The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y

Is een kleur van de BMW vierwielers.
En nu dus ook voor de RT's.

't Is donkerblauw metallic.

Carbon_330d067.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is deze winkel, verkopen voedingssupplementen, halters, etc.
www.sportshopvanswinden.nl
Indien goed: Je motor bij een niet kledingwinkel met uitverkoop*

*duidelijk gemaakt door borden, vlaggen, o.i.d.
Sale/uitverkoop/opheffingsverkoop/een andere variant is ook goed.
Als het maar duidelijk is en geen kledingwinkel.
 
Is deze winkel, verkopen voedingssupplementen, halters, etc.
www.sportshopvanswinden.nl
Indien goed: Je motor bij een niet kledingwinkel met uitverkoop*

*duidelijk gemaakt door borden, vlaggen, o.i.d.
Sale/uitverkoop/opheffingsverkoop/een andere variant is ook goed.
Als het maar duidelijk is en geen kledingwinkel.

Valt een winkel als de Hema onder "kledingwinkel" of "warenhuis waar ze kleding verkopen"?
 
Mmmm tricky.... Is niet specifiek een kledingwinkel dus zou ik goedkeuren :Y
Jij had nog 13 paginas langer op Ibiza moeten verblijven, dan had er op het einde van dit topic wellicht iemand uit ongeduld een nieuw gestart en was mijn eerste plaats vereeuwigd in dit topic ...

:+ :+ :+

... ach, een mens kan niet alles hebben in zijn leven he ... :P
 
Jij had nog 13 paginas langer op Ibiza moeten verblijven, dan had er op het einde van dit topic wellicht iemand uit ongeduld een nieuw gestart en was mijn eerste plaats vereeuwigd in dit topic ...

:+ :+ :+

... ach, een mens kan niet alles hebben in zijn leven he ... :P

Jij moet gewoon weer een paar fotootjes plaatsen in de komende 13 paginas :Y ;)
 
Jij had nog 13 paginas langer op Ibiza moeten verblijven, dan had er op het einde van dit topic wellicht iemand uit ongeduld een nieuw gestart en was mijn eerste plaats vereeuwigd in dit topic ...

:+ :+ :+

... ach, een mens kan niet alles hebben in zijn leven he ... :P

Of je had die 13 pagina's even moeten vol lullen met bla bla bla :+
 
Kan niet mislukken zou ik zeggen ......
full



en kom nou niet met fotoshop ....... B|


De volgende:


zet je motor op de foto met een:

plaatsnaambord met een rivier in de naam. :)
 
Laatst bewerkt:
"Omstreeks 1200 was de Middelzee zover dichtgeslibd, dat er voor de Boorne een afwateringskanaal naar het Sneekermeer moest worden gegraven. De Boorne begint bij Bakkeveen als Oud- of Koningsdiep. Iets ten oosten van Oldeboorn, waar het Ouddiep en het Nieuwe Diep samenkomen, gaat het verder als Boorne. Bij Akkrum is het riviertje omgeleid vanwege het Leppa Akwadukt in de A32. Het stuk tussen Akkrum en Oude Schouw wordt Kromme Knilles genoemd. Na Irnsum heet de oude loop van de Boorne Mûzel en loopt door tot voorbij Rauwerd.

Dit riviertje wordt ook wel de Boorn, Born of het Friestalige De Boarn genoemd."

21167962_1423184867759089_3490520648620539907_o.jpg


Bij akkoord: Je motor naast een bord/teken die aangeeft hoever je boven/onder NAP staat

Nogmaals, naast naast.. snap dat soms op een paar meter afstand staat als het geen bordje is maar een muur, maar geen 20M tussen motor en teken (Y)
 
"Omstreeks 1200 was de Middelzee zover dichtgeslibd, dat er voor de Boorne een afwateringskanaal naar het Sneekermeer moest worden gegraven. De Boorne begint bij Bakkeveen als Oud- of Koningsdiep. Iets ten oosten van Oldeboorn, waar het Ouddiep en het Nieuwe Diep samenkomen, gaat het verder als Boorne. Bij Akkrum is het riviertje omgeleid vanwege het Leppa Akwadukt in de A32. Het stuk tussen Akkrum en Oude Schouw wordt Kromme Knilles genoemd. Na Irnsum heet de oude loop van de Boorne Mûzel en loopt door tot voorbij Rauwerd.

Dit riviertje wordt ook wel de Boorn, Born of het Friestalige De Boarn genoemd."

[afbeelding]

Bij akkoord: Je motor naast een bord/teken die aangeeft hoever je boven/onder NAP staat

Nogmaals, naast naast.. snap dat soms op een paar meter afstand staat als het geen bordje is maar een muur, maar geen 20M tussen motor en teken (Y)

Serieus??? Nooit geweten.... ik zal al te denken waar ik morgen eens langs kon rijden, en kwam op overdinkel ofzo..

Edit: Ow laatmaar ik dacht dat Borne er naar vernoemd was omdat hij er langs liep ofzo, maar is gewoon toeval dat hij in de naam zit dus.
 
Laatst bewerkt:
Dennis:

Ik kan nergens vinden dat die rivier Borne genoemd wordt, wel Boorne.

Sorry, maar ik keur hierop em wel af. :/
(ze zijn hier n.l. erg streng ........ :$ )

Toch moet ik em wel goedkeuren omdat in Frankrijk een rivier is die Born heet. ;)

Dus: chapeau.
 
Laatst bewerkt:
Kan niet mislukken zou ik zeggen ......[afbeelding]


en kom nou niet met fotoshop ....... B|


De volgende:


zet je motor op de foto met een:

plaatsnaambord met een rivier in de naam. :)

Kan inderdaad niet missen!
Ik stond te wachten op de brug over de sluis dus toen kwam ik op die opdracht, ik dacht laat ik maar een foto maken als voorbeeld, wel een makkie voor jou nu haha
 
Nieuwe opdracht:
Je motor bij het hoogste of laagste punt van het land waar je bent
Je motor bij een informatie bord over een bijzonder punt (monument,kunstwerk, dat soort dingen).

Ik zal jullie niet naar mijn foto toe sturen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan