The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat er op de N11 (vanaf de A4) net voor de afslag naar Hazerswoude naast het bord "Pas op hobbels"

Google Maps

Kom er komende dagen niet langs maar wellicht iemand anders die hier gelukkig van wordt ;)


Was ook gelijk de eerste en enige waar ik aan dacht, maar kom er ook niet langs binnenkort. Heb daar laatst nog een boete gepakt..
 
1CftNZM.jpg
 
Laat me raden, je zag hem niet :+

Ik weet dat die daar staat, maar het was donker en laat dus was lekker door aan het rijden. Toen ik er al lang voor ik was keek ik op de teller en zag ik dat ik 115 reed. Dus toen bedacht ik me al dat die binnenkort wel op de mat zou liggen. En ja hoor..
 
Indien goed:

Je motor met de ene band op iets geels en de andere band op iets wits. Uiteraard niet zelf de situatie fiksen, dus geen papiertjes onder je band leggen en zo.
 
En ... heb je daar ook overal iets gaan eten :o
Nee, hoewel ik gek ben op Turks eten. Maar ik had eerder vandaag al Thaise groene curry met garnalen, asperge, kokos en pijnboompitten gekookt, dus ik had al genoeg :9~

... of ... het is gewoon een reclamestunt voor Cavero :+
Die hele motor is een reclamestunt voor Cavero 8-) Maar hij blijft mooi inderdaad.
 
De 1e 2 zijn volgensmij gewoon kebap tenten dus die zou ik niet goed gerekend hebben....
echter zit er minstens 1 keer wel een bakkerij tussen... dus in het geheel dan weer wel goed :)
*O*
Ik heb voor de definitie Turkse Specialiteiten maar even genomen dat ze op z'n minst Lahmacun (a.k.a. Turkse Pizza) moesten verkopen... Mijn favoriete Turkse specialiteit :9~ Alle tenten ken ik van binnen, allemaal worden ze gerund door echte Turkse bakkers, en de meesten verkopen ook nog dingen als lokum en baklava :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan