The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
NB: Het is dus de "Uploader for Imgur" app (zo heet 'ie in de Playstore, op de telefoon heet 'ie vervolgens "Imgur Android"). En dus niet de Imgur app zelf.

Met die officiele Imgur app kun je van alles, maar dan vooral alles dat met Imgur als social medium te maken heeft. Discussiëren over plaatjes, albums maken, taggen, raten etc.. Precies wat dus vet onhandig is voor het gewoon even snel delen van een plaatje, waar Imgur nou juist net zo mooi voor is, zeker op dit soort threads.

En o ja, die imgur uploader app uploadt ook standaard niet-public, dus inderdaad geen rates of comments, alleen maar een linkje.

Hoe ze er bij Imgur wat aan hebben om dit toe te staan is mij een raadsel, want je ziet geen flintertje reclame en de foto's blijven er op volle kwaliteit eindeloos gratis opstaan, ook hele grote foto's... (Wat ook meteen een goede reden is om wel even na te denken over privacygevoelige plaatjes of plaatjes die iets illegaals/aanstootgevends laten zien uploaden en zo...) Maar goed, vraag niet hoe 't kan maar profiteer ervan :D
 
Laatst bewerkt:
O-) Had eigenlijk in gedachten dat een shovel en een buldozer zo'n beetje hetzelfde waren :$
En het was trouwens jouw opdracht die ik alleen maar verlengde.... ;)
Ging er van uit dat het meer aan het weer had gelegen dan aan de moeilijkheid eigenlijk :Y

Dat dacht ik dus ook.. daarom plaatste ik ook een foto van een bulldozer na je verlengingf , maar dat bleek een shovel te zijn. Toen ik de opdracht plaatste, had ik dus een shovel in gedachte. Als iemand daarvan een foto had gemaakt, had ik die ook gewoon goedgekeurd :+

Heb ik in deel 17 een foto van DKP zelf goedgekeurd dat dus eigenlijk geen bulldozer is. :o
 
KYckyZD.jpg


Handig als net oma met panna komt te staan voor je deur.
 
Oma vertelde verhaal van afgebroken uitlaat aan de anwb.. ik check ondertussen wat er precies loos is.. verbindingspijp tussen eerste en tweede demper losgebroken.

schade: er moeten twee nieuwe dempers komen.

Aangezien er toch niet veel geluid uit komt, kan je prima ermee rijden, maar laat de anwb toch maar even langskomen voor de zekerheid :o
 
Oké te ver dus..

Precies tussen de boom en de fietsenstalling door.. staat zo'n mooie gele helm ook op.. je kan hem niet missen :+Aan jou de eer ;)

Zal eens kijken of ik einde werkdag een simpele storing bij een bureau met motoren (die niet in de garagebox staan) kan mee pikken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan