The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ptdSbuy.jpg


Zojuist van zn locatie vertrokken!!
 
POSTpakketbezorgingsbus

indien goed:

Je motor bij een keerlus waarbij je op dezelfde weg terugkomt

Eindhoven airport, thans het gebied....
zijn een en al lussen, waarbij je mits je de juiste afslagen steeds aanhoud weer op hetzelfde punt uit komt... telt dat ook? :+
 
Dus eigenlijk moet je op zo'n dermate grote achterstand komen dat het gewoon ontmoedigend werkt :+
Ja misschien wel :+

Maar nee, effe serieus, ik vond het geweldig deel te nemen, maar ik was er te fanatiek in en het beheerste mijn ritten, letterlijk :$
Zelfs al gehad dat ik met de rechter hand gas gaf en in mijn linker hand de smart Phone vasthield met de GPS _O-
enkel op verkeersvrije momenten natuurlijk, en moest ik effe moeten stoppen legde ik die even voor mij tussen kruis en tank :P

* maar, misschien, ooit*, pak ik de draad weer op :Y
Maar dan moet ik voor mijzelf kunnen uitmaken dat het echt puur voor de lol is :Y

Eindhoven airport, thans het gebied....
zijn een en al lussen, waarbij je mits je de juiste afslagen steeds aanhoud weer op hetzelfde punt uit komt... telt dat ook? :+
Ik denk het niet, en aan uw smiley te zien besef je dat ook wel :P

Dat soort lussen vind je hier ook met hopen, vooral in de woonwijken aan de stadsranden kom je het veel tegen.
Slechts één voorbeeldje ...

Ook op de Filipijnen zou ik deze kunnen doen, kijk maar, maar eigenlijk zijn heel wat opdrachten daar wel haalbaar, ruw geschat, ruim de helft is daar ook doenbaar.

Edit: nog een mooier voorbeeldje van zo een keerlus op de Filipijnen, en waar er al wél straatkijker is 8-)
en wat nog op ons te bezoeken lijstje staat :]

* en misschien is die ooit wel als ik weer eens ginder zit, het geeft een extra dimensie aan de lol als je eens vanuit het (verre) buitenland kan meedoen :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
_O- _O- _O-

Ooit zoiets overwogen (X-grip van RAM Mounts)?

[afbeelding]
Mijn vrouwtje heeft intussen iets gelijkaardigs gekocht :t
maar enkel met de mogelijkheid om op een buis te monteren, geen zuignap erbij dus -O-
Anders kon die op de tank :Y

Ik had ooit een relatief simpele Nokia GSM (nee, geen smart Phone) waar een GPS in zat. En dat werkte zonder internet verbinding. Updaten kon je dan thuis wel. Was echt iets simpel, klein toestel, houder met zuignap, maar werkte gewoon geweldig! De houder was ook wel van Nokia en specifiek voor dat model :Y
Zal eens kijken of ik daar nog ergens een foto van terugvind.

Edit: voorlopig vind ik enkel deze foto terug, maar je ziet hem er wel opstaan :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eindhoven airport, thans het gebied....
zijn een en al lussen, waarbij je mits je de juiste afslagen steeds aanhoud weer op hetzelfde punt uit komt... telt dat ook? :+

Hahaha dat is een grote keerlus dan :P maar nee, dan zou mijn woon-werkverkeer ook een keerlus zijn _O-


Gelukkig is DKP zo aardig geweest om nog wat voorbeelden erbij te gooien. Laten we het op een subtiele keerlus houden :Y

Dus eigenlijk moet je op zo'n dermate grote achterstand komen dat het gewoon ontmoedigend werkt :+

Of iemand die er zo fanatiek bezig is om punten te scoren dat je eigenlijk alleen maar kan toekijken. Dat werkt ook aardig ontmoedigend !! :+
 
Voor zover ik kan zien is er daar vanachter geen enkele straat meer aan verbonden. Dus mij lijkt het perfect :Y

Maar ey-dzeej is eind rechter, dus hij bepaald, al weet ik wel wat hij ervan zal zeggen ;)
Dan houd ik jou verantwoordelijk. :Y
Btw: dat jongetje is precies heel fier zijn nieuwe speelgoed aan het testen 8-)
Dat ding kwam vanuit m'n ooghoek ineens heel dicht bij m'n motor toen ik de straat in reed. :X
Maar met de ijscowagen er nog bij hebben ze vast een goede avond ja. :9

Maargoed:
indien goed: je motor bij een tijdelijk afgesloten weg
zijn ze momenteel goed in hier B|
 
Laatst bewerkt:
Mijn vrouwtje heeft intussen iets gelijkaardigs gekocht :t
maar enkel met de mogelijkheid om op een buis te monteren, geen zuignap erbij dus -O-
Anders kon die op de tank :Y

Alle houders van Ram Mount (dus ook de X-grip) hebben zo'n balletje aan de achterkant, en dat balletje dat schroef (met zo'n makkelijk hand-stel-vleugel-dingetje) je met een tussenstukje in een paar seconden op/af een mount point met zo'n zelfde balletje. Voor die mount points hebben ze dan ook weer tig varianten - eentje die op je stuurstang kan (veel gebruikt), maar ook met zuignappen, magneten, 3M-superlijmtapespul etc., en ook net zo'n ring die je op je tankdop-ring kunt schroeven, en ook (die gebruik ik) met een plaatje dat je (met twee afstandsrubbertjes) bovenop je koppelingsreservoir schroeft. En daar heb je dan weer een variant van met een balletje in het midden en een met een balletje aan de zijkant, zo specifiek wordt het.

Ik zweer bij de X-Grip (en ik ben absoluut niet de enige :) ). Ding zit muurvast :Y En is universeel. Waarom ik in eerste instantie zo'n ding wilde was omdat ik er mijn drie telefoons allemaal door elkaar in wilde kunnen gebruiken... Losse houders B| :r
 
Je motor bij een straatnaambord met een koninklijke naam erin verwerkt

Bijvoorbeeld: Prins bernardlaan :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan