geweest om mee te doen :')
Maar ja, er kwamen vroeger wel met regelmaat militaire vliegtuigen over de basis dus zou me niet verbazen als het daar mee te maken heeft..
 
LoQyNWK.jpg
 
Dan moet je beter kijken: zeilen van de voorste boot komen onder de doeken uit.
 
Laatst bewerkt:
Zeilen van de voorste boot komen onder de doeken uit.

volgende opdracht: je motor bij een kasteel of fort


Geen zin om er een discussie van te maken, zal de volgende keer nog duidelijker specificeren.

Bij deze dus goedgekeurd.
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nog wat door mijn fotofiles in mijn MF profiel aan het bladeren, kom ik het screenshot tegen van toen ik de tweede plaats in nam ...

... met 204 punten _O-
Op 88 punten van Yevon, op de eerste plaats, en Ey-dzeej had toen zelfs nog maar 121 punten op de 6de plaats,
wat heeft die laatste een heus inhaal maneuver neergezet :]

:stupid:

En zeker als je dan eens kijkt waar hij stond (of niet stond :P ) toen ik de derde plaats nam :]

vergeef me ... ben in een nostalgische bui :+

Toen jij de derde plaats innam, deed ik niet eens mee.. mijn eerste punt haalde ik pas in juni dat jaar.

En ik zie nu pas dat jij die opdracht uitdeelde :+
 
Lijkt wel op een stel verlaten militaire gebouwen.

Google leert dat dit waar is, het zijn voormalige defensieloodsen. Verkocht in 2015 voor het laatst en bedrijfsruimte is nu de bestemming.

Leuke en originele opdracht! Vrij makkelijk te vervullen natuurlijk maar maakt het wel interessant :)
 
Laatst bewerkt:
Google leert dat dit waar is, het zijn voormalige defensieloodsen. Verkocht in 2015 voor het laatst en bedrijfsruimte is nu de bestemming.

Leuke en originele opdracht! Vrij makkelijk te vervullen natuurlijk maar maakt het wel interessant :)

Ik kom op een voormalig afluisterpost van defensie na wat speurwerk, maar wat ze er precies deden (afluisteren duh... ) is mij nog onduidelijk.... Nu inderdaad verkocht, maar nog steeds verlaten en vervallen volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Google leert dat dit waar is, het zijn voormalige defensieloodsen. Verkocht in 2015 voor het laatst en bedrijfsruimte is nu de bestemming.

Leuke en originele opdracht! Vrij makkelijk te vervullen natuurlijk maar maakt het wel interessant :)

Dat was de bedoeling ook. Bedankt voor het speuren :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan