The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
aha oke.. duidelijk

duidelijk verschil is hier leesbaar..
Mij laakt het niets uit, ik verlies er geen puntje door, maar ...
Toch ben ik het er niet helemaal mee eens, en vind ik jou foto wel goed, want:

bulldozer - Google zoeken

Staan er genoeg tussen met wielen en zowel een blad als een beweegbare schep.

En nog een linkje speciaal voor jullie uit NL:

Bulldozer op strand, en die heeft duidelijk wielen ;)
En een beweegbare schup :Y

Op Brussels Airport hebben we onder de voertuigen van de Winter Operations ook enkele "Bulls" (afgeleid woord van bulldozers), op wielen en met beweegbare sneeuwschuiver/schup.

Maar! ... zoals ik al zei, mij maakt het niets uit, ik verlies er geen puntje door :+
 
Mij laakt het niets uit, ik verlies er geen puntje door, maar ...
Toch ben ik het er niet helemaal mee eens, en vind ik jou foto wel goed, want:

bulldozer - Google zoeken

Staan er genoeg tussen met wielen en zowel een blad als een beweegbare schep.

En nog een linkje speciaal voor jullie uit NL:

Bulldozer op strand, en die heeft duidelijk wielen ;)
En een beweegbare schup :Y

Op Brussels Airport hebben we onder de voertuigen van de Winter Operations ook enkele "Bulls" (afgeleid woord van bulldozers), op wielen en met beweegbare sneeuwschuiver/schup.

Maar! ... zoals ik al zei, mij maakt het niets uit, ik verlies er geen puntje door :+

Dat zijn voorbeelden die heel makkelijk de fout van 1 persoon kunnen zijn. Als ik nu een plaatje op internet plaats van een helikopter en ik noem het een vliegtuig op internet, ben ik fout en is dat nog steeds een helikopter. Het is gewoon een veelgemaakte fout, blijkbaar weten veel mensen het verschil niet.

Elke bulldozer kan zijn blad bewegen, en er zijn er zelfs met wielen. Die op de geposte foto is duidelijk ook in staat de grond op te scheppen want hij heeft een bak eraan hangen en de mechaniek/hydrauliek om de hoogte in te gaan = shovel.

Google afbeeldingen is niet heilig :) (wikipedia ook niet altijd maar wel heel stuk betrouwbaarder dan zoekresultaten bij de plaatjes)
 
Laatst bewerkt:
... Als ik nu een plaatje op internet plaats van een helikopter en ik noem het een vliegtuig op internet, ben ik fout en is dat nog steeds een helikopter ...
Een helicopter IS een vliegtuig ;)

Een helicopter IS altijd een vliegtuig, maar een vliegtuig is niet altijd een helicopter ;)

Al is het uiteraard wel zo dat als we het over een "vliegtuig" hebben, dat we het dan hebben over die types dat eigenlijk volledig op een vogel zijn gebasseerd :Y

Dus ja, als we "vliegtuig" in een opdracht zien staan, bedoelen we geen helicopter uiteraard ;)

Het kan soms raar gaan met woorden, waar die op duiden (verschillend van plaats tot plaats) en hun oorsprong. Zo zijn de uitdrukkingen hemelsbreed en vogelvlucht ook niet helemaal correct om een rechte lijn van A naar B te beschrijven, maar weten we wel wat ermee bedoeld wordt :P

Een leuke in dit verband is, het woord "auto" dat wij geven aan dat persoonlijke vervoermiddel op 4 wielen ...
dat kan leuke gesprekken opleveren })
Maar zullen we maar niet doen in dit topic ;) :+
 
Ik zit in de sector en neem een ding van mij aan, dat is geen bulldozer maar een laadschop, ook wel wiellader of shovel genoemd. Hier in België zeggen ze inderdaad "bull" tegen een laadschop, echter nimmer bulldozer.
 
Een helicopter IS een vliegtuig ;)

Een helicopter IS altijd een vliegtuig, maar een vliegtuig is niet altijd een helicopter ;)

Ok verkeerd voorbeeld dan volgens jouw, maar daar gaat het niet om. Je snapt wat ik bedoel neem ik aan en dat is het punt ;)

Speciaal voor jou, hetzelfde maar dan anders:

Dat zijn voorbeelden die heel makkelijk de fout van 1 persoon kunnen zijn. Als ik nu een plaatje op internet plaats van een vliegtuig en ik noem het een baksteen op internet, ben ik fout en is dat nog steeds een vliegtuig. Het is gewoon een veelgemaakte fout, blijkbaar weten veel mensen het verschil niet.
 
Laatst bewerkt:
Komop jongens, zo moeilijk kan deze nu niet zijn. Ik kan er zo al naar een stuk of vier verschillende rijden, moest ik niet met de kinderen zitten.
Google eens op grondverzetbedrijf, of wegenbouwbedrijf... Ergens in de buurt nog een groot wegenbouw- of waterbouwproject? Ga daar maar eens kijken.
 
Komop jongens, zo moeilijk kan deze nu niet zijn. Ik kan er zo al naar een stuk of vier verschillende rijden, moest ik niet met de kinderen zitten.
Google eens op grondverzetbedrijf, of wegenbouwbedrijf... Ergens in de buurt nog een groot wegenbouw- of waterbouwproject? Ga daar maar eens kijken.

Zowel hier om de hoek als mijn complete woonwijk is in aanbouw, inclusief grondwerkzaamheden voor deel 2.... maar graafmachines en shovels maken hier de dienst uit...

Vanochtend z'n beetje elk mogelijk machine gezien van heimachine tot asfalteermachine, maar nergens een bulldozer....

Deze gasten zitten bij mij bijna om de hoek... Oskam Verhuur & Grondverzet BV maar geen bulldozer...
 
Laatst bewerkt:
Komop jongens, zo moeilijk kan deze nu niet zijn. Ik kan er zo al naar een stuk of vier verschillende rijden, moest ik niet met de kinderen zitten.
Google eens op grondverzetbedrijf, of wegenbouwbedrijf... Ergens in de buurt nog een groot wegenbouw- of waterbouwproject? Ga daar maar eens kijken.

die zijn voornamelijk in het bezit van shovels hier -O-
 
Wacht ff, de bulldozer staat nog open?

En dan zolang treuzelen achter de laptop dat je met de auto te werk moet terwijl er daar gewoon een paar verspreid op het terrein staan |(

Bewijs:
Cat
jodsM


Alleen weer met de auto te werk wegens te lang treuzelen.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht eerst ik post een videootje, maar toen stond er weer echte contact info van echte contacts in, en toen moest ik weer uitzoeken hoe selective blurring in videos werkte, en toen had ik geen zin meer. Dus hier maar wat lelijk geknipte screenshots uit mijn videootje :) Zo doe ik het, en zo heb ik binnen een seconde of 30 een foto gepost in een MF thread (en ja, het filmpje duurt 1:25 maar dat is omdat ik alles aanwijs :) ):

AeSGuLU.png


Idhq3Ux.png


n1uYFcu.png


GO0CMiO.png


IkOmvkE.png
 
Laatst bewerkt:
WCSdk

hmm.. heb een ander imgur logo-tje. Misschien wel een heel ander soort app. Dat het daarom niet werkt?
jodsM

8qNMJn2.jpg


Hèhè... pff.
Had de verkeerde imgur app uit de playstore gehaald :z
 
Laatst bewerkt:
Jup, ROELEEY was zo vriendelijk om deze opdracht met nog eens 48 uur te verlengen, terwijl deze al 60 uur open stond -O-

O-) Had eigenlijk in gedachten dat een shovel en een buldozer zo'n beetje hetzelfde waren :$
En het was trouwens jouw opdracht die ik alleen maar verlengde.... ;)
Ging er van uit dat het meer aan het weer had gelegen dan aan de moeilijkheid eigenlijk :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan