GESTOLEN A'DAM: Suzuki GSX-R 750 uit 2004 MS-HV-13

Klopt er is hier in de buurt ook zo' n nieuw chinees massagesalon, met afgedekte oprit en dichtgeklopte ramen. Laat me altijd denken aan die film van Quentin Tarantino met Salma Hayek. Je kan er wel naar binnen, maar niet meer naar buiten :+ alleszins niet met de inhoud van je portefeuille....


en je .......... z :+
 
Duivendrecht, mooiste dorp van Nederland. _O-

Duivendrecht, ben er opgegroeid.
Wordt daar ook genoeg gestolen kan ik je vertellen, zelfs uit garages etc.
Mijn broer zijn gixxer 750 uit de tuin aantal jaar geleden (schutting weg geschroefd en weg). Maarja wel andere gemeente (Ouder Amstel) en tussen Zuidoost en Watergraafsmeer/oost. Dus eigenlijk zit je er dan middenin hah _O-

Enige wat werkt is een Rottweiler ernaast leggen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt er is hier in de buurt ook zo' n nieuw chinees massagesalon, met afgedekte oprit en dichtgeklopte ramen. Laat me altijd denken aan die film van Quentin Tarantino met Salma Hayek. Je kan er wel naar binnen, maar niet meer naar buiten :+ alleszins niet met de inhoud van je portefeuille....
_O- _O- _O- _O-

Zorgen dat hij al leeg is voor je naar binnen gaat :+ :+
 
Zo topic doorgelezen, wat een ellende TS alles geregeld rijbewijs bijna binnen strakke fiets voor de deur en dan als het bijna zover is fiets weg...... Wat een schoften! Ik was benieuwd aangezien je redelijk idee had van de verdachten of daar nog iets uitgekomen is of niks meer mee gedaan?

Ben zelf al een tijdje opzoek naar een garage bij mijn huis in Amsterdam, momenteel staat mijn fiets ook voor deur aan een paal met ketting en hoes maarja niet bijzondere fiets uit 2001 zal de moeite niet waard zijn.

Weten mensen of er ergens data te vinden is hoe vaak en in welke wijken het het meest mis gaat? Kan me zo voorstellen dat zuid-oost, noord en osdorp zoiezo risico gebied zijn.

Daarnaast ben ik benieuwd hoe vaak het voor komt dat fietsen in het centrum op klaarlichte dag gestolen worden?
 
Zo topic doorgelezen, wat een ellende TS alles geregeld rijbewijs bijna binnen strakke fiets voor de deur en dan als het bijna zover is fiets weg...... Wat een schoften! Ik was benieuwd aangezien je redelijk idee had van de verdachten of daar nog iets uitgekomen is of niks meer mee gedaan?

Ben zelf al een tijdje opzoek naar een garage bij mijn huis in Amsterdam, momenteel staat mijn fiets ook voor deur aan een paal met ketting en hoes maarja niet bijzondere fiets uit 2001 zal de moeite niet waard zijn.

Weten mensen of er ergens data te vinden is hoe vaak en in welke wijken het het meest mis gaat? Kan me zo voorstellen dat zuid-oost, noord en osdorp zoiezo risico gebied zijn.

Daarnaast ben ik benieuwd hoe vaak het voor komt dat fietsen in het centrum op klaarlichte dag gestolen worden?


goede vragen, wil ik ook wel weten.

EN ook wat de invloed van merk/model en leeftijd op jatkans is.

Zou ome agent deze info vrijgeven?
 
Wat ik gelezen heb is dat populaire motoren/merken de meeste kans lopen gestolen te worden, omdat ze daar de onderdelen snel voor kwijt kunnen door de grote vraag. Een Moto Morini waar er maar 6 van rondrijden in NL is dus betrekkelijk veiliger.

Maar je kan ook nog de pech hebben dat je motor op bestelling gejat wordt. Dan hebben ze al een koper voor jouw type motor, en ben je eigenlijk kansloos.

Hier een leuke link:

Motoren van deze merken worden het meest gestolen


Een 3.9% kans om je gestolen Ducati terug te zien, wow. '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan