The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, wacht... voetgangersbrug... dan gaat die ik op het oog heb sowieso niet op want dat is een brug om bij een huis te komen (waar ze dus met de auto overheen kunnen).

Edit:
Whaha! Er is er een op wandelafstand van ons huis! Ga ik vanmiddag even heenrijden. :Y
 
Laatst bewerkt:
Deze had ik dus vanmiddag in mijn hoofd:
1507911113.jpg


Maar zoals je ziet is dat niet specifiek een voetgangersbrug. Nu wist ik dat ik er vlakbij huis ooit een gezien had, dus even op maps gekeken, en binnen een halve minuut had ik 'm gevonden. 8-)

Dus, onderweg naar huis even asociaal over een andere voetgangersbrug gereden om erbij te komen. Zie hier het resultaat:
1507910912.jpg


Indien goed:
Je motor bij een idioot grote bloempot (echt een pot, geen bak).
zoiets bijvoorbeeld
 
Laatst bewerkt:
Ja verdorie, daar stond ik de hele dag naast vandaag :P Op privé terrein, voor een bedrijfsuitje, dus kan er niet naar terug...
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een boom(pje) met een METALEN ondersteunig
Voorbeeldje ...



Dus, onderweg naar huis even asociaal over een andere voetgangersbrug gereden om erbij te komen. Zie hier het resultaat:
[afbeelding]
Dit is toch je eerste puntje he?
Zo ja: gefeliciteerd en welkom in het meest verslavende spel op MF *O*

Maar een kleine nota, na een foto voor een punt geplaatst te hebben mag je die post niet meer wijzigen. Dit om fotofraude tegen te gaan.

Maar uiteraard kijken we dat bij een eerste deelname door de vingers ;) :t

Dus foto plaatsen, en nieuwe opdracht, en eventuele extra commentaar/edits plaats je in een volgend bericht ;)

Die "idioot grote bloempot" heb ik gevonden dankzij streetview: Google Maps

Daar aangekomen zag ik dat die ene pot weg was ... maar gelukkig keek ik verder door op dat pleintje en zie ik er nog twee achteraan staan, die overigen wél op sv zichtbaar zijn als je een tikje verder hogerop gaat, en toen ik bij die twee bloempotten aankwam, zag ik er nog 4 staan *D
Die andere 4 waren beter verlicht, en heb mij tussen de twee middelste gezet.

Maar onderweg nog een soort van grote bloempot gezien waarvan ik voor de zekerheid ook een foto had gemaakt moesten die andere er niet gestaan hebben, want sv geeft je wel een idee, er kan altijd wat veranderd zijn.

Dus nu gewoon effe uit nieuwsgierigheid, zou je deze ook goed gevonden hebben?



O ja, en ... wat ik vandaag meegemaakt heb onderweg ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
JA :+

Dit is toch je eerste puntje he?
Zo ja: gefeliciteerd en welkom in het meest verslavende spel op MF *O*
Nòg verslavender dan de petfles? Dank! ;)

Maar een kleine nota, na een foto voor een punt geplaatst te hebben mag je die post niet meer wijzigen. Dit om fotofraude tegen te gaan.

Maar uiteraard kijken we dat bij een eerste deelname door de vingers ;) :t
:}

Dus nu gewoon effe uit nieuwsgierigheid, zou je deze ook goed gevonden hebben?
Mwoah, die vinnik discutabel. Maar je uiteindelijke foto vind ik schitterend! *O*
 
Nòg verslavender dan de petfles? Dank! ;)
Bwah dat weet ik nog niet zo zeker ... beide games hebben hun charme. Alleen is het petflesspel enkel in NL (begrijpelijk, anders neem ik dat flesje toch mee op het vliegtuig naar de Filipijnen :+ ), maar de wijze van spelen vind ik wel uitdagender.
TRG kan je overal, als je maar het juiste onderwerp tegenkomt :t
Mwoah, die vinnik discutabel. Maar je uiteindelijke foto vind ik schitterend! *O*
Ja ik had ook mijn twijfels. Als ik die had moeten gebruiken had ik wegens twijfel gewacht met een nieuwe opdracht ;)
Uit je benadrukking "echt een pot" begreep ik het model van een klassieke aarden bloempot. Die in Centrum Leuven was exact dat model, en meer dan idioot grot :P
Maar omdat het op streetview staat betekent nog niet dat ze er in werkelijk ook nog staan. Maar gelukkig stonden ze er toch :t
 
Indien goed:
Je motor bij een hek met gouden punten
(zoals het hek waar ik gistermiddag bij heb gestaan)



TRG kan je overal, als je maar het juiste onderwerp tegenkomt :t
Dat scheelt wel ja, die fles ligt mij voor vandaag net even te ver van huis. ;)
 
Laatst bewerkt:
full

Is moeilijk in het donker ... die hoekstenen in de stenen pilaren zijn wit, daaraan kan je zien dat de hek/poort punten niet wit zijn maar goud ...

Ik wacht nog effe op goedkeuring ...
 
Ale ja, omdat er blijkbaar een zondag stilte heerst ...

Toch maar een Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een busje of een vliegtuig van DHL
Dus geen auto of vrachtwagen, wel een busje of een vliegtuig.
Wilde eerst enkel een vliegtuig, maar dat vond ik wat te specifiek om haalbaar te noemen :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk niet goed maar ik ga toch proberen. Als je goed kijkt zie je op de achtergrond drie keer een staartvlak van een DHL vliegtuig. Alleen een beetje spintig dat die frikandel van Ethiopian in de weg staat...

X1oWHVm.jpg
 
Hier nog een busje.
hT2Zs5g.jpg


Stukje vliegtuig...
CXILJA6.jpg


Close up:
g5Dupuk.jpg


Indien goed, je motor bij een voertuig waarvan het eerste cijfer van het kenteken overeenkomt met het eerste cijfer van jouw kenteken

Beide duidelijk zichtbaar op de foto natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Indien goed:
je motor met een hectometerpaaltje waarvan een deel van het nummer overeenkomt met een ononderbroken reeks cijfer in je nummerbord.

Paaltje 107,1 is prima als er 71 in je kenteken staat of 07. Maar niet als je kenteken 30-72 bevat bijvoorbeeld.
 
Sorry, had eerder niet genoeg tijd uitgebreid te antwoorden, dus snel gereageerd op dat goede busje ;)
Waarschijnlijk niet goed maar ik ga toch proberen. Als je goed kijkt zie je op de achtergrond drie keer een staartvlak van een DHL vliegtuig. Alleen een beetje spintig dat die frikandel van Ethiopian in de weg staat...

[afbeelding]
Jij weet het, en ik weet het, maar voor al de rest is dit maar heel schimmig ;)
Ene ... voor zover ik weet mag je daar niet komen :P
Maar het kan wel, met de motor :t

Die tweede waar de neus van het vliegtuig zichtbaar is vond ik wel beter.

Maar dat busje was gewoon overduidelijk goed. En ja, het is geen auto, ondanks het een kangoo is, in deze vorm als "lichte vracht" is het wel een busje :Y

Edit: en met jou opdracht ... wat vond ik het spijtig dat mijn motornummerplaat al eentje is die met een M begimt, en niet meer zo een met een 1 ... anders moest ik hem gewoon buiten rollen tot aan mijn auto _O-

Nog een editje: die 747 van Saudi doet mij aan mijn werk van deze morgen denken 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan